Miehenä en ymmärrä, miksi monet naiset eivät pidä kunnolla lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä
Naiset, miksi näin on? Ajatelkaa nyt, mitä kaikkea etua lihaksikas mies teille tuo. On voimakas mies, eli monet hommat hoituvat käden käänteessä, pystyy suojelemaan teitä, lihaksikkaan miehen kainaloon on varmasti mukavampi käpertyä jne. Lisäksi lihaksikkuus on merkki siitä, että mies huolehtii itsestään, kunnostaan ja terveydestään.
Kommentit (306)
Niinno kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää näyttää liian pieneltä ylisuurten lihasten keskellä. Ja verisuonet pullottaa ällöttävästi kropassa.
Oisko kuitenkin laskimot? T: Tyhmä lihaksikas mies
Nimimerkkisi on kyllä osuva. Laskimo on verisuoni. Näin sitä opit taas uutta!
Laskimosta ei kyllä yleensä käytetä termiä "verisuoni", paitsi yleiskäsitteenä. Laskimon päätehtävä kun on kuljettaa hapekasta verta sydämeen. Myös väri on poikkeava (sininen).
T: Tyhmä lisensiaatti
No sanaa laskimoko sitten kyseisestä havainnosta lihaksikkaissa käsissä pitäisi käyttää? Tässä oli kyse siitä, miksi näitä käsissä olevia suonia kutsutaan, vaikka mainitsemasi mukaan sanaa verisuoni ei juuri sanasta laskimo käytettäisikään. Laskimo silti kuitenkin on verisuoni. Eli mikä pointti oli jutun kannalta?
T: Tyhmä psykologi
Edes toisen provon jälkeen osa ei herännyt pätijöiden herättelijään-olette aika noloja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu on ’töillä hankituista lihaksista’ joka täällä toistuu jokaisessa ketjussa? Ei kai sellaisia töitä enää ole mitä tehdään lihasvoimalla eikä koneilla. Ja mistä se lihas tietää millä keinolla se on hankkttu?
Vastaan vain omasta puolestani (olen tuo hipsterimiehistä kiinnostunut, mutta bodareita tmv. houkutteleva nainen) eli salijanneilla ne lihakset ovat tosi pyöreät ja pulleat. Ja yleensä ovat lyhkäisiä miehiä eli se pulleus korostuu... Toisin sanoen heistä tulee jotenkin tosi naisellisia. Ja k*llia ei nää vaikka sen pitäis olla pitkä ja paksu ja kiihottava.
Jos puhutaan "työllä hankituista"lihaksista niin niillä on sitkoa ts. ne on litteät, vahvat jne.
Eli jos vertaat vaikka luonnonvaraisia susia ja jotain puolikesyuolikesyjä simpansseja toisiinsa.Plus luonne, äly ja huumori.
Kiitos selityksestä. Kuulostaa järkevältä (siis selitys - kukin saakoot olla varsinaisesta aiheesta sitä mieltä mitä on) joskin olen edelleen sitä mieltä että termi 'työllä hankitut lihakset' on auttamattomasti vanhentunut.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen matkan juoksijoilla on hyvät kropat, mutta salillahan se tulee, ei juoksemalla. Usain Bolt!!!!!
Huutista! Käsitätkö edes, kuinka paljon punttireeniä lyhyen matkan juoksijoiden treeniin kuuluu?!
T: Sprintteri
Kumpi näistä kahdesta voittaa?
YLÄPEUKUTA jos halonhakkaaja metsuri, joka on miehekkään roisi maskuliininen sängellinen ja sopivan lihaksikas mutta jykevä mies. Esimerkkinä Hugh Jackman The Wolverine tai Logan elokuvan alussa metsurina toimien.
ALAPEUKUTA jos salilla 5x viikko jokaista lihasryhmäänsä isoloiva sliipattu salimies, joka ei tee mitään muuta fyysistä kuin treenaa kuntosalilla ja nauttii proteiinipirtelöitä 3h välein. Esimerkkinä Zyzz (google: zyzz)
Ylä ja alapeukut päättäköön.
En pidä bodareista, mutta kyllä mies saa olla lihaksikas. Toisaalta minua ei haittaa, vaikka miehellä ei olisikaan lihaksia, vaan hän harrastaisi jotain kestävyysurheilua. Tärkeintä on, että ihminen urheilee ja liikkuu tavalla, joka tuottaa hänelle itse eniten nautintoa.
Kaikki me tiedämme, että aikuisen työssäkäyvän ihmisen aika on rajallinen. Silloin täytyy tehdä linjauksia urheilun ja liikunnan suhteen ja panostaa siihen, mikä tuottaa eniten iloa itselle. Minä käyn salilla, kun taas mieheni pyöräilee, pelaa tennistä, juoksee ja suunnistaa. Kummatkin olemme tyytyväisiä toisiimme, eikä koskaan sen kummemmin olla huomioitu, onko toinen lihaksikas vai ei.
Täällä on kaikenlaisia älykkyyteen liittyviä juttuja pyöritelty, ja ehkä niissäkin on jokin mielikuviin (ei todelliseen älykkyyteen) liittyvä totuuden siemen. Itse olen kuitenkin aina tykännyt jäntevistä, hoikista miehistä ihan puhtaasti ulkonäöllisistä syistä. Jäntevyys ja hoikkuus sekä hoikat, pitkälinjaiset lihakset nyt vaan yksinkertaisesti näyttävät paremmilta kuin semmoset pallerot. Näihin on kuitenkin välttämätöntä yhdistää kaksi asiaa: pituus ja leveähköt hartiat. Ilman näitä ei asia enää olekaan aivan näin selvä. Lisäksi asiaan vaikuttaa tietenkin kasvot ja koko kokonaisuuteen luonne, mutta jos nyt siis halutaan ihan puhtaasti kropan ulkonäköä miettiä, niin tämä on kai enemmistön mielipide.
Jos joku (mies) kaipaa todisteita tästä enemmistömielipiteestä, niin hyvä esimerkki on Marvelin Thor- ja Avengers-leffat, joissa erittäin lihaksikas Chris Hemsworth näyttelee päähenkilö Thoria, mutta leffohen seksisymboliksi nousikin tämän velipuoli Loki, joka on kropaltaan enemmänkin hoikka ja liikkeiltään kissamaisen jäntevä (näyttelee Tom Hiddleston). Hiddleston on muuten Hemsworthia lyhyempikin, vaikka toki hänkin pitkä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikkuus on merkki siitä, että mies ravaa salilla päivittäin ja tarkkailee ruokavaliotaan kuin teinityttö. Ei sytytä.
Myöskään evolutiivisesti suurista lihaksista ei ole ollut valintaetua, naiset preferoivat keskimäärin eniten jäntevää ja hoikkaa miesvartaloa. Suurten lihasten kasvatus on resurssien tuhlaamista.
Puhutko nyt lihaksikkuudesta vai rasvattomuudesta? Melkoisia stereotypioita muutenkin tuo viestisi, en käy itsekään salilla päivittäin vaikka olen lihaksikas, miehen kanssa käydään yhdessä salilla 3 kertaa viikossa jonka lisäksi käydään lenkillä. Ruokavaliota ei tarkkailla sen suuremmin, perusterveellinen ruokavalio viikolla ja viikonloppuisin päästetään sisäiset kulinaristimme valoilleen ja tehdään ruokaa pitkän kaavan mukaan hyvine viineineen. Kummankaan keho ei ole rasvaton, mutta on lihaksikas. Mutta jos ei itse tykkää liikkua niin varmaan se ärsyttää jos puoliso liikkuu, itse teen fyysistä työtä ja ilman kunnollista lihasvoimaa kaikki paikat olisi koko ajan rikki. Itselleni kukkakeppimies olisi kauhistus enkä nyt varsinaisesti syty myöskään pitkänmatkan juoksijoiden kuivan kesän orava -lookkiin kun en sellainen ole itsekään.
Oma mieheni on kaukana lihaksikkaasta vaikka harrastaakin monenlaista urheilua. Mikään työ kotona ei silti ole jäänyt tekemättä voiman puutteen takia enkä muista 20 vuoden aikan yhtään tilannetta jossa minua olisi pitänyt fyysisesti "puolustaa". Emme vain yksinkertaisesti elä maailmassa jossa kohtaisimme jatkuvasti väkivallan uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kaikenlaisia älykkyyteen liittyviä juttuja pyöritelty, ja ehkä niissäkin on jokin mielikuviin (ei todelliseen älykkyyteen) liittyvä totuuden siemen. Itse olen kuitenkin aina tykännyt jäntevistä, hoikista miehistä ihan puhtaasti ulkonäöllisistä syistä. Jäntevyys ja hoikkuus sekä hoikat, pitkälinjaiset lihakset nyt vaan yksinkertaisesti näyttävät paremmilta kuin semmoset pallerot. Näihin on kuitenkin välttämätöntä yhdistää kaksi asiaa: pituus ja leveähköt hartiat. Ilman näitä ei asia enää olekaan aivan näin selvä. Lisäksi asiaan vaikuttaa tietenkin kasvot ja koko kokonaisuuteen luonne, mutta jos nyt siis halutaan ihan puhtaasti kropan ulkonäköä miettiä, niin tämä on kai enemmistön mielipide.
Jos joku (mies) kaipaa todisteita tästä enemmistömielipiteestä, niin hyvä esimerkki on Marvelin Thor- ja Avengers-leffat, joissa erittäin lihaksikas Chris Hemsworth näyttelee päähenkilö Thoria, mutta leffohen seksisymboliksi nousikin tämän velipuoli Loki, joka on kropaltaan enemmänkin hoikka ja liikkeiltään kissamaisen jäntevä (näyttelee Tom Hiddleston). Hiddleston on muuten Hemsworthia lyhyempikin, vaikka toki hänkin pitkä kuitenkin.
Höpö,höpö. Ainut tähti kyllä on ja pysyy Hemswort. Ootte te höpöjä
Mies51v
NäinMeillä kirjoitti:
Oma mieheni on kaukana lihaksikkaasta vaikka harrastaakin monenlaista urheilua. Mikään työ kotona ei silti ole jäänyt tekemättä voiman puutteen takia enkä muista 20 vuoden aikan yhtään tilannetta jossa minua olisi pitänyt fyysisesti "puolustaa". Emme vain yksinkertaisesti elä maailmassa jossa kohtaisimme jatkuvasti väkivallan uhkaa.
Kyllä lihaksikas kroppa sytyttää terveen hetero naisen. Tämä on vain fakta. Samoinkuin tiimalasi vartalo miehen. Ihme vänkäystä täällä.
Mies51v
Aika monet itselleen lihaksia pumppaavat ovat aika todella ulkonäkökeskeisiä. Ajatukset pyörii oman kropan ympärillä, siihen satsataan aikaa ja rakkautta, aika itserakastakin.
Pidän enemmän älyköistä, älykäs pilke on tuhat kertaa seksikkäämpää kuin lihakset!
Ylipäänsä elämässä kultainen keskitie on monessa paras. "Kunnon lihakset" ei kuulosta keskitieltä, vaan melkeinpä uskonnolta, lihasten palvonnalta.
Vierailija kirjoitti:
NäinMeillä kirjoitti:
Kyllä lihaksikas kroppa sytyttää terveen hetero naisen. Tämä on vain fakta. Samoinkuin tiimalasi vartalo miehen. Ihme vänkäystä täällä.
Mies51v
Millä oikeudella puhut kaikkien naisten suulla? Varmaan joku syttyy, mut minä (ja tuttavapiiri) en ainakaan. Normilihakset sytyttää eniten.
N48
Fyysisellä työllä saa nätimmät lihakset kuin salilla.
Sori nyt vaan...
Monissa maissa kuten Yhdysvalloissa ja Egyptissä arvostetaan. Muuta sellaiseen maahan.
Tässä eri maiden ihannevartalot:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miestenkin-ihannevartalot-vaihtelev…
Vierailija kirjoitti:
NäinMeillä kirjoitti:
Mies51v
Sen verran monta kertaa lihaksikas kroppa on korreloinut aivojen keltaisen nesteen kanssa, että lopullista tuhoa jo tullut mielikuviin. Ei pysty, ei kykene näkemään jotain puhkuvaa gorillaa millään tasolla seksikkäänä, ei kerta kaikkiaan!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin muuten, mutta lihaksikkailla miehillä on tapana olla kaljuja (yök) tai niillä on parta tai tatuointeja (yök) tai sitten ne on alle 185-senttisiä (YÖK). Ja sitten ne oikeasti komeat lihaksikkaat miehet vaihtaa naista kuin sukkaa, koska valinnanvaraa on.
Pikkutyttöhen juttuja. Skinner on komeampi kuin Mulder.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NäinMeillä kirjoitti:
Mies51vMillä oikeudella puhut kaikkien naisten suulla? Varmaan joku syttyy, mut minä (ja tuttavapiiri) en ainakaan. Normilihakset sytyttää eniten.
N48
Montaako naista olet yrittänyt iskeä? Minä olen paljon ja tiedän totuuden. Älä yritä
Mie51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NäinMeillä kirjoitti:
Mies51vSen verran monta kertaa lihaksikas kroppa on korreloinut aivojen keltaisen nesteen kanssa, että lopullista tuhoa jo tullut mielikuviin. Ei pysty, ei kykene näkemään jotain puhkuvaa gorillaa millään tasolla seksikkäänä, ei kerta kaikkiaan!
Kyllä ongelma on nyt sinun päässäsi ja mielikuvissasi. Kaikki eivat vain näe ja monet tykkää tytöistä. Valtaosa kuitenkin pitää
Mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "kunnolla lihaksikas".
Laitan kuvan. Tällainen esimerkiksi:
https://i.pinimg.com/originals/26/79/2b/26792b03bb63501af322e82dbe68a98…
Voi yäks. Jos joku treenaa itsensä ton tällaiseksi, voi olla varma, että äo on alle 100. Jalkapalloilijat on monesti hyvä kroppaisia.
Nämä pullistelijathan eivät ole tunnettuja älykkyydestään.
Mitenkään bodaamiseen liittymättä: laskimoiden näkyminen on miehellä merkki terveistä elämäntavoista. Jos miehellä ei ole jaloissa eikä käsissä laskimoita näkyvillä edes urheilusuorituksen jälkeen, on hän aika reippaasti ylipainoinen ja/tai verenkierto on heikko.
Eli kyllä toivottavaa olisi, että miehellä näkyisi niitä laskimoita. Eikä niitä naamassa kyllä ilman lääkkeitä/järkyttävää ponnistusta näy.
Naisen rasvaprosentti on normaalisti suurempi, jolloin laskimot pysyvät yleensä piilossa.