Apua. En keksi mitään äitienpäivälahjaa vaimolleni ja nyt alkaa olla kiire.
Vaimo harrastaa puutarhanhoitoa. Yleensä olen antanut jotain pihahommissa käytettävää kuten lahjakortin tai puutarhatyökaluja. Enää ei pysty kun talosta ja pihasta on tila loppu. Vaimo ei tee ikinä mitään kivaa, joten sellaiset voi jättää pois. Mitä te tylsästä tykkäävät naiset haluaisitte lahjaksi. Kovin suorituskeskeistä se ei saisi olla vaan mielellään jotain joka ei velvoita mihinkään.
Kommentit (28)
Voi että sinulla olisi mieheni mielestä täydellinen vaimo! Kahden lapsen lisäksi hän hoitaa puutarhankin täysin! Minä olen laiska ja puutarha ei kiinnosta minua. Mies joutuu itse tekemään ihan kaikki pihatyöt.
Oli pakko sanoa, kun tuosta ilmoituksestasi paistoi niin oudosti ikäänkuin pilkallinen sävy.
Lahjaksi sopii vaimolle kuin vaimolle lehti, esim. https://www.lehtitarjoukset.com/lehti-naiselle-lahjaksi Viherpiha on hyvä lehti puutarha-ihmiselle tai naistenlehdistä esimerkiksi Eeva. Jos ei vielä ole äänikirjoihin tutustunut, niin muutaman kuukauden tutustuminen äänikirjoihin voisi olla myös hyvä lahja. Äänikirjoja voi kuunnella vaikkapa puutarhahommien lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa hänelle vaihtoehdoksi häipyä, ja ottaa itselleen sellainen mies, joka ei pidä häntä tylsänä. Puutarhan hoito on mukava ja tervehenkinen harrastus.
Miksi umpitylsää ihmistä ei saisi pitää tylsänä?
Vierailija kirjoitti:
Aloituksestasi suorastaan huokuu kuinka vastenmielisenä pidät omaa kumppaniasi. "Vaimo ei tee ikinä mitään kivaa" ja "Mielellään jotain joka ei velvoita mihinkään"
Tai sitten ap tuntee vaimonsa hyvin. Jotkut vaan tykkää olla mieluiten kotona.
Kokkaa kunnon illallinen kaikille
Vierailija kirjoitti:
Aloituksestasi suorastaan huokuu kuinka vastenmielisenä pidät omaa kumppaniasi. "Vaimo ei tee ikinä mitään kivaa" ja "Mielellään jotain joka ei velvoita mihinkään"
Tai sitten yli mustis mies , joka ei vaan halua päästää vaimoa yksin mihinkään.
En ymmärrä mitä ihmeellistä on jos vaimo ei tee mitään erityistä, ei kaikki ole mitenkään naisellisia vaikka olisivat äitejä, jokainen äiti ei nauti kasvohoidosta tai muusta hemmottelusta, näihin kuitenkin pitäisi lähteä omasta mieltymyksestä eikä pakosta.
Kannattaa antaa jotain mitä lahjan saaja arvostaa, vaikka kukkia, taimia, pieni kasvihuone... Tai sitten joku lahja, jolla voi tehdä hyvää myös muille "istuta puu Afrikkaan"...
Tuleeko ero, jos et osta mitään?