Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä pikavippiä

Vierailija
07.05.2019 |

ilman tulokyselyitä? 100e.
kun jos mulla olisi niitä tuloja, en vippiä tarvitsi!
rahalaitos ei käy

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä

Vierailija
2/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt takuusäätiössä? - Entä mihin oikeasti tarvitset pikavippiä? - Voisitiko sopia maksuajasta ja maksaa pienemmissä erissä tai siirtää laskun (maksusi) eräpäivää. Ole nyt ainakin varovainen sen pikavipin kanssa, jos se on jostain syystä "pakko" ottaa. - Mikähän tällainen pakko ede voisi olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ruokaa tokmannilta 100 eurolla laskulle. Taitavat luottotiedot tarkistaa.

Vierailija
4/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa ruokaa tokmannilta 100 eurolla laskulle. Taitavat luottotiedot tarkistaa.

Miksi ihmeessäpitäsi tilata ruokaa 100 €:lla jos ei ole maksaa sitä kuin  pikavipillä? Vai onko joku ruokkimassa joukkueellisen ihmisiä? - Silloinkin huono ratkaisu. 

Vierailija
5/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt takuusäätiössä? - Entä mihin oikeasti tarvitset pikavippiä? - Voisitiko sopia maksuajasta ja maksaa pienemmissä erissä tai siirtää laskun (maksusi) eräpäivää. Ole nyt ainakin varovainen sen pikavipin kanssa, jos se on jostain syystä "pakko" ottaa. - Mikähän tällainen pakko ede voisi olla. 

taidat olla hyväosainen..

Vierailija
6/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää maksaa edellinen vippi

Vierailija
7/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä kyllä, että en ole toistaiseksi -koputtaa puuta- joutunut ottamaan elämäni aikana minkäänlaista velkaa. Mutta toisaalta en omista tai hallitse mitään erityistä varallisuuserää / määrää. En omista asuntoa enkä autoa. 

Vierailija
8/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole tuloja niin sinulla ei ole varaa pikavippiin ensinkään.

Vierailija
9/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitää maksaa edellinen vippi

Oletko ollut yhteydessä 1. vipin möntäneeseen jotta olisit voinut saada muutosta maksuaikaa. Ole  nyt erinomaisen varovainen, koska pahimmassa tapausessa joudut kierteeseen, jossa jatkuvasti joudut taiteilemaan sen kanssa, että aina on jollain vipillä yritettävä lyhentää edellistä.(..) 

Vierailija
10/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko hyväosaisella fiksua? Edellinen puhuu fiksuja.

Sinä sen sijaan voisit katsoa Areenasta Perjantai-dokkarin ei-niin-fiksusta velkaantuneesta. Tyyppi kertoo ostaneensa velaksi sängyn, lapselle mopon ja kaikkea, ja sitten ihmettelee suu ymmyrkäisenä mistä se kakskytkahdeksantonnia velkaa mulle tuli...

Vierailija
11/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis Mitä tuo tarkoitti? - Edellinen ei minusta osoittanut mitään erityistä halveksintaa tai ylimielisyyttä Ap:ta kohtaan. Onko niin, että talousngelmien kanssa painivia saa neuvoa vin toiset joilla on itsellä sama ongelma tai pahempi. - Vai mitä yritit sanoa. Mikä on sinun vinkkisi ja nevosi Ap:lle 

T. Eri. 

Vierailija
12/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blue Finance

Vierailija
13/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsen ne rahat, en muita neuvoja. kiva ettei apua saa

Vierailija
14/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarvitsen ne rahat, en muita neuvoja. kiva ettei apua saa

Jos minä olisin velan myöntäjä, niin kyllä minua hieman kiinnostaisi se, mihin velkaa minulta pyytänyt on aikeissa käyttää lainaksi pyytämäsnä rahat. - on eri asia hakea ja pyytää ja myösntää rahaa henkilölle, joka sanooa vain, että hän kyllä tietää ja osaa käyttää rahat itse eikä tarvitse muita neuvoja. - Niin ei moni alkohoistikaan tarvitse ohjeistusta siihen, että miten juoda ja juoda vielä lisääkin, ellei estettä tule. Vai pyytääkö rahaa, jostain perustellummasta syystä. Mikä se on, niin sen varmasti velkaa pyytänyt osaa itse esittää ja kuvata, jos oikeasti haluaa velkaa (/"vippiä") saada.  

Vierailija
15/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

blue finance tutkii tilit

Vierailija
16/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tai isä.

Vierailija
17/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mistään kerta ei oo tulojakaan.

Vierailija
18/20 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luottotiedot menneet niin mistään ei yksinkertaisesti sitä vippiä saa, voin sanoa kokemuksesta kun on kokeiltu tiukassa tilanteessa kaikki mahdolliset vähän arveluttavammatkin sivut. Paljon löytyy netistä firmoja jotka mainostavat etteivät mitään tarkastele/jättävät kertomatta että niin joo, teemme henkilökohtaisen luottokelpoisuuspäätöksen. Eli tarkistavat onko luottotiedot tallella. Siihen se vipin saanti sitten tökkää. Itse olen tyytyväinen että niin tekevät, olisin muuten varmaan jo ihan mahdottomassa taloudellisessa kuopassa tähän mennessä.

Vierailija
19/20 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla luottotiedot ok, tuloja vaan ei ole

Vierailija
20/20 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up