Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut, että useimmat naisten rumina pitämät miehet eivät ole oikeasti mitenkään poikkeavan näköisiä

Vierailija
07.05.2019 |

Eli melko tavallisennäköisiä ovat, lähinnä sellaisia joiden olemassaoloa ei mitenkään huomaa ihmisten ilmoilla, eivät ole kieltämättä komeita mutta eivät myöskään mitään vastenmielisen inhottavan näköisiä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä ovat nämä miehiä rumina pitävät naiset? Yhdessäkään keskustelussa emme ole naisten kanssa puhuneet siitä, miten ruma joku mies on. Jotain hyvännäköistä on voitu kommentoida. Kyllä kaikki nega miehiin kohdistuva arvostelu on liittynyt johonkin luuseriuteen, elämänhallinnanpuutteeseen tai tyhmyyteen, ei koskaan ulkonäköön. 

Kyllä pituus on ulkonäköä.

No minä eikä kukaan ystäväni ole kuulteni kommentoinut kenenkään miehen pituutta tai lyhyyttä. 

Vierailija
22/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä ovat nämä miehiä rumina pitävät naiset? Yhdessäkään keskustelussa emme ole naisten kanssa puhuneet siitä, miten ruma joku mies on. Jotain hyvännäköistä on voitu kommentoida. Kyllä kaikki nega miehiin kohdistuva arvostelu on liittynyt johonkin luuseriuteen, elämänhallinnanpuutteeseen tai tyhmyyteen, ei koskaan ulkonäköön. 

Hei tiedätkö, minä en kelpaa ulkonäkökeskeisille miehille. Mutta onneksi minunkaan ei tarvitse haluta heitä. Maailmassa on paljon toisenlaisiakin miehiä. Voisitko harkita ajattelevasi samoin naisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehetkö sitten muka eivät pidä nykyään valtaosaa naisista rumina? Jos nainen on tavallisen näköinen ja painoinen, niin hän on "2/5".

Noh eikö se keskivertomuijan pitäisikin olla vaan 2.5/5? Eipä ole suuri ero tuohon kakkoseen.

Toista se on naisilla jotka rankkaa 0% miehistä 5/5 ja alle 10% 4/5.

Miksi yleistät? Oletko jäänyt älyllisessä kehityksessä jälkeen?

Hei valopää, ihan kuule tuon okcupid tutkimuksen perusteella mennään.

Taas kerran: OKCupidin "tutkimus" ei ole kattava otanta koko maapallon naisväestöstä. Ei edes yhden maan väestöstä. Se on erittäin suppea ja ison virhemarginaalin otanta naisista, jotka a) eksyvät heidän nettisivuilleen ja b) vaivautuvat klikkailemaan kyselyä.

Tutkimus ei koske myöskään kaikkia maailman miehiä, aineisto ei ole siinäkään mielessä kattava otanta. Koska aineistona olleita miehiä ei ollut valittu satunnaisesti kaikista maailman tai edes kohdemaan miehistä vaan sivuston käyttäjistä.

Ei kerro yhtään mitään naisten mieltymyksistä noin yleensä.

Vierailija
24/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran: OKCupidin "tutkimus" ei ole kattava otanta koko maapallon naisväestöstä. Ei edes yhden maan väestöstä. Se on erittäin suppea ja ison virhemarginaalin otanta naisista, jotka a) eksyvät heidän nettisivuilleen ja b) vaivautuvat klikkailemaan kyselyä.

Tutkimus ei koske myöskään kaikkia maailman miehiä, aineisto ei ole siinäkään mielessä kattava otanta. Koska aineistona olleita miehiä ei ollut valittu satunnaisesti kaikista maailman tai edes kohdemaan miehistä vaan sivuston käyttäjistä.

Ei kerro yhtään mitään naisten mieltymyksistä noin yleensä.

Voisit kyllä ottaa vähän selvää tilastotieteistä, otoskoosta, virhemarginaaleista jne ennenkun avaat suusi.

Vierailija
25/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, se menee myös toisinpäin. Miehet tykkää barbinukeista ja sitten, kun tavis ei vastaa sitä, niin on heidän silmissään rumilus.

Miehillä on ihan järjettömiä vaatimuksia naisille, vaikka itse olisivat kaljamahaisia, lyhyitä ja kaljuja.

Ai nyt ne on taas barbinukkeja. Viime keskustelussa naisen piti olla fitness ja sitä edellisessä miehille kelpasi kuka tahansa, mikä sekin oli väärin. On se hankalaa

Vierailija
26/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti naiset pitävät valtaosaa miehistä rumina. Tämä on ihan tutkittu juttu.

Ei ole tutkittu.

Vierailija
27/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tosiaan pitää tutkimustenkin perusteella 80 prosenttia miehistä keskivertoa rumempina.

Vierailija
28/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tiedätkö, minä en kelpaa ulkonäkökeskeisille miehille. Mutta onneksi minunkaan ei tarvitse haluta heitä. Maailmassa on paljon toisenlaisiakin miehiä. Voisitko harkita ajattelevasi samoin naisista?

No, se on kiva, että on myös sellaisia naisia, jotka ei katso ollenkaan miehen ulkonäköä ja ihastuu vain niiden luotettavuuteen ja rehellisyyteen. :)

Vierailija
29/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että kuvissa miehet näyttävät paljon rumimmilta kuin luonnossa. Olen tavannut kaksi miestä, jotka ovat suoraan komeita vaikka profiilin mukaan ihan taviksia. 

Vierailija
30/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, se menee myös toisinpäin. Miehet tykkää barbinukeista ja sitten, kun tavis ei vastaa sitä, niin on heidän silmissään rumilus.

Miehillä on ihan järjettömiä vaatimuksia naisille, vaikka itse olisivat kaljamahaisia, lyhyitä ja kaljuja.

Ai nyt ne on taas barbinukkeja. Viime keskustelussa naisen piti olla fitness ja sitä edellisessä miehille kelpasi kuka tahansa, mikä sekin oli väärin. On se hankalaa

Ei saa kelvata kuka tahansa, koska nainen haluaa tuntea olevansa erityinen, ja suurin osa naisistahan on tosiaan erityisiä ja ihan erilaisia kuin muut naiset.

Vierailija
31/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän mitä tässä tarkoitetaan. Itse olen huomannut sen, että esim. naisjulkkikset, jotka ovat miesten makuun, ovat mielestäni tylsiä ja tavanomaisen näköisiä. Siis kauniita, mutta... eivät mitenkään erityisen kauniita? Siis että ymmärtäisin sen hypetyksen. Ja sitten ne naiset jotka ovat naisten mielestä kaikkein kauneimpia, ovat miesten mielestä ehkä ihan ok.

Vierailija
32/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi pidän moniakin miehiä rumina. Ja olemme kavereiden kesken puhuneet paljonkin asiasta, sattumoisin, kun eräs yhteinen suosikkimme on ruma mies. Siitä olen samaa mieltä, että jos puhumme negaa jostakin miehestä, se liittyy lähes poikkeuksetta käytökseen ja puheisiin, ei ulkonäköön. Ruma ulkonäkö kun ei mielestäni ole negatiivinen asia (ei ainakaan miehellä), vaan jopa SE juttu.

Tässä muutamia suosikkejamme, jotka ovat rumia ja ah niin hoooooootteja:

Benedict Cumberbatch (voi olla joskus jopa kaunis, mutta on kuitenkin liian outo hyvännököiseksi)

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMjE0MDkzMDQwOF5BMl5BanBnXkFtZTg…;

Sean Harris (rottamainen) 

https://www.imdb.com/name/nm0365317/

Sasha Bolshunov (ollaan ehdottomasti Team Bolshu, poika on naamasta kuin suoraan Pietarin katulasten orpokodista, vartalo on jumalainen, ja kielimuurin takaa paljastuu vaatimaton (toisin kuin eräät toiset hiihtotähdet), ironinen ja lempeän oloinen tyyppi, ja joka on seurustellut saman naisen kanssa jo useita vuosia, ja tyttöystävä näyttää kaikissa yhteiskuvissa niiiiiiiin onnelliselta, what a lucky giiiirl)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Bol%C5%A1unov#/media/File:20190…

Kaikki nämä miehet ovat rumia. 

Vierailija
33/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti naiset pitävät valtaosaa miehistä rumina. Tämä on ihan tutkittu juttu.

Linkkiä tutkimuksiin aiheesta?

Vierailija
34/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät, mitä kukakin nainen pitää rumana?

Vierailija
35/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis miesystäväni on sellainen vähän hjalliksen näköinen eli ei mitään mainittavaa. En ole koskaan arvottanut häntä mihinkään suuntaan ulkonäkönsä perusteella, mutta pidän häntä todella miehekkäänä, koska on herrasmies ja hyvä sängyssä ja kompetentti työelämässä ja sosiaalisesti ja on ihan mahtavaa seuraa eikä mikään reppana. Hänestä myös pitävät sekä miehet että naiset.

Ensirakkaus on minun silmissäni tajuttoman komea, en edes tajua, että hän halusi olla niin vaatimattoman näköisen tytön kanssa kuin olin. 

Vierailija
36/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi pidän moniakin miehiä rumina. Ja olemme kavereiden kesken puhuneet paljonkin asiasta, sattumoisin, kun eräs yhteinen suosikkimme on ruma mies. Siitä olen samaa mieltä, että jos puhumme negaa jostakin miehestä, se liittyy lähes poikkeuksetta käytökseen ja puheisiin, ei ulkonäköön. Ruma ulkonäkö kun ei mielestäni ole negatiivinen asia (ei ainakaan miehellä), vaan jopa SE juttu.

Tässä muutamia suosikkejamme, jotka ovat rumia ja ah niin hoooooootteja:

Benedict Cumberbatch (voi olla joskus jopa kaunis, mutta on kuitenkin liian outo hyvännököiseksi)

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMjE0MDkzMDQwOF5BMl5BanBnXkFtZTg…;

Sean Harris (rottamainen) 

https://www.imdb.com/name/nm0365317/

Sasha Bolshunov (ollaan ehdottomasti Team Bolshu, poika on naamasta kuin suoraan Pietarin katulasten orpokodista, vartalo on jumalainen, ja kielimuurin takaa paljastuu vaatimaton (toisin kuin eräät toiset hiihtotähdet), ironinen ja lempeän oloinen tyyppi, ja joka on seurustellut saman naisen kanssa jo useita vuosia, ja tyttöystävä näyttää kaikissa yhteiskuvissa niiiiiiiin onnelliselta, what a lucky giiiirl)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Bol%C5%A1unov#/media/File:20190…

Kaikki nämä miehet ovat rumia. 

Minä taas pidän kaikkia noita hyvännäköisinä. Ja olen nainen.

Vierailija
37/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä eikä kukaan ystäväni ole kuulteni kommentoinut kenenkään miehen pituutta tai lyhyyttä. 

Minulle on lukemattomia kertoja kommentoitu päin naamaa.

Vierailija
38/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa tilanteissa tätä tapahtuu?

Vierailija
39/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uijuijuiuliuliuliuliulinaa yhyy kukaan nainen ei minusta tykkää vaikka omasta mielestä en ole ruma vaan jopa lähes keskinkertainen!"

Jos ei kelpaa naisille, mutta haluaa naisen niin on aika tehdä jotain kelvatakseen naisille. Jos nainen taas ei ole kiikarissa niin mitä väliä mistä naiset yleistäen tykkää?

Vierailija
40/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa tilanteissa tätä tapahtuu?

Hyvin erilaisissa. Ei ole mitään sapluunaa sen suhteen.