Mitä tykkäätte syödä pilvessä?
Kommentit (22)
Sipsuja ja suklaata, leipää, juustoa, mitä nyt sattuu kotona olemaan. Olisin varmaan 15kg laihempi jos en kärsisi niin sairaista munchiesseista
Suklaavanukasta ja sipsejä! Ennen oli pahemmat munchiesit.
Riippuu siitä mitä lennolla tarjotaan.
Pizza tai ranskalaiset, jäätelö, daim-rakeet, irtokarkit, keksit.
Söin kerran sipsejä dipattuna margariiniin ja muumilimua...en tajua miten pystyin.
Lentokonetta jos meinaat, niin ginitonicia - seitsemän ginitonicia!
Ihan mitä vaan. Pilven pllttelu tekee mulle ihan valtavan ahmimishimon. Olen syönyt sen aikana kokonaisen leivän, 400 g köntin juustoa, pähkinäpussillisen, karkkipussin, erinäisiä oluita... Syön yleensä lähes koko ajan iltana jona poltan pilveä.
Vaniljajugurttia, johon sekoitan kuivahedelmiä, hedelmiä, pähkinöitä, kaurahiutaleita... ja mätän kitaani poskettomalla vauhdilla! :)
Hyi helvetti. Minulle päihteissä on puoli nautintoa se että vähentävät ruokahalua. En ikinä käyttäis mitään mikä lisää sitä!
Ihan perusruokaa. Teen jotaki hyvää sapuskaa, poltan savut, syön, poltan vähän lisää, syön lisää jne. Nam nam!
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Minulle päihteissä on puoli nautintoa se että vähentävät ruokahalua. En ikinä käyttäis mitään mikä lisää sitä!
Mässyistä ei oikein liho, jos ei sitten ole joku kaljasieppo samalla.
Itsekin painoin 44kg alimmillaan, kun polttelin enemmän...
Itse en polta, mutta mies polttaa joskus ja hänelle maistuu kaikki, mitä kaapista löytyy. Aika yleisesti makeaa ja hän ostaakin etukäteen jotain berliininmunkkeja tms.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusruokaa. Teen jotaki hyvää sapuskaa, poltan savut, syön, poltan vähän lisää, syön lisää jne. Nam nam!
Mäki tykkään eniten kotiruoasta, ihan vaan tuoretta ruisleipää kolme kiloa voilla, perunoita ja jotain tomaattipohjaista kastiketta, pastaa sahramikastikkeella jne.
Ranskanperunoita chilimajoneesilla!
Ai että...