Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvojen tuttien väreistä. Voiko lapsella mielestäsi olla värikäs tutti, siis pojallakin jossa lilaa, keltaista ja turkoosia?

Vierailija
29.04.2025 |

Miten olet lapsen tutit valinnut? Asun itse ulkomailla. Täällä hieman erilaisia tutteja kuin Suomessa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä turhin asia mistä välittää

Vierailija
2/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä! Pojille sininen ja tytöille punainen. Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan vaikka joku homo viher vasemmistolainen neiti muuta väittäisi!

T: 100% hetero lihaa syövä MIES 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile värejä ensin vaikka tunnin verran ja tarkkaile, muuttuuko lapsessa jokin.

Vierailija
4/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät! Tutti on ylipäätään ihan tarpeeton kapistus. 

Vierailija
5/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi, miksi ihmeessä ei voisi?

Vierailija
6/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kevät! Tutti on ylipäätään ihan tarpeeton kapistus. 

Itseasiassa tuttien on tutkittu vähentävän kätkytkuoleman riskiä esimerkiksi. Sikäli ei ihan tarpeeton ole.

Vierailija
7/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuteista en tiedä, mutta sinapin väriset vaipat olisi kyllä hyvät.

Vierailija
8/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä! Pojille sininen ja tytöille punainen. Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan vaikka joku homo viher vasemmistolainen neiti muuta väittäisi!

T: 100% hetero lihaa syövä MIES 

Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.

Vierailija
9/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla tarkka koska värit saattavat muokata tulevaisuudessa lapsen seksuaalista suuntautumista. Myös sukupuolenvaihdoksia olen kuullut tapahtuvan jos on "väärän" värisiä tutteja käyttänyt.

Vierailija
10/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan!😡 Ei missään nimessä! Senhän kieltää jo ihan Eu:n tuttidirektiivikin ja kansainvälinen tuttisopimus!😡

Vierailija
11/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut edes mieleen pohtia asiaan. :D 

Vierailija
12/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ap tosissasi ole niin typerä, että kysyt tällaista?

Vierailija
13/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla tarkka koska värit saattavat muokata tulevaisuudessa lapsen seksuaalista suuntautumista. Myös sukupuolenvaihdoksia olen kuullut tapahtuvan jos on "väärän" värisiä tutteja käyttänyt.

Toisaalta uran esimerkiksi Puolustusvoimissa tai poliisissa voi helposti varmistaa tarjoamalla lapselle maasto- tai miekkakuvioitua tuttia 🤗

Mustavalkoraitaista tuttia kannattaa välttää, ja Yhdysvalloissa oranssia!

Vierailija
14/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on jäänyt traumat kun vanhemmat pakotti mut käyttään punasta tuttia vaikka oon mies. Edelleen oon vähän epävarma oman seksuaalisen suuntautumiseni kanssa et kiitti vaan tästäkin 

Vierailija
15/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö pikkupoikien tykätä vaan jostain laivastonsinisestä? Tottakai kaikki lapset tykkää väreistä! Eikä värikkyydestä pitäminen tee aikuisestakaan miehestä yhtään vähempää miestä. Onpa vanhanaikainen ajatus, ettei poikavauvalla voisi olla lilaa tuttia....

Vierailija
16/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko itse päättää mistään asiasta. Miksi-miksi-voiko-voiko-eemi?

Sitä paitti poikalapset ei käytä tuttia eivätkä itke.

Vierailija
17/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta uran esimerkiksi Puolustusvoimissa tai poliisissa voi helposti varmistaa tarjoamalla lapselle maasto- tai miekkakuvioitua tuttia 🤗

Mustavalkoraitaista tuttia kannattaa välttää, ja Yhdysvalloissa oranssia!

Erittäin hyviä huomioita ja huomiosta tuli mieleen niin highvis-värit on hyvä jos rakennusalaa ajattelee. Ainakin virolaisella alkuperällä onnistuminen on lähes 100%

Vierailija
18/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa taitaa mennä niin, että ne lapset joilta kielletään kaikki "toisen sukupuolen asiat" joista he pitäisivät, alkavat myöhemmin identifioitua transsukupuolisiksi, koska se on heidän nähdäkseen ainoa keino jolla he saavat nauttia niistä asioista joista pitävät. Ne perheet taas joissa pojilla saa olla pitkä tukka ja mekko päällä ja tytöt saa riehua ulkona lyhyt tukka pörröttäen jos haluavat, kasvattavat onnellisia lapsia jotka ovat sinut itsensä kanssa sellaisina kuin ovat.

Vierailija
19/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalapsen elin surkastuu ja putoaa pois jos sille antaa värikkään tutin.

Vierailija
20/20 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on valikoima eri värisiä tutteja joista lapselle valitaan aina asuun sopiva.

Lisäksi on muutama kalliimpi erikoisliikkeistä ostettu juhlahetkiä varten eri sävyissä.

Titityy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän