Olen huomannut, että useimmat naisten rumina pitämät miehet eivät ole oikeasti mitenkään poikkeavan näköisiä
Eli melko tavallisennäköisiä ovat, lähinnä sellaisia joiden olemassaoloa ei mitenkään huomaa ihmisten ilmoilla, eivät ole kieltämättä komeita mutta eivät myöskään mitään vastenmielisen inhottavan näköisiä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kuule, se menee myös toisinpäin. Miehet tykkää barbinukeista ja sitten, kun tavis ei vastaa sitä, niin on heidän silmissään rumilus.
Miehillä on ihan järjettömiä vaatimuksia naisille, vaikka itse olisivat kaljamahaisia, lyhyitä ja kaljuja.
Miehet katsovat myös oikeudekseen kommentoida ( eli loukata) naisten ulkonäköä kovaan ääneen julkisilla paikoilla. Tätä harrastavat etenkin ne, joiden omassa ulkomuodossa ei ole kehumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehetkö sitten muka eivät pidä nykyään valtaosaa naisista rumina? Jos nainen on tavallisen näköinen ja painoinen, niin hän on "2/5".
Noh eikö se keskivertomuijan pitäisikin olla vaan 2.5/5? Eipä ole suuri ero tuohon kakkoseen.
Toista se on naisilla jotka rankkaa 0% miehistä 5/5 ja alle 10% 4/5.
Pitää kuitenkin muistaa, että "nainen" = alle 25-vuotias, hoikka, kaunis ja pitkähiuksinen.
Ja ei ole tutkittu miesten ja naisten preferenssejä. OkCupid teki täysin epätieteellisen "tutkimuksen" omista käyttäjistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tosiaan pitää tutkimustenkin perusteella 80 prosenttia miehistä keskivertoa rumempina.
Miten tämä on loogisesti mahdollista? Eikö keskiverto tarkoita nimenomaan sitä, että sen ala- ja yläpuolella on suunnilleen yhtä paljon ihmisiä?
Bingo. Siinäpä se koko pointti onkin, naisten käsitykset miesten ulkonäöstä eivät ole realistisella tasolla, mikä on aika huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä rumia miehiä ovat Timo Soini, Benedict Cumberbatch, Luca Modric ja Hjallis Harkimo. Kaikille näille on kuitenkin nainen/naisia löytynyt, eli ainakin jonkun naisen silmää on heidän täytynyt miellyttää.
Mietipä vähän tarkemmin. Olisiko Hjalliksen näköisellä bussikuskilla naiset perässä samalla tavalla kuin nyt on ollut? Mikähän kumma se vetovoima noissa miehissä voisi olla?
"Lihaksikas 150 aina seksikkäämpi kuin rimpula 200" äläs viitsi yleistää. Monikin nainen tykkää pitkästä ja laihasta. Kaikille on kyllä ottajansa, juuri luonne ratkaisee.