Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut, että useimmat naisten rumina pitämät miehet eivät ole oikeasti mitenkään poikkeavan näköisiä

Vierailija
07.05.2019 |

Eli melko tavallisennäköisiä ovat, lähinnä sellaisia joiden olemassaoloa ei mitenkään huomaa ihmisten ilmoilla, eivät ole kieltämättä komeita mutta eivät myöskään mitään vastenmielisen inhottavan näköisiä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tosiaan pitää tutkimustenkin perusteella 80 prosenttia miehistä keskivertoa rumempina.

Miten tämä on loogisesti mahdollista? Eikö keskiverto tarkoita nimenomaan sitä, että sen ala- ja yläpuolella on suunnilleen yhtä paljon ihmisiä?

Vierailija
42/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehetkö sitten muka eivät pidä nykyään valtaosaa naisista rumina? Jos nainen on tavallisen näköinen ja painoinen, niin hän on "2/5".

Noh eikö se keskivertomuijan pitäisikin olla vaan 2.5/5? Eipä ole suuri ero tuohon kakkoseen.

Toista se on naisilla jotka rankkaa 0% miehistä 5/5 ja alle 10% 4/5.

Miksi yleistät? Oletko jäänyt älyllisessä kehityksessä jälkeen?

Hei valopää, ihan kuule tuon okcupid tutkimuksen perusteella mennään.

Eli tarkoitat naisilla ainoastaan OkCupid deittipalvelun asiakkaina olevia naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä ovat nämä miehiä rumina pitävät naiset? Yhdessäkään keskustelussa emme ole naisten kanssa puhuneet siitä, miten ruma joku mies on. Jotain hyvännäköistä on voitu kommentoida. Kyllä kaikki nega miehiin kohdistuva arvostelu on liittynyt johonkin luuseriuteen, elämänhallinnanpuutteeseen tai tyhmyyteen, ei koskaan ulkonäköön. 

Minä esimerkiksi pidän moniakin miehiä rumina. Ja olemme kavereiden kesken puhuneet paljonkin asiasta, sattumoisin, kun eräs yhteinen suosikkimme on ruma mies. Siitä olen samaa mieltä, että jos puhumme negaa jostakin miehestä, se liittyy lähes poikkeuksetta käytökseen ja puheisiin, ei ulkonäköön. Ruma ulkonäkö kun ei mielestäni ole negatiivinen asia (ei ainakaan miehellä), vaan jopa SE juttu.

Tässä muutamia suosikkejamme, jotka ovat rumia ja ah niin hoooooootteja:

Benedict Cumberbatch (voi olla joskus jopa kaunis, mutta on kuitenkin liian outo hyvännököiseksi)

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMjE0MDkzMDQwOF5BMl5BanBnXkFtZTg…;

Sean Harris (rottamainen) 

https://www.imdb.com/name/nm0365317/

Sasha Bolshunov (ollaan ehdottomasti Team Bolshu, poika on naamasta kuin suoraan Pietarin katulasten orpokodista, vartalo on jumalainen, ja kielimuurin takaa paljastuu vaatimaton (toisin kuin eräät toiset hiihtotähdet), ironinen ja lempeän oloinen tyyppi, ja joka on seurustellut saman naisen kanssa jo useita vuosia, ja tyttöystävä näyttää kaikissa yhteiskuvissa niiiiiiiin onnelliselta, what a lucky giiiirl)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Bol%C5%A1unov#/media/File:20190…

Kaikki nämä miehet ovat rumia. 

Minä taas pidän kaikkia noita hyvännäköisinä. Ja olen nainen.

Ihan miehenä täytyy sanoa, että jos joku pitää noita miehiä oikeasti rumina, niin se vain vahvistaa sitä väittämää, että naiset pitää 80 prosenttia miehistä keskimääräistä rumempina. Eikä siinä ole mitään järkeä, että pitää rumaa "hottina". Oikeasti rumia miehiä ei kukaan pidä "hottina". Miehet joita naiset pitää "hottina", ei välttämättä ole klassisen komeita, mutta rumia ei koskaan.

Vierailija
44/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä ovat nämä miehiä rumina pitävät naiset? Yhdessäkään keskustelussa emme ole naisten kanssa puhuneet siitä, miten ruma joku mies on. Jotain hyvännäköistä on voitu kommentoida. Kyllä kaikki nega miehiin kohdistuva arvostelu on liittynyt johonkin luuseriuteen, elämänhallinnanpuutteeseen tai tyhmyyteen, ei koskaan ulkonäköön. 

Kyllä pituus on ulkonäköä.

No minä eikä kukaan ystäväni ole kuulteni kommentoinut kenenkään miehen pituutta tai lyhyyttä. 

