Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kerta eduskunnan istumajärjesty on merkityksetön asia, miksi sitä yleensäkään lähdettiin muuttamaan?

Vierailija
07.05.2019 |

Ei se ole ja sen tietää kaikki.

RKP:kin koittaa leipoa itsestää vasemmitolaista puoluetta kun meinaa sen olevan hyvä asia tässä ajassa. Kun oikeistolaisuus taas nostaa päätään, haluaa RKP takaisin laitaan.

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua ärsyttää Anna Kontulan kommentti, että muka karnevalisoidaan vakavaa asiaa (koulukiusaamista)

Siis voi helvetti, mitä kiusaamisen hyväksyntää ja kiusattujen halveksintaa.

Miten lapsillekaan voi opettaa, ettei syrjiminen, valllan väärinkäyttö ja kiusaaminen on halveksittavaa, jos eduskunnassakin suurin osa hyväksyy sen ja harjoittaa noinkin säälimättömästi.

Ja uhria syyllistetään.

Onneksi en ole vasemmistoa äänestänyt, kaduttaisi tuon Kontulan kommentin jälkeen ihan sikana.

-Pitkään ja rankasti kiusattu

Tuolla karnevalisoinnillahan nimenomaan tarkoitettiin sitä, että ei saisi löperin perustein verrata asiaa koulukiusaamiseen, joka on vakava asia. Toki olisi jonkin asiallisemman termin voinut keksiä.

Mitä tässä on eroa koulukiusaamiseen? Eristäminen, samaa, vahvempi käyttää valtaa heikompaan, samaa, suurin osa hiljaisesti hyväksyy kiusaajan toiminnan, samaa, uhrin oma kokemus, samaa.

No sellainen joka ei ole kiusaamista itse kokenut olemalla kohteena, ei tunnista eikä ymmärrä.

Ei riitä järki heillä tajuamaan.

Niin ero on siis paikka ja kiusajien status. Ikä ja asema.

Niin ehkä persujen synniksi on luettava epätäsmällinen sanavalinta, olisi pitänyt puhua työpaikkakiusaamisesta. Mutta tuo retoriikka toi esiin sen, että tämä farssi ei ollut aikuisten käytöstä.

Voidaan ihan hyvin sanoa että tuo on koulukiusaamista. Yhtä lapsellista se on.

Käytetäänhän sanaa rasismi (rodullistaminen) sellaisestakin syrjinnästä jossa "rotu" ei ole peruste.

Ikärasismi esim. Ikärodullistaminen?

Se ei ole lähelläkään työpaikkakiusaamista. Nuo termit tarkoittavat pitkäaiakaista ajojahtia, jota tälläkin palstalla tehdään. Kyse on selvästi jostain minkä persut kokevat voimakkaasti vääryydeksi heitä kohtaan kun keksivät,  muita kiusaustapauksia halveeraavia termejä tähän. Toinen vaihtoehto on että he uuhriutuvat kybllä heti kun siijhen on pienikin mahdollisuus Luulisi että' persuilla on kokemusta esim li anderssonin kiusaamisesta siinä on hyvä esimerkki koulukiusaamistyyppisestä toiminnasta. 

Sinä puolustelet kiusaajaa, niin kuin tutkimusten mukaan lähes kaikki sivustakatsojat ainakin jossain määrin tekevät. Perehdy aiheeseen ennen kuin tulet tänne länkyttämään.

En puolustele persuja todellakaan. Puolustan kiusattuja joita persutkin systemaattisesti kiusaavat, tämä on pelkkä uhriutuminen persujen taholta. Ja kyllä se loukkaa että persut eivät muka näe omaa kiusaamistaan ja uhriutuvat heti yhdestä mitättömästä tuoli asiasta. 

Tässä nyt on vähän muitakin tahoja jotka eivät näe omaa kiusaamistaan.

Se minua ärsyttää kaikkein eniten tässä maassa, kun on niin paljon ihmisiä jotka ovat sokeita itselleen ja silti ihan aidosti uskovat olevansa hyviksiä ja parempia ihmisiä.

