Mitä teet ulkonäöllesi ennen töihin menoa?
Itse aina tykännyt kun ihmiset laittautuu sopivasti ja tyylikkäästi
Kommentit (48)
Meikkivoide, poskipuna, luomiväri, eyeliner, ripsiväri.
Hiuksiin suolasuihketta.
Putsaan naaman, laitan meikkipohjan, kulmat ja ripset.
Tuetun asumisen ohjaaja olen.
Pesen kainalot ja alapään, hampaat, kasvot ja rasvaan. Sitten sipasen meikkivoidetta, ripsaria ja huulirasvaa, sekä dödöä, Harjaan hiukset ja laitan ne kiinni, ainakin osittain. Töissä hoitoalalla.
Perus aamupesu ja hampaiden harjaus, meikkaus ja hiusten kampaus. Ehkä hajuvettä. Sitten menoksi. Asiakaspalvelussa niin on ihan kiva näyttää ihmiseltä, pidän silti hiukset kiinni, koska työhön kuuluu satunnaisesti ruuan tekoa.
Harjaan hiukset ja laitan ne kiinni. Välinehuoltaja.
Hiukset ponnarille ja menoksi. Karjakko.
Pesen hampaat, puhdistan ja kosteutan kasvot, meikkaan (meikkipohja, ripsari ja kevyt rajaus, kulmat) ja laitan hiukset (suoristus/kiharrus/kiinni). Sen jälkeen vaatteet, sopivat korvikset ja suihkaus hajuvettä.
Olen ope.
Vierailija kirjoitti:
Pesen hampaat, puhdistan ja kosteutan kasvot, meikkaan (meikkipohja, ripsari ja kevyt rajaus, kulmat) ja laitan hiukset (suoristus/kiharrus/kiinni). Sen jälkeen vaatteet, sopivat korvikset ja suihkaus hajuvettä.
Olen ope.
Opettajana voisit ajatella oppilaitasi ja jättää sen hajuveden pois. Astmaatikolle tuskallista olla tunnilla, jos opettajalla on hajusteita.
Pesen kasvot vedellä, päivävoide, meikkivoide, puuteri (tätä en käyttänyt vuosiin mutta nykyään ihoni on alkanut vaikuttaa niin kelmeältä), ripsiväri, kulmakynä ja geeli. Hiukset harjaan. Hiuksia on turha laittaa kun mitkään kiharat/suoristukset ei pysy.
Vaatteet (farkut/legginsit, olen raskaana joten useimmiten leggarit, joku nätti pusero) ja thats it. Olen alakoulun ope.
Suihku, hampaidenpesu, meikki, hiusten harjaaminen ja mahdollisesti kihartaminen, siistit vaatteet, piilarit. Toimisto-/asiakaspalvelutyö, harvoin face to face kontakteja kollegoihin, mutta yli puolet työajasta menee asiakkaiden kanssa.
Käyn suihkussa ja pesen hampaat. Työpaita ja omat farkut päälle. Harjaan hiukset ja teen ponnarin, työpaikan mainoslippis päähän ja otan ponnarin sieltä lippiksen "kiristysukosta". Sukat ja tennarit jalkaan, henkilökortti kaulaan, työreppu selkään ja menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa ja pesen hampaat. Työpaita ja omat farkut päälle. Harjaan hiukset ja teen ponnarin, työpaikan mainoslippis päähän ja otan ponnarin sieltä lippiksen "kiristysukosta". Sukat ja tennarit jalkaan, henkilökortti kaulaan, työreppu selkään ja menoksi.
*kiristysaukosta, pahuksen ac😅
Käyn kusella ja pesen hampaat, ihan niin kuin muinakin aamuina.
Vedän jotkut ryysyt päälle, mitä nyt sattuu käteen pimeässä tarttumaan. Pipo korvaa kevyen päivämeikin ja hiusharjan. Työreppu selkään ja pikainen tarkastus, että kulkulupa tuli matkaan ja sitten työmaata kohti.
Töissä vedän haarit ja turvakengät ja mut vermeet sitten päälle, niin ei niin väliä miltä matkalla näytti. Ei ole kyllä töissäkään mitään väliä. Teollisuuslaitoksessa olen töissä.
Juon kylmää vettä, käyn suihkussa, pesen hampaat, harjaan hiukset, lisään kasvoihin, käsiin ja usein sääriin kosteusvoidetta, laitan deodoranttia, lisään aurinkovoidetta, peitän couperosan meikkivoiteella, lisään ripsiväriä ja laitan kulmiin väriä. Laitan hiuslakkaa. Pukeudun puhtaisiin vaatteisiin, joista pidän ja lähden töihin.
Toimistotyö.
Syön aamiaisen, jos ehdin.
Käyn suihkussa, pesen hiukset, sheivaan.
Laitan deodoranttia.
Laitan seerumin ja kasvorasvan.
Hetken päästä laitan meikkivoiteen, puuterin ja peitevoiteen.
Vahvistan kulmakarvoja kulmakynällä, rajaan silmät, laitan ripsaria.
Laitan huulirasvaa ja/tai huulipunaa.
Harjaan, kuivaan ja suoristan hiukset. Lisään hiusöljyä ja/tai hiuslakkaa.
Rasvaan kropan.
Valitsen vaatteet.
Pesen hampaat.
Lähden töihin.
Pohjustan kasvoni oranssi sävyisellä meikkivoiteella. Liimaan irtoripset paikoilleen. Maalaan vahvat palkkikulmat. Puen päälleni jotain sexyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ope.
Opettajana voisit ajatella oppilaitasi ja jättää sen hajuveden pois. Astmaatikolle tuskallista olla tunnilla, jos opettajalla on hajusteita.
Onhan se näinkin, mutta muistan koulussa tunteneeni aina inhotusta kun joku opettaja tuli neuvomaan jossain ihan lähelle ja se haisi sellaiselle, no, ihmiselle. Joku hyväntuoksuinen haisu olis ollut kivempi, mutta Mä en olekaan astmaatikko tai hajusteallerginen ja se on ehkä tärkeämpää ottaa huomioon :)
Pesen naaman vedellä, harjaan hampaat, harjaan hiukset, kosteusvoidetta ja silmänympärysvoidetta, vahvistan kulmakarvoja. Siinäpä se. Jos on joku näppylä jossain, niin taputtelen siihen sormenpäällä peitevoidetta.
Toimistotyö, noin 7 collegaa joka päivä toimistolla, lisäksi satunnaisesti yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden kanssa palavereita.
34v nainen.
En ole enää töissä, mutta ollessani katsoin jo illalla vaatteet ja helyt valmiiksi. Aamuisin hammaspesu, meikkaus, hiusten laitto ja vaatteet ylle ja menoks. Olin päällikkötasoa.