Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaisiko ottaa riski ja auttaa vaikeuksiin (puhuu hyvin avoimesti tilanteesta) joutunutta amerikkalaisupseeria, olemme kuitenkin jo ystävystyneet

Vierailija
07.05.2019 |

Toki voi olla huijari mutta en usko että tämä on koska hyvin avoin ihminen joka ei häpeä puhua vaikeuksistaan. Suvussa on varallisuutta ja komea ura mutta hänellä hankala tilanne Hong Kongissa eikä pääse suvun varoihin juuri nyt käsiksi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinssi kirjoitti:

Olen nigerialainen prinssi ja olen juuri perimässä 800000000000 nigerian nairaa (n. 2 miljardia euroa). Tällä hetkellä olen kuitenkin varaton ja tarvitsen 200000 euroa asianajokuluihin ja pesän selvittämiseen. Lainaa tuo määrä ja saat takaisin miljoonan kun olen saanut perinnön tililleni.

Mulla on toi sama tilanne.

Vierailija
22/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillakin on niin huono huumorintaju, että ottaa kaiken tosissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tarinat, joissa rahaa ja omaisuutta on pilvin pimein, mutta ei juuri nyt pääse siihen käsiksi, ovat aina huijausta. Oikeasti tilanteessa, missä ihminen tarvitsee lakimiesapua päästäkseen miljooniinsa käsiksi, on mahdollisuus lainata rahaa pankista, tai lakimies luottaa, että saa omansa pois, kunhan asiakkaan homma on hoidettu.

Vierailija
24/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillakin on niin huono huumorintaju, että ottaa kaiken tosissaan?

Nämä ovat oikeasti niin vakavia asioita, että näistä ei pitäisi vitsailla varoittamatta samalla kyseessä olevan aidosti huijaus.

Näihin haksahtaa tuhansia naisia. Niille nämä eivät ole vitsejä, vaikka sinulle ja minulle ovatkin.

Vierailija
25/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä autan vain nigerialaisprinssejä.

Vierailija
26/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tarinat, joissa rahaa ja omaisuutta on pilvin pimein, mutta ei juuri nyt pääse siihen käsiksi, ovat aina huijausta. Oikeasti tilanteessa, missä ihminen tarvitsee lakimiesapua päästäkseen miljooniinsa käsiksi, on mahdollisuus lainata rahaa pankista, tai lakimies luottaa, että saa omansa pois, kunhan asiakkaan homma on hoidettu.

Älä nyt näin sano. Ei kaikki ole huijareita. Nigeria on aikoinaan ollut kuningaskunta ja sitä perua nämä Prinssit. Voi olla totta että karkotettu Nigeriasta eikä pääse timanttikätkölleen ilman taloudellista apua.

Saisihan siinä sitten omansa pois kunhan Prinssi saa ne timanttinsa. Hyvä korko raha-avulle. Kenties