Sylettää ja oksettaa tekopyhät ihmiset. Nuo moraaliposeerajat ja itsensä nostajat.

"Minä se olen hyvempi ihminen ja olen niin hyvä että puolustan heikkoja. Teen sen siten että etsin kohteen jota syyttelen ja syrjin. Sehän se auttaa kaikkia"

Kyllä kaikki maailman pahuus korjaantuu kun muistaa aina joka paikassa lausua rukouksen/ tai puhdistavan manrtan: persut ovat saatana.

Tuota hokemalla, ei tarvitse nähdä vaivaa, ja tehdä mitään konkreettista, niin on taivaspaikka taattu ja maailma pelastuu.

Kaikki hokemaan ja rakuttamaan sitä, jos ei rahkeet muuhun riitä.

Ihan kuin uskono. Suvakismiveljekset/sisarekset

Klassinen uhriutuminen joka samalla sisältää itse kiusaamista. Noloa. 

Voi mitä ironiaa kun sait yhteen lauseeseen tuon, että syytät uhriutumisesta ja kiusaamisesta. Olisit nyt laittanut noloksi haukkumisen siihen samaan.

Mikä luulet oikeasti olevasti?

Oletko koskaan tarkastellut itseäsi kriittisesti?

Mene sinäkin tekemään testi! https://implicit.harvard.edu/implicit/takeatest.html

Krittisesti katsottuna minä puolustan oikeita kiusattuja sinä taas uhriudut tuolijupakasta jotta se oikeuttaisi sinulle muiden kiusaamisen. Haloo. 

Olealasn oikea kiusattu! Koulussa 7 vuotta ja puoli vuotta yhdessä työpaikassa. Minua sylettää uhriutujaksi haukkuminen ja tekopyhyys.

Sinä et välitä mistään kiusatuista oikeasti, etkä tiedä mitä kiusaaminen on.

Ole tekopyhä ja et edes uskalla tehdä testiä. Jeesustelija!

Kiusattujen puolustaja ei käytä sanaa uhriutuja kehenkään.

Haloo haloo haloo itsellesi vaan.

Tekopyhää on väittää etä tuolijupakka on tärkeämpää kiusaamista, kaksoisstandardit, kuin oikea kiusaaminen. Jos sinua olisi kiusattu kuten minua tietäsit että tuo ei ole kiusaamista vaan uhriutumista persujen taholta. Se on juuri sitä että kiusaaja esittää uhria päästäkseen pälkähästä takaisin kiusaamaan, että häntä muka kiusataan, jossain nolla asiassa kun on itse kiusaaja. Tyypillistä. 

Vierailija
82/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kiusaajat kusevat omiin muroihinsa kun eivät älyä tukkia turpaansa, vaan huutelevat "uhriutujaa".

Jatkavat kiusaamista ja lällättelevät.

Harva lapsikaan on noin alhainen.

"lällällällä lieruu! Se on ihan tyhmä joka leikistä suuttuu"

Ai terveisiä oikeasti kiusatulle kuten li andesson, sinisten edustajat, viimeviikolla haettiin sen syöpään kuolevan sdp edustajan tapauksesta persuja vastaan kohdistettua salaliittoa ja uhriuduttiin siitä, jani toivolaa persut kiusaavat systemaattisesti, haavistoa jne jne tämä ei ole muuta kuin uhriutumista. Ei mitään muuta ja tuollainen käytö loukkaaa oikeasti kiusattuja ihmisiä joita tekin persut solvaatte ihan pokkana täälä. Rinnekkin on saanut jo abot tuhat kertaa kovempaa kiusaamista pelkästään tänää tällä palstalla kuin mitä tuo tulolijupakka painaa missään.

Se on nämä persujen kaksoisstrandardit. Oma kiusaaminen saa olla systemaattista ilkeää hyökkäämistä muita vastaan, mutta kun toinen tarjoaa "väärää" tuolia niin sitä esitetään uhrina muka kiusamiseksi.

Se on nämä suvaitsevaisten kaksoisstandardit. Oma kiusaaminen saa olla systemaattista ilkeää hyökkäämistä persuja vastaan, mutta kun toinen tarjoaa "väärää" tuolia niin se ei sovi freudenthalisteille.

Valitettavasti li andesson, jani toivola, al taee, antti rinne ovat saaneet porukaltasi sitä koulukiusaamista ja hivutusta, mutta eihän se ole toki sinusta mitään vauhkota epäasiallisella kommentoinnilla heitä vastaan päivästä toiseen sadoilla viesteillä,  kun uhriutuminen jostain YHDESTÄ väärän tuolin tarjoamisesta on vain niin paljon tärkeämpää kiusaamista, eli persujen kasoisstandardit. Haloo aikuisten oikeasti. 

En voi ottaa vakavasti ihmistä joka uhriutuu al taeen puolesta ja syyttää toisia uhriutujiksi.

Lemmikkisi on rasisti ja toivolan tekopyhyys tiedetään.

Mikä oikeuttaa sinulle minun kiusaamisen ja rasistisen lemmikisi ihmisen sanomisen? Al teaata on hoettu maanisesti kiuaamistarkoituksena ja se nähtävästi jatkuu. Jos ainoa asia jonka voit tuoda esiin on muiden kiusaaminen on erittäin kasinaismoralistista syyttää siitä muita. 

En ole kiusannut sinua. Vaihdetaan lemmikki suojatiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo on niin suuri emävalhe. Se laita on lehdistöparvekkeen alla eli persut ei pääse niin usein tv:hen ym. Mikä taas osoittaa että kaikki muut puolueet todella on alkaneet pelätä persujen valtaa, erit. Rkp. Tajuaakohan ne että populismin nousun myötä maan kaksikielisyys alkaa ekaa kertaa olla vaarassa? :-)

No eikös tässä ole sitten vuosikausia rkp.tä kiusattu kun niiden muutama edustaja on joutunut olemaan siellä kokonaan piilossa?

Jos nyt näitä kouluvertauksia käytetään niin tää tilannehan on sama kun liikkatunnilla aina osa valittiin ryhmiin eka. Sitten kun tasapuolisuuden nimissä ne jotka oli jääneet aina aiemmin viimeisiksi, niin ne valittiinkin sitten kerran ensin niin johan oli nämä muulloin ekana valitut kitisemässä kuinka heitä syrjitään kun joutuvat nyt viimeisiksi.

Tai sellainen tilanne, että aina joku luokka on joutunut menemään viimeisessä vuorossa syömään ja sitten päätetäänkin vaihtaa että jotkut ensimmäisten ruokailivuorojen saaneista vaihtaakin viimeisiksi niin taas se kitinä alkaa osalla porukkaa että ei, ei suostuta välillä olemaan viimeisiä.

Persut on kyllä nyt niinkuin se roteva, pullero poika siellä alakoulun välitunnilla joka kavereidensa kanssa mölisi ja häiriköi ja haukkui muita ja sitten kun joku kävi sille sanomassa että nyt lopetat ja olet ihmisiksi niin sitten se meni opelle itkemään krokotiilinkyyneliä että kuinka häntä nyt muut kiusaaaaaa....

Vierailija
84/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kiusaajat kusevat omiin muroihinsa kun eivät älyä tukkia turpaansa, vaan huutelevat "uhriutujaa".

Jatkavat kiusaamista ja lällättelevät.

Harva lapsikaan on noin alhainen.

"lällällällä lieruu! Se on ihan tyhmä joka leikistä suuttuu"

Ai terveisiä oikeasti kiusatulle kuten li andesson, sinisten edustajat, viimeviikolla haettiin sen syöpään kuolevan sdp edustajan tapauksesta persuja vastaan kohdistettua salaliittoa ja uhriuduttiin siitä, jani toivolaa persut kiusaavat systemaattisesti, haavistoa jne jne tämä ei ole muuta kuin uhriutumista. Ei mitään muuta ja tuollainen käytö loukkaaa oikeasti kiusattuja ihmisiä joita tekin persut solvaatte ihan pokkana täälä. Rinnekkin on saanut jo abot tuhat kertaa kovempaa kiusaamista pelkästään tänää tällä palstalla kuin mitä tuo tulolijupakka painaa missään.

Mitä tämä persujen kaksoisstandardi oikein meinaa? Että vain heillä on oikeus kiusata muita systemaattisesti ja uhriutua yhdestä tuolijupakasta ja rinnastaa sitä oikeaan kiusaamiseen jota he itse innoissaan palstalla harjoittavat tuhansien viestien voimin. Haloo.  

Sitä parempaa kiusaamista pitää katsoa sormien läpi? Persuja saa kiusata niinkö?

Ei ketäään saa kiusata. Miksi tuhannet viestit päivittäin on asemoitu kiusaamaan jani toivolaa li andessonia vihreitä rkptä kiusataan tässäkin ketjussa enemmän kun mitä tuolijupakka painaa.. ai niin heitähän saa kiusata persujen mielestä, se on sitä persujen tolkun kiusaamista, totta olinpa minä tyhmä ja tuolijupakka varmasti saa lisää koulukiusattuja persujen äänestäjiksi nyt kun kiusaajat on oikeasti selvitetty. 

Vierailija
85/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua ärsyttää Anna Kontulan kommentti, että muka karnevalisoidaan vakavaa asiaa (koulukiusaamista)

Miten lapsillekaan voi opettaa, ettei syrjiminen, valllan väärinkäyttö ja kiusaaminen on halveksittavaa, jos eduskunnassakin suurin osa hyväksyy sen ja harjoittaa noinkin säälimättömästi.

Ja uhria syyllistetään.

Onneksi en ole vasemmistoa äänestänyt, kaduttaisi tuon Kontulan kommentin jälkeen ihan sikana.

Tuolla karnevalisoinnillahan nimenomaan tarkoitettiin sitä, että ei saisi löperin perustein verrata asiaa koulukiusaamiseen, joka on vakava asia. Toki olisi jonkin asiallisemman termin voinut keksiä.

Mitä tässä on eroa koulukiusaamiseen? Eristäminen, samaa, vahvempi käyttää valtaa heikompaan, samaa, suurin osa hiljaisesti hyväksyy kiusaajan toiminnan, samaa, uhrin oma kokemus, samaa.

No sellainen joka ei ole kiusaamista itse kokenut olemalla kohteena, ei tunnista eikä ymmärrä.

Niin ehkä persujen synniksi on luettava epätäsmällinen sanavalinta, olisi pitänyt puhua työpaikkakiusaamisesta. Mutta tuo retoriikka toi esiin sen, että tämä farssi ei ollut aikuisten käytöstä.

Käytetäänhän sanaa rasismi (rodullistaminen) sellaisestakin syrjinnästä jossa "rotu" ei ole peruste.

Se ei ole lähelläkään työpaikkakiusaamista. Nuo termit tarkoittavat pitkäaiakaista ajojahtia, jota tälläkin palstalla tehdään. Kyse on selvästi jostain minkä persut kokevat voimakkaasti vääryydeksi heitä kohtaan kun keksivät,  muita kiusaustapauksia halveeraavia termejä tähän. Toinen vaihtoehto on että he uuhriutuvat kybllä heti kun siijhen on pienikin mahdollisuus Luulisi että' persuilla on kokemusta esim li anderssonin kiusaamisesta siinä on hyvä esimerkki koulukiusaamistyyppisestä toiminnasta. 

Sinä puolustelet kiusaajaa, niin kuin tutkimusten mukaan lähes kaikki sivustakatsojat ainakin jossain määrin tekevät. Perehdy aiheeseen ennen kuin tulet tänne länkyttämään.

En puolustele persuja todellakaan. Puolustan kiusattuja joita persutkin systemaattisesti kiusaavat, tämä on pelkkä uhriutuminen persujen taholta. Ja kyllä se loukkaa että persut eivät muka näe omaa kiusaamistaan ja uhriutuvat heti yhdestä mitättömästä tuoli asiasta. 

Se minua ärsyttää kaikkein eniten tässä maassa, kun on niin paljon ihmisiä jotka ovat sokeita itselleen ja silti ihan aidosti uskovat olevansa hyviksiä ja parempia ihmisiä.

Sylettää ja oksettaa tekopyhät ihmiset. Nuo moraaliposeerajat ja itsensä nostajat.

"Minä se olen hyvempi ihminen ja olen niin hyvä että puolustan heikkoja. Teen sen siten että etsin kohteen jota syyttelen ja syrjin. Sehän se auttaa kaikkia"

Kyllä kaikki maailman pahuus korjaantuu kun muistaa aina joka paikassa lausua rukouksen/ tai puhdistavan manrtan: persut ovat saatana.

Tuota hokemalla, ei tarvitse nähdä vaivaa, ja tehdä mitään konkreettista, niin on taivaspaikka taattu ja maailma pelastuu.

Voi mitä ironiaa kun sait yhteen lauseeseen tuon, että syytät uhriutumisesta ja kiusaamisesta. Olisit nyt laittanut noloksi haukkumisen siihen samaan.

Mene sinäkin tekemään testi! https://implicit.harvard.edu/implicit/takeatest.html

Krittisesti katsottuna minä puolustan oikeita kiusattuja sinä taas uhriudut tuolijupakasta jotta se oikeuttaisi sinulle muiden kiusaamisen. Haloo. 

Se että aloitit lauseen "kriittisesti katsottuna" minälläsi, ei tuonut siihen MITÄÄN lisäarvoa. Luulet että kuulostit fiksulta, mutta ei se ole noin helppoa.

Vierailija
86/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa että eduskunnassa ei pystytä käyttäytymään kuin aikuiset ihmiset ja kiusaaminen valloillaan. Heijastaa koko Suomalaista mielenmaisemaa. Maa jossa kiusaaminen on epidemia ja päättäjät näyttää oikein mallia. Kiusataan sitä joka uskaltaa olla eri mieltä asioista. Tää on aivan järjetöntä. 

Vierailija
87/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RKP on hoksannut, että laidassa istuvat eivät näy hyvin silloin kun telkkariin lähetetään kuvaa eduskunnasta.  Aikaisemmin heidän piti saada istua reunassa, koska siellä ovat tulkit. Nyt siis voidaan todeta, ettei Suomessa ole enää tarvetta kaksikielisyydelle, kun ärkoopeeläisetkin selviää ihan hyvin suomella. 

Minäkin epäilen että rkp:n persuvihassa on taustalla että ne on tajunneet että persuilla oikeasti voi olla pokkaa alkaa vaatia maata yksikieliseksi. Niillä ei ole mitään hävittävää kun ketkään hyvikset kuitenkaan ei suostu leikkimään niiden kanssa, se on jo nähty.

Vierailija
88/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uhria syyllistetään.

Olealasn oikea kiusattu! Koulussa 7 vuotta ja puoli vuotta yhdessä työpaikassa. Minua sylettää uhriutujaksi haukkuminen ja tekopyhyys.

Sinä et välitä mistään kiusatuista oikeasti, etkä tiedä mitä kiusaaminen on.

Ole tekopyhä ja et edes uskalla tehdä testiä. Jeesustelija!

Kiusattujen puolustaja ei käytä sanaa uhriutuja kehenkään.

Haloo haloo haloo itsellesi vaan.

Tekopyhää on väittää etä tuolijupakka on tärkeämpää kiusaamista, kaksoisstandardit, kuin oikea kiusaaminen. Jos sinua olisi kiusattu kuten minua tietäsit että tuo ei ole kiusaamista vaan uhriutumista persujen taholta. Se on juuri sitä että kiusaaja esittää uhria päästäkseen pälkähästä takaisin kiusaamaan, että häntä muka kiusataan, jossain nolla asiassa kun on itse kiusaaja. Tyypillistä. 

Mene nukkumaan.

Minua on kiusattu ja se oli erityisen pahalta tuntuvaa silloin ihan ala-asteen alussa, kun siihen liittyi juuri tuota "ei leikitä ton kaa" syrjintää.

Syynä oli silloin lapsellinen kateus pikkulasten toimesta. En kerro mistä olivat kateellisia.

Siksi tunnistan kiusaamisen.

Nythän syynä on vähän sama. Rkp:n kateus äänistä.

He ovat itse yhden asian puolue ja täynnä puhtaita freudenthal rasisteja. Siksi osoittelevat persuja sormella, ettei heitä keksisi kukaan syyttää siitä mistä toisia syyttävät.

Minä en usko että kukaan oikeasti kiusattu käyttää sanaa uhriutuja kenestäkään, joten voit mennä vaikka metsään kiekumaan sitä sanaasi.

Vierailija
89/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä istumajärjestyksellä sitten on? Ihan käytännössä.

Paikalla kuitenkaan ole kun 20-30 edustajaa kunhan alkukahinoista päästään. Istukoot missä kerkeävät ja valinnan varaa paikoista riittää vaikka vaihtaisi vartin välein paikkaa

Vierailija
90/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kova pala kun kiusaajapersulit joutuvat mukautumaan enemmistön tahtoon eikä öykkäröinti onnistukaan entiseen malliin.

Vierailija
91/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RKP on hoksannut, että laidassa istuvat eivät näy hyvin silloin kun telkkariin lähetetään kuvaa eduskunnasta.  Aikaisemmin heidän piti saada istua reunassa, koska siellä ovat tulkit. Nyt siis voidaan todeta, ettei Suomessa ole enää tarvetta kaksikielisyydelle, kun ärkoopeeläisetkin selviää ihan hyvin suomella. 

Minäkin epäilen että rkp:n persuvihassa on taustalla että ne on tajunneet että persuilla oikeasti voi olla pokkaa alkaa vaatia maata yksikieliseksi. Niillä ei ole mitään hävittävää kun ketkään hyvikset kuitenkaan ei suostu leikkimään niiden kanssa, se on jo nähty.

Ovat kateellisia kun persuilla 500 000 äänestäjää ja mitä heillä on.

Kokevat häpeää siitä että ovat itse se pahin ja ainoa yhden asian puolue.

Ja tietävät olevansa rasistisia freudenthalisteja myös.

Vierailija
92/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä istumajärjestyksellä sitten on? Ihan käytännössä.

Paikalla kuitenkaan ole kun 20-30 edustajaa kunhan alkukahinoista päästään. Istukoot missä kerkeävät ja valinnan varaa paikoista riittää vaikka vaihtaisi vartin välein paikkaa

KYSY SITÄ RKP:LTÄ!!!!

Vierailija
93/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo on niin suuri emävalhe. Se laita on lehdistöparvekkeen alla eli persut ei pääse niin usein tv:hen ym. Mikä taas osoittaa että kaikki muut puolueet todella on alkaneet pelätä persujen valtaa, erit. Rkp. Tajuaakohan ne että populismin nousun myötä maan kaksikielisyys alkaa ekaa kertaa olla vaarassa? :-)

No eikös tässä ole sitten vuosikausia rkp.tä kiusattu kun niiden muutama edustaja on joutunut olemaan siellä kokonaan piilossa?

Jos nyt näitä kouluvertauksia käytetään niin tää tilannehan on sama kun liikkatunnilla aina osa valittiin ryhmiin eka. Sitten kun tasapuolisuuden nimissä ne jotka oli jääneet aina aiemmin viimeisiksi, niin ne valittiinkin sitten kerran ensin niin johan oli nämä muulloin ekana valitut kitisemässä kuinka heitä syrjitään kun joutuvat nyt viimeisiksi.

Tai sellainen tilanne, että aina joku luokka on joutunut menemään viimeisessä vuorossa syömään ja sitten päätetäänkin vaihtaa että jotkut ensimmäisten ruokailivuorojen saaneista vaihtaakin viimeisiksi niin taas se kitinä alkaa osalla porukkaa että ei, ei suostuta välillä olemaan viimeisiä.

Persut on kyllä nyt niinkuin se roteva, pullero poika siellä alakoulun välitunnilla joka kavereidensa kanssa mölisi ja häiriköi ja haukkui muita ja sitten kun joku kävi sille sanomassa että nyt lopetat ja olet ihmisiksi niin sitten se meni opelle itkemään krokotiilinkyyneliä että kuinka häntä nyt muut kiusaaaaaa....

Ihan hauska tarina, pisteet siitä. Kuitenkin tilanne on eri sikäli, että nyt se riitautettiin

ja toiseksi muut päättivät persujen puolesta että ne ovat äärioikeistoa.

Vierailija
94/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuissa tiivistyy se yhteiskuntaa mädättävä kiusaajamentaliteetti. Siksi se vetoaa tietynlaisiin ihmisiin.

Vierailija
95/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat sitten herkkähipiäistä porukkaa. Koko ajan valivalivalivali. Koettaisivat ymmärtää, että maailma ei tosiaankaan pyöri heidän ympärillään ja yli 80 % vaaleissa äänestäneistä ei äänestäneet heitä.

Vierailija
96/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet roteva, pullero ja ala-asteen välitunnilla vieläkin.

Vierailija
97/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat sitten herkkähipiäistä porukkaa. Koko ajan valivalivalivali. Koettaisivat ymmärtää, että maailma ei tosiaankaan pyöri heidän ympärillään ja yli 80 % vaaleissa äänestäneistä ei äänestäneet heitä.

Tuo minua naurattaa kun ei muuta keksitä, niin otetaan käänteiset äänstysprosentit käyttöön.

Nehän otetaan AINA vain persuista puhuttaessa, mutta ei koskaan muita puolueita.

Sellaisia puoleita, joita 96 prosenttia on jättänyt äänestämättä ja jättää aina uudestaankiin.

Vierailija
98/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat äärioikeistoa ja se on ollut kaikille persujen todellisuuspakoisen kuplan ulkopuolella eläville täysin selvää jo kauan.

Vierailija
99/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka Persut häpeilevät itseään ja omaa aatemaailmaansa.

Vierailija
100/186 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uhria syyllistetään.

Koulukiusaaminen on systemaattista ja jatkuva lähinnnä sitä vois verrata paltan persujen ajojahteihin muita kohtaan esim al taeeta on hoettu maanisesti jo pitkä'än vihervasemstosta keksitään mitä vain valheita li anderssonia hakuutaan palstalla systemaattisesti. Persujen uhriutuminen yhdestä pienestä asiasta ja sen vertamine useiden vuosien kohdistettuun kiusaamiseen halveeraa koulukiusattuja ei mitään muuta. 

Tiedätkö jokaikisessä tapauksessa se koulukiusaaminen on alkanut jonain päivänä? T. Ent. Koulukiusattu

Tiesitko etten usko sinua, oikeasti kiusattu ja kiusaamisen tunnistava ymmärtäisi ettei yksi tuolijupakka  täytä ehtoa kiusaaminen. Varsinkaan koulukiusaamisen vaan minua on rys sitelty(opiskelin venäjää) vuosia koulussa kaltaistesi taholta joten tiedän mistä puhun. 

Kun nälväisin kiusaajaa takaisin kun piinaa oli jatkunut pitkään tämä kiusaaja meni heti uhriutumaan luokanvalvolajlle, että tuo kutsuu minua nimillä, juuri samoin kuin persut tässä tekevät. Erästä naauriluokan poikaa hän haukkui n ee keriksi päivästä toiseen ja kun tämä sitten suuttui ja lopulta antoi litsarin, juoksi tuo haukkuva kiusaaja taas luokanvalvojan puheille että nyt se n ee keri löi, ko kiusaaja kaveri ei paljon nyrkkejään itse säästellyt välitunneilla. Minä olen aina tullut kaikkien kanssa toimeen toisin kuin tämä kiusaaja, jota luokan nörtit pelkäsi ihan syystäkin hän saattoi alkaa nauramaan lukihäiriöiselle joka ei sitten uskaltanut lukea enää koulussa ääneen ja paljon vastaava häiriköintiä ja epäkunnioittavaa käytöstä muita kohtaan.

Mikä tässä persujen kaksoisstandardissa on niin oikein muka? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan