Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, valitsisitko mieluiten superkomean 165cm, komean 175cm, vai tavis 185cm miehen?

Vierailija
07.05.2019 |

Eli se 165cm olisi kasvoiltaan ihan täyskymppi, 175cm sellainen komee muttei mikään vau ja 185cm olisi ihan tavallinen muttei mikään varsinaisesti ru.a.

Nainen, valitsisitko mieluiten superkomean 165cm, komean 175cm, vai tavis 185cm miehen?

Vaihtoehdot

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on afrikasta tai turkista niin saa olla lyhyt ja kouluttautumaton. Jokaisella ei nyt vaan ole samat mahdollisuudet elämässä. Ja onhan ne lutuisiakin.

Vierailija
42/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin sen säkkiruman ja juron sisäänpäinkääntyneen 152 cm pitkän nettitrollin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 peruskomea. Superkomea olisi jo kiusallisen komea.

Olen itse 178.

Vierailija
44/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 170 cm jää deittamatta, ikävä kyllä. Ellei ole joku Zac Efron. Ex oli silti 173 cm ja seurustelu ei ollut mitenkään verrannollinen hänen pituutensa, eli kokonaisuus ratkaisee.. mutta ei alle 170 cm mielellään. joku 183 cm on hyvä, vaikka ei siis pakollista mittaa voi luetella. Mutta on se kiva naisena 169 cm olla miestä lyhyempi, tulee sellainen naisellinen fiilis. Kyllä naiset toivovat, että mies on edelleen se vahvempi osapuoli ja fyysisesti hiukan edes isompi. En tarkoita että tarvitsee olla mikään mega lihaskimppu, nekin on ällöjä.

Vierailija
45/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis 185cm tosin olisi käynyt myös tavis 175cm, pääasia että on minua pidempi

Vierailija
46/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Kysymyksessä ei ole järkeä, koska sinun "superkomea" voi olla minun ällötys. Minulla on oma maku kuka on silmissäni hyvännäköinen.

Toisekseen jos mies on ikävä sisältä, ei tule suhdetta.

Jos vapaasti saa valita niin n. 180 cm, upee tyyppi, mun silmään hyvännäkönen. Semmonen mulla onkin. Ihan sama vaikka olis muiden mielestä ruma, ikävä tai tylsä, musta ihan paras.

Vierailija
47/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin sen säkkiruman ja juron sisäänpäinkääntyneen 152 cm pitkän nettitrollin.

Yhteystiedot kuitenkin jäivät puuttumaan. 🤣

Vierailija
48/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kuka vaan noista, koska olisin itse vielä 5 cm lyhyempi lyhyimmästäkin vaihtoehdosta. Eli luonne ja kemia ratkaisi, ei se ulkonäkö tai pituus.

Vierailija
49/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis nämä kaksi asiaa, pituus ja komeushan on NE asiat, jotka ratkaisee, kenet haluan puolisokseni? 

Ei ole kuule nämä kaksi asiaa ollenkaan listallani tai tärkeysjärjestyksessäni kärkipäässä.

Kummasti vaan se kiltti miehen tinderi mätchilista ammottaa tyhjyyttään vaikka vauva foorumi on täynnä ei-pinnallisia naisia joille pituus ja komeus ei merkitse mitään.

Me ei-pinnalliset naiset emme ole Tinderissä.

Vierailija
50/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee et peli on menetty jos on 165cm. Edes joku superkomee ei pahemmin naisia kiinnosta.

No eihän peli ole menetetty, lopeta luuseriasenne. Jos olet tuo 165 cm mies, miksi kaikkien naisten pitäisi haluta sinua. Sinulle pitäisi riittää että löydät YHDEN naisen joka haluaa sinut. Ajattele laatikon ulkopuolelta. Mene vaikka johonkin Espanjaan, jossa on lyhyitäkin naisia, voit olla kuumaa kamaa siellä.

Espanjalaiset naiset ei ole niin pinnallisia, että heille olisi hirveesti väliä miehen pituudella. Siellä naisilla on todella kauniisti jalat maassa. Mulla ei ole kuin pelkkää positiivista sanottavaa espanjalaisista naisista.

Vierailija
51/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis nämä kaksi asiaa, pituus ja komeushan on NE asiat, jotka ratkaisee, kenet haluan puolisokseni? 

Ei ole kuule nämä kaksi asiaa ollenkaan listallani tai tärkeysjärjestyksessäni kärkipäässä.

Kummasti vaan se kiltti miehen tinderi mätchilista ammottaa tyhjyyttään vaikka vauva foorumi on täynnä ei-pinnallisia naisia joille pituus ja komeus ei merkitse mitään.

Ihan rauhassa sitä saa kävellä ihan missä tahansa. Eipä ne naiset muuallakaan tule häiritsemään.

Vierailija
52/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee et peli on menetty jos on 165cm. Edes joku superkomee ei pahemmin naisia kiinnosta.

No eihän peli ole menetetty, lopeta luuseriasenne. Jos olet tuo 165 cm mies, miksi kaikkien naisten pitäisi haluta sinua. Sinulle pitäisi riittää että löydät YHDEN naisen joka haluaa sinut. Ajattele laatikon ulkopuolelta. Mene vaikka johonkin Espanjaan, jossa on lyhyitäkin naisia, voit olla kuumaa kamaa siellä.

Espanjalaiset naiset ei ole niin pinnallisia, että heille olisi hirveesti väliä miehen pituudella. Siellä naisilla on todella kauniisti jalat maassa. Mulla ei ole kuin pelkkää positiivista sanottavaa espanjalaisista naisista.

Pakko kai vaan tyytyä sellaiseen kun suomalaisille naisille olen pelkkää roskaa.

Vierailija
53/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itse 165cm niin tottakai olisi 170cm mies ihan hyvä, mutta kun olen 172cm niin pitää vastata että 185cm että en näytä jättiläiseltä miehen rinnalla. 

Mutta tässähän ei nyt oteta millään lailla huomioon mitään sellaista jonka perusteella puolisoon rakastutaan, ei kukaan rakastu ulkonäköön tai pituuteen, vaan ihmiseen, lähinnä luonteeseen. Ei kukaan ota maailman komeinta ja pisintä miestä vaikka se olisi vielä maailman rikkainkin jos sen luonne olis ihan kauhea, eihän sellaista mulkkua kukaan jaksa koko ikäänsä parikymppisestä hautaan. Kyllä puolison kanssa pitää pystyä elämään ja vieläpä rakastamaan toisiaan jotta toisen kanssa jaksaa arjessa elää vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Ei miehetkään ota kaunista naista jolla on pitkät vaaleat hiukset ja ämpärin kokoiset tissit jos se on muuten ilkeä kuin piru, pettää, varastaa, haukkuu, lyö jne.

Vierailija
54/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteystiedot kuitenkin jäivät puuttumaan. 🤣

Ai mun? No voin kertoa että olen 21,5v vanha, 178 cm pitkä ja painan 49 kg. Mulla on pitkä luonnonvaalea tukka, suuret kirkkaansiniset silmät ja paksut huulet. Kuppikokoni on 65DD. Harrastan bikinifitnessiä ja instagramkuvauksia. Olen muuten neitsyt.

Et tarvitse yhteistietojani, tulen ensi yönä koputtamaan hikikomerosi ovelle.

Vierailija
55/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kai vaan tyytyä sellaiseen kun suomalaisille naisille olen pelkkää roskaa.

Tyytyä? :D Espanjalainen nainen on suomalaisen naisen yläpuolella.

Vierailija
56/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rauhassa sitä saa kävellä ihan missä tahansa. Eipä ne naiset muuallakaan tule häiritsemään.

Ei tietenkään tule, oletko ihan ääliö? Miehen pitää tehdä aloite jotta nainen tuntee olonsa naiselliseksi ja halutuksi, ja sitten naisen pitää oppia tuntemaan sinua, sinun pitää saada nainen nauramaan jne. 

Ne jotka kadulta käy miehiin kiinni on maksullisia naisia jotka etsii asiakkaita.

Vierailija
57/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua superkomeaa miestä. Vastasin 175cm koska olis mulle aika sopiva kun itse olen 164cm. Jos olisin itse pitkä niin sitten se pitempi. Tai jos itse olisin vaikka 155cm niin sitten se 165cm mutta ei superkomeaa kiitos.

Mä haluan superkomean! Se vain, että se minun superkomea olisi todennäköisesti monen mielestä tavis. Kauneus on katsojan silmässä jne. :)

Vastasin 185 cm tavis, koska tykkään pitkistä miehistä (sori siitä) ja tosiaan se tavis olisi mun mielestä todennäköisesti vieläpä superkomea. Win-win :D

Vierailija
58/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkästään noita ulkonäkökriteereitä ajatellaan, niin pisimmän ottaisin.

Mutta jos lyhin olisi kivoin ja fiksuin, niin sitten hänet. Eikä ole teoreettista pohdiskelua vaan ajattelen erästä.

Vierailija
59/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei-pinnallisilla naisilla ei ole tapana kuljeskella ympäriinsä häiritsemässä miehiä.

Vierailija
60/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pöljä kysymys.