Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, valitsisitko mieluiten superkomean 165cm, komean 175cm, vai tavis 185cm miehen?

Vierailija
07.05.2019 |

Eli se 165cm olisi kasvoiltaan ihan täyskymppi, 175cm sellainen komee muttei mikään vau ja 185cm olisi ihan tavallinen muttei mikään varsinaisesti ru.a.

Nainen, valitsisitko mieluiten superkomean 165cm, komean 175cm, vai tavis 185cm miehen?

Vaihtoehdot

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitsisi ketään näistä, vaan ottaisin isokullisen miehen.

Vierailija
22/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei alle 170cm hukkapätkää voi edes mieheksi sanoa. LOL

Aha, et jos sellainen sattuu olemaan niin kuula nuppiin vaan?

Olen tässä jokusen vuoden palstailtuani alkanut epäillä ettei nainen olekaan se herkempi sukupuoli. Miten voi jonkun nobodyn kommentit ottaa noin koville?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tavis ehkä tällainen:

https://twohalfmen.fandom.com/wiki/Alan_Harper?file=IMG_6122.jpg

Parempi varmaan olisi ollut valita joku suomalainen mutta eipä nyt tule mieleen mitään hyvää esimerkkiä

Alan harperilla on vähän taviskasvot, mutta kuitenkin symmetriset. Minusta kyllä ihan komea vaikkei komein. Kroppakin on kuitenkin tavista parempi. Eli siis enemmän ehkä peruskomea tai komea, ei superkomea kuitenkaan. Hänellä on vain ärsyttävä ja kimeä ääni ja ilmeitä, mutta kuvissa näyttää ihan hyvältä. Mun mielestä alan (vai allan?) tossa sarjassa on paremman näköinen kuin Charles ainakin ja jostain syystä charlesilla riittää naisia. En ymmärrä eikä varmaan moni nainen ymmärräkään.. :D

Vierailija
24/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pollista sen näkee, että supersankari vain kelpaa.

195cm superkomea lätkämiljonääri vain kelpaa.

Vierailija
25/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin mieluiten 185 cm tai yli komean miehen koska olen itse 175 cm nainen ja koroilla yli 180 cm. Sorit tästä, tiedän että halusit vastaukseksi 165 cm, mutta mietihän vähän, 165 cm mies ja yli 180 cm nainen, no mikä ettei mutta ei minulle.

Vierailija
26/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi varmaan olisi ollut valita joku suomalainen mutta eipä nyt tule mieleen mitään hyvää esimerkkiä

Alan harperilla on vähän taviskasvot, mutta kuitenkin symmetriset. Minusta kyllä ihan komea vaikkei komein. Kroppakin on kuitenkin tavista parempi. Eli siis enemmän ehkä peruskomea tai komea, ei superkomea kuitenkaan. Hänellä on vain ärsyttävä ja kimeä ääni ja ilmeitä, mutta kuvissa näyttää ihan hyvältä. Mun mielestä alan (vai allan?) tossa sarjassa on paremman näköinen kuin Charles ainakin ja jostain syystä charlesilla riittää naisia. En ymmärrä eikä varmaan moni nainen ymmärräkään.. :D

Kun ei charlesilla ole unelmaluonnekaan verrattuna allaniin, tarkennan. Ruma k.u.sipää, siksi aika ristiriitaista, että sillä veljellö on vientiä. Ehkä raha ratkaisee käsikirjoittajien mielestä......

H.e.lvetti näitä mun yksinpuheluita av:ssa :(

Vierailija
27/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua superkomeaa miestä. Vastasin 175cm koska olis mulle aika sopiva kun itse olen 164cm. Jos olisin itse pitkä niin sitten se pitempi. Tai jos itse olisin vaikka 155cm niin sitten se 165cm mutta ei superkomeaa kiitos.

Vierailija
28/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä joka on mukavin ja jolla on kiinnostava persoona!

Ulkonäöllä ei taida saada sisältöä elämään.

Vierailija
29/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee et peli on menetty jos on 165cm. Edes joku superkomee ei pahemmin naisia kiinnosta.

Vierailija
30/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee et peli on menetty jos on 165cm. Edes joku superkomee ei pahemmin naisia kiinnosta.

Ja jos on pitkä niin voi olla ruma ja pärjätä ihan ok.

Vierailija
31/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole, huomaatko että jokunen on valinnut senkin vaihtoehdon, minun lisäkseni :)

Vierailija
32/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei charlesilla ole unelmaluonnekaan verrattuna allaniin, tarkennan. Ruma k.u.sipää, siksi aika ristiriitaista, että sillä veljellö on vientiä. Ehkä raha ratkaisee käsikirjoittajien mielestä......

H.e.lvetti näitä mun yksinpuheluita av:ssa :(

Eiköhän nuo kaksi ole kiltti mies ja jännä mies.

Vierailija
33/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä tässä on keskustelemassa?

Käsittämättömän pinnallista.

Vierailija
34/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän peli ole menetetty, lopeta luuseriasenne. Jos olet tuo 165 cm mies, miksi kaikkien naisten pitäisi haluta sinua. Sinulle pitäisi riittää että löydät YHDEN naisen joka haluaa sinut. Ajattele laatikon ulkopuolelta. Mene vaikka johonkin Espanjaan, jossa on lyhyitäkin naisia, voit olla kuumaa kamaa siellä.

Vierailija
35/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonolla itsetunnolla varustettuja naisaia täällä on? Jotta tuntisi itsensä kauniiksi ja naiselliseksi pitäisi tyytyä seurustelemaan ruman jättiläisen kanssa? Kyllä mulka ainakin kantti kestää oikein hyvin seurustella superkomean lyhyen miehen kanssa. Ei mun naiseus riipu miehen ulkomuodosta.

Vierailija
36/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis nämä kaksi asiaa, pituus ja komeushan on NE asiat, jotka ratkaisee, kenet haluan puolisokseni? 

Ei ole kuule nämä kaksi asiaa ollenkaan listallani tai tärkeysjärjestyksessäni kärkipäässä.

Vierailija
37/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 185-senttinen Henry Cavill.

Vierailija
38/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis nämä kaksi asiaa, pituus ja komeushan on NE asiat, jotka ratkaisee, kenet haluan puolisokseni? 

Ei ole kuule nämä kaksi asiaa ollenkaan listallani tai tärkeysjärjestyksessäni kärkipäässä.

Kummasti vaan se kiltti miehen tinderi mätchilista ammottaa tyhjyyttään vaikka vauva foorumi on täynnä ei-pinnallisia naisia joille pituus ja komeus ei merkitse mitään.

Vierailija
39/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne se ratkaisee.

Ja munan koko

Vierailija
40/98 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin komean. Jos joku mies on "superkomea", niin mulle tulee lähinnä sellainen olo että sillä on vähän liikaakin vientiä. Toki miehen pitää olla mun mielestä hyvännäköinen, mutta ei sen tarvitse kaikkien naisten mielestä olla. Pituus ei ollut tässä nyt se ratkaiseva asia, 165cm mies kelpaisi pituuden puolesta ihan hyvin.