Mitä teet ulkonäöllesi ennen töihin menoa?
Itse aina tykännyt kun ihmiset laittautuu sopivasti ja tyylikkäästi
Kommentit (48)
En mitään.
Pakkaan reppuun eväät ja sillä selvä.
Hampaat pesen jos kerkeän. Näytän todella hyvältä koska olen parhaassa iässä oleva alfakoiras.
En mitään. Ulkonäölläni ei ole töissä väliä, koska se peittyy päästä varpaisiin suojavarusteisiin.
Käyn suihkussa, laitan hiuksiin muotovaahtoa ja kasvoille päivävoidetta. Meikkipuikkoa osaan kasvoista, hieman kulmakynää, hieman ruskeaa hohtavaa luomiväriä, poskipunaa ja ripsiväriä.
Harjaan hiukset, suihkin niihin muotoilutuotetta ja pesen hampaat.
Puen päälle.
Toimistotyö, edustusta vaaditaan.
Pesen hampaat, harjaan hiukset kiinni. Töissä leikkaussalissa, myssy päässä koko päivän ja yleensä naaman edessäkin jotain joten ulkonäöllä ei mitään väliä ja parempikin jos ei ole naamalla mitään aseptisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Meikkivoide, poskipuna, luomiväri, eyeliner, ripsiväri.
Hiuksiin suolasuihketta.
Suolasuihke! En ole kuullut. Mitä vaikutuksia sillä on?
Harjaan hiukset, laitan kulmaväriä ja puen päälle. Koen noin yleisesti ottaen olevani ihan staili.
Päivävoide, meikkivoide, puuteri, kulmakynä, eyeliner, ripsiväri ja huulikiilto. Hiukset suoristusraudalla sileiksi, pidennykset niskaan, päälle kilo lakkaa ja vartaloon body spraytä.
Ajan rekkaa.
Perus aamupesu eli pesen kasvot, hampaat jne. Laitan dödöä ja kasvoille kasvovettä ja-voidetta. Puen vaatteet. Vaatteet on mitä sattuu ja hiuksille en tee muuta kuin harjaan ne. Olen ruokapalvelutyöntekijä ja vaihdan töissä työvaatteet ja laitan myssyn päähän.