Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies vaihtui hoitovapaan aikana

Vierailija
07.05.2019 |

Hän tahtoisi tutustua alaiseensa, kun emme tunne entuudestaan. Ei kai minun tarvitse tähän suostua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä siis edelleen hoitovapaalla vai palannut / palaamassa töihin?

Vierailija
2/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siihen mitään pakoittavaa velvoitetta ole. Pitäisin kuitenkin melko urpona tyyppiä joka ei edes halua tavata uutta pomoaan. Mitä sellaisesta työntekijästä pitäisi ajatella? Tuskin ainakaan ensimmäisenä olisin palkankorotusta antamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja palaan vasta tammikuussa.

Vierailija
4/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja palaan vasta tammikuussa.

No vastaa, että palataanko asiaan joulukuussa ennen töihinpaluuta?

Vierailija
5/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et suostu, olet ekana listalla seuraavien YT-neuvotteluiden aikana. Saattaa vaikuttaa myös kekeissä merkintään "yhteistyökyvytön" eli revipä siitä.

Vierailija
6/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et suostu, olet ekana listalla seuraavien YT-neuvotteluiden aikana. Saattaa vaikuttaa myös kekeissä merkintään "yhteistyökyvytön" eli revipä siitä.

Hoitovapaalla olevaa ei voi irtisanoa, ellei koko yrityksen toiminta pääty.

Vierailija
7/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta ensimmäisenä työpäivänä voi. Mutta joka tapauksessa, toukokuussa ei varmastikaan ole vielä mitään tarvetta lähteä esimiehen kanssa keskustelemaan, jos töihin paluu on tammikuussa. Itse voisin oikeasti ehdottaa, että joo, voidaan tavata sitten ennen töihin paluuta joulukuussa.

Vierailija
8/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ottaa lapsen kainaloon ja käydä työpaikalla moikkaamassa. Olen nähnyt sellaisiakin tapauksia.

Vierailija
9/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai semmoinen mimosa sitä on esimiehenä. Miksi noin yhteistyökyvytön tyyppi on edes valittu firmaan?

Vierailija
10/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kai minun tarvitse tähän suostua?" Ikään kuin kyseessä olis joku hirveän iso juttu, ei se varmaan ehdottanut tulevansa yökylään, että voitte tutustua :'D

Vierailija
11/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva esimies kun haluaa tutustua! Sovi, että tulet moikkaamaan vaikka lapsen kanssa joku päivä.

Oma esimieheni vaihtui myös hoitovapaani aikana, olisi ollut kiva saada häneltä vaikka lyhyt tervehdyssähköposti puhelinnumeroineen, tai vaikka soitto, että olen uusi esimiehesi X, ole minuun yhteydessä vanhan esimiehen sijaan jos tulee asiaa. Oli vähän tympeää alkaa selvitellä kertyneitä lomapäiviä jne kun jouduin aloittamaan puhelun esittelemällä, että hei, olen alaisesi Y, ei olla tavattu mutta kuulin kautta rantain, että olet nykyään pomoni..

Vierailija
12/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että yt-neuvottelut ovat jossain vaiheessa tulossa ja esimies haluaa kartoittaa työntekijänsä.

Vierailija
13/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä menisin näyttämään muksuja työkavereille ja moikkaamaan uutta pomoa. Jos tällainen ei sovi (sinulle tai pomolle), niin sitten ehdota, että palaatte asiaan joulukuussa.

Vierailija
14/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla, miten asia eteni.

Vierailija
15/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää antaisin tuollaiselle nihilistille....esimies haluaa tiedustella ootko pyöräyttämässä toisen heti perään vai meinaatko oikeesti tulla töihin...mikä nyt on epätodennäköistä kun olet tottunut "koti oloihin". Pakko ei oo vastata eikä mennä mutta älä ihmettele jos paikallasi istuu joku kivannäköinen tsupu ja sinulle on tarkolla vuoden päästä vähän vähäpätöisempiä hommia....

tämä on juuri se syy miksi naisen euro on 80% miehen eurosta. Olkaa vaan siellä taaperolomalla vaikka hautaan saakka, ootte tippuneet jo kelkasta!

Vierailija
16/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta ensimmäisenä työpäivänä voi. Mutta joka tapauksessa, toukokuussa ei varmastikaan ole vielä mitään tarvetta lähteä esimiehen kanssa keskustelemaan, jos töihin paluu on tammikuussa. Itse voisin oikeasti ehdottaa, että joo, voidaan tavata sitten ennen töihin paluuta joulukuussa.

Ja miksiköhän ei kannattaisi? Tiedä kuinka mielenkiintoista hommaa olisi tarjoamassa, mutta jos mitään ei kuulu palkkaavat jonkun joka varmasti on paikalla tammikuussa. Oikeus on olla vastaamatta mutta jos oikeasti haluaa edetä niin miksi ei ottaisi yhteyttä?

Vierailija
17/17 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vain kivaa, että uusi esimies haluaa tutustua? Ota mukaan keksipaketti ja lapsi ja käy työpaikalla joku päivä. Tai ei tarvitse ottaa mukaan mitään, jos et halua. 

Meilläkin on hoitovapaalla olleet käyneet välillä katsomassa meitä lasten kanssa töissä. On mukava vaihtaa kuulumisia. Lapsista tuntui olevan hauskaa käydä äidin työpaikalla.