Minulle on lukemattomia kertoja kommentoitu päin naamaa.

Jos sinulla on kompleksi pituudestasi ja olet rasittava tyyppi niin joku ilkeä nainen voi ilkeyttään iskeä siihen minkä tietää tuntuvan pahalta. Oikeasti vika ei ole pituudessassi vaan siinä, ettei teillä synkkaa (luonteet). Lopeta siis vääränlaisten ja ilkeiden naisten pokailu ja kehitä luonnettasi.

Se on totta, että naisiin vetoaa miehen koko. Sali ei varmaan olisi pahitteeksi jos olet todella lyhyt (n. 150 pitkä). Lihaksikas 150 on aina seksikkäämpi kuin rimpula 200 cm, joten mahkuja on miellyttää silmääkin. Muista kuitenkin, että luonne ratkaisee.

Vierailija
45/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä eikä kukaan ystäväni ole kuulteni kommentoinut kenenkään miehen pituutta tai lyhyyttä. 

Jos sinulla on kompleksi pituudestasi ja olet rasittava tyyppi niin joku ilkeä nainen voi ilkeyttään iskeä siihen minkä tietää tuntuvan pahalta. Oikeasti vika ei ole pituudessassi vaan siinä, ettei teillä synkkaa (luonteet). Lopeta siis vääränlaisten ja ilkeiden naisten pokailu ja kehitä luonnettasi.

Se on totta, että naisiin vetoaa miehen koko. Sali ei varmaan olisi pahitteeksi jos olet todella lyhyt (n. 150 pitkä). Lihaksikas 150 on aina seksikkäämpi kuin rimpula 200 cm, joten mahkuja on miellyttää silmääkin. Muista kuitenkin, että luonne ratkaisee.

Ei kyse ole lähellekään aina mistään iskutilanteesta. Omassa elämässä isosiskoni aloitti myrkynkylvön ja kuvaavaa on, että hän itse on 1,5m.

Vierailija
46/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi pidän moniakin miehiä rumina. Ja olemme kavereiden kesken puhuneet paljonkin asiasta, sattumoisin, kun eräs yhteinen suosikkimme on ruma mies. Siitä olen samaa mieltä, että jos puhumme negaa jostakin miehestä, se liittyy lähes poikkeuksetta käytökseen ja puheisiin, ei ulkonäköön. Ruma ulkonäkö kun ei mielestäni ole negatiivinen asia (ei ainakaan miehellä), vaan jopa SE juttu.

Benedict Cumberbatch (voi olla joskus jopa kaunis, mutta on kuitenkin liian outo hyvännököiseksi)

Sasha Bolshunov (ollaan ehdottomasti Team Bolshu, poika on naamasta kuin suoraan Pietarin katulasten orpokodista, vartalo on jumalainen, ja kielimuurin takaa paljastuu vaatimaton (toisin kuin eräät toiset hiihtotähdet), ironinen ja lempeän oloinen tyyppi, ja joka on seurustellut saman naisen kanssa jo useita vuosia, ja tyttöystävä näyttää kaikissa yhteiskuvissa niiiiiiiin onnelliselta, what a lucky giiiirl)

Ihan miehenä täytyy sanoa, että jos joku pitää noita miehiä oikeasti rumina, niin se vain vahvistaa sitä väittämää, että naiset pitää 80 prosenttia miehistä keskimääräistä rumempina. Eikä siinä ole mitään järkeä, että pitää rumaa "hottina". Oikeasti rumia miehiä ei kukaan pidä "hottina". Miehet joita naiset pitää "hottina", ei välttämättä ole klassisen komeita, mutta rumia ei koskaan.

JOKU nainen pitää noita rumina, ja tämä sinusta vahvistaa väittämää, että KAIKKI NAISET pitävät 80 % miehistä keskimääräistä rumempina????

No kun kerran tykkäät yleistää, niin minä jo ketjussa kerroin pitäväni jokaista noita miehiä hyvännäköisinä. Eli koska todistetusti JOKU nainen nyt pitää heitä hyvännäköisinä, mitä tämä mielestäsi kertoo naisista yleisesti?

Vierailija
47/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tätä palstaa. En kiroillut ja vastasin kiltisti niin sensuuriin jäi taas. Ihan sama sitten jos mun elämänohjeeni eivät kelpaa jaettaviksi. Av on syvältä!

Vierailija
48/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rumia miehiä ovat Timo Soini, Benedict Cumberbatch, Luca Modric ja Hjallis Harkimo. Kaikille näille on kuitenkin nainen/naisia löytynyt, eli ainakin jonkun naisen silmää on heidän täytynyt miellyttää.

Vierailija
49/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole lähellekään aina mistään iskutilanteesta. Omassa elämässä isosiskoni aloitti myrkynkylvön ja kuvaavaa on, että hän itse on 1,5m.

Kuka kuuntelee jotain sisarusten ivailuja ja ottaa ne todesta?

Vierailija
50/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että siskosi kulkee haukkumassa kaikki lyhyet miehet?

Vierailija
51/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tosiaan pitää tutkimustenkin perusteella 80 prosenttia miehistä keskivertoa rumempina.

Deittiprofiilikuvien perusteella, niin ihme ettei ole vielä suurempi luku. Kyllä monissa noissa kuvissa aika rumalta ne miehet niissä näyttävät. Toisaalta, mitä joltain vessaselfieltä voi odottaa, mutta ehkä jos nämä miehet tulisivat kadulla vastaan, he menisivät siihen tavis eikä ruma kategoriaan?

Vierailija
52/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvän tähden. Vuosikausien katkeruus, ulina ja jankutus vauvapalstalla, koska sisko sanoi pahasti. Veljeni sanoi minua pierunaamaksi, minä sanoin häntä apinaksi. Molemmat unohdettiin katkeroitua, vieläkö kerkeää?

Vierailija
53/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole sisaruksia, mutta parhaan ystävän veli jaksoi muistuttaa, kuinka läski olen ja järkyttävä perse jne. Saisikohan jostain traumaterapiaa?

Vierailija
54/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOKU nainen pitää noita rumina, ja tämä sinusta vahvistaa väittämää, että KAIKKI NAISET pitävät 80 % miehistä keskimääräistä rumempina????

No kun kerran tykkäät yleistää, niin minä jo ketjussa kerroin pitäväni jokaista noita miehiä hyvännäköisinä. Eli koska todistetusti JOKU nainen nyt pitää heitä hyvännäköisinä, mitä tämä mielestäsi kertoo naisista yleisesti?

Vahvistaa oli huonosti valittu sana, mutta aina, kun jollain palstallakin aloitetaan ketju, jossa arvioidaan esim. julkkisten ulkonäköä, niin monet naiset sanovat joitain klassisen komeita miehiä "tavallisen näköisiksi" tai tavallisen näköisiä "rumiksi". Asia vaikuttaa olevan juuri niin, että usein vain hyvin komeita miehiä pidetään komeina. 

Eli jonkinlainen vääristymä siinä on, mutta se voi olla ihan evoluutiopsykologinen juttu, koska naisen on hyvä ollakin valikoivampi parittelukumppanin suhteen, kun taas yksi mies voi teoriassa siittää vaikka 100 naista eikä miehen tarvitse siksi välttämättä olla niin valikoiva. Eläinmaailmassahan on yleistä, että alfauroksella on yksinoikeus siittää laumansa naaraita, ja vaikka ihmisillä on korkeampi tietoisuus, niin samat luonnonlait pätevät osittain ihmisiinkin.

Vierailija
55/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä väliä sillä on, minkänäköisinä naiset miehiä pitävät, koska sillä on merkitystä vain teinisuhteissa ja irtoseksissä?

Vierailija
56/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taas tätä Mansplaining-juttua, eli mies tulee kertomaan meille AV-mammoille, että miten meidän pitää ajatella.Kuule, Tavis-Pertti, et sä muutu yhtään komeammaksi vaikka kuinka jahtaisit täällä, sorry

Vierailija
57/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se kuitenkin on väärin päin. Kun täällä joskus kehuttiin näyttelijä Severi Saarista kuumaksi tai hyvännäköiseksi, olivat palstaukot huutelemassa että "hyi vee, rumalle av-mammalle kelpaa mikä vaan"... Niin jotta antakaapa nyt ne muutama hyväksytty vaihtoehto, joita me sitten luvan kanssa pidetään sopivasti hyvännäköisenä, ei rumana eikä liian komeana.

Vierailija
58/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehetkö sitten muka eivät pidä nykyään valtaosaa naisista rumina? Jos nainen on tavallisen näköinen ja painoinen, niin hän on "2/5".

Noh eikö se keskivertomuijan pitäisikin olla vaan 2.5/5? Eipä ole suuri ero tuohon kakkoseen.

Toista se on naisilla jotka rankkaa 0% miehistä 5/5 ja alle 10% 4/5.

Sivuhuomautuksena, jos asteikko on 1-5, keskiarvo on tasan 3 ;)

Vierailija
59/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla palstoilla liikkuu epätoivoinen ja katkera aines. Kaikki hienokin alapeukutetaan protestiksi. Tällaisilta palstoilta ei löydy oikeat mielipiteet vaan viha ja katkeruus. Get it?

Vierailija
60/65 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä ehkä täältä pois. Vink vink.