Hanne maalasi vessansa pirteän mustaksi ankean valkoisen sijaan...
Vessan värimaailman järkytti Hannea, joten päätti sitten tempaista sen mustaksi. Lisäksi näemmä ripusteli sinne jo ajat sitten muodista menneen ikkunapokan ja pehmosydämiä. Valitettavasti muusta osasta asuntoa ei ole kuvia, koska se on kuulemma tapetoitu samaan syssyyn.
Onhan toi valkoinen, kellastunut vessa ankea, mutta ei se mustana paljon parempi ole. Karmee, pimee ja ahtaan tuntuinen loukko nyt.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/f3212d04-8cb4-495e-9bc8-ce0…
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Makunsa mukaan kukin laittakoon kämppänsä. Mun huomio kiinnittyi tuohon karvalankamattoon kostean tilan lattialla. Onko jollakulla kokemusta, onko kuinka käytännöllinen?
Englantilaisilla.
Ei muuten enää taida pystyä kommentoimaan noita hypersupermahtavia remppoja il:n sivuilla...
Kukin tyylillään, mutta kyllä mä välillä katon niitä ennen ja jälkeen -kuvia ja mietin, kumpi on kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Livija kirjoitti:
Miusta tuo musta vessa on hieno.
Minustakin! Asuttiin pari vuotta sitten väliaikaisesti 70-luvun rivitalossa jossa oli aivan upea, mustalla kaakeloitu vessa
Mustaksi kaakeloidut seinät ovat varmasti hienot, mutta minusta on aivan eri asia m a a l a t a seinät mustiksi. Kaakelipinnassa on sentään jotain eloa.
Mustat seinät on synkät. Ja pimeäähän tuolla sitten on. Olis maalannut enemmin vaikka harmaalla.
Eipähän tarvii ikinä pestä seiniä kun lika ei näy!
Mut ei oo onneks mun vessa.
On hyvä, ettei nainen uskaltanut irrottaa peilikaappia. Amatöörin "asennus" märkätilassa voi tuottaa mielenkiintoisia viboja. Mutta toi on kai pelkkä vessa, missä ei oo suihkua tai pesukonetta?
Vierailija kirjoitti:
Aina näitä tällaisia ketjua lukiessa tulee jotenkin todella toivoton olo. Siis miten ihmiset oikeasti ovat näin ilkeitä ja itsekeskeisiä? Se, että jonkun toisen sisustusratkaisut eivät ole sinun makuusi, ei millään tavalla oikeuta sinua ilkeilemään noista ratkaisuista sen paremmin oikeassa elämässä kuin nimettömänä netissäkään. Tuskin kaikki muut maailman ihmiset sinunkaan kaikkia sisustusrakaisujasi rakastavat, mutta yhtä vähän heidän tarvitsee niistä sinulle alkaa ilkeillä. Puretaanko tällä tavalla omaa pahaa oloa vai mikä tässä käytöksessä on taustalla? Joo, voi hyvin sanoa, että ei ole ihan minun makuuni tai itse en tuollaista tekisi, mutta hei, ihan hyvähän siitä tuli, kun on siisti ja käyttäjänsä näköinen. Mitä väliä, tykkäänkö minä vai en.
Eipä niin oikeutakaan. Tämän kun kuitenkin tietää, että netissä ilkeillään niin pidättäytyisin ottamasta yhteyttä ip-lehtiin, että tulukaa nyt kuvaamaan, kun maalasin p#skahuussini mustaksi.
Odotin jotain muuta kuin uutta hyllykköä ja halpaa allaskaappia. Kyllähän tuo on erinäköinen, kun on toisella värillä maalattu, mutta lopputulos on sellainen "tehtiin halvalla ja helposti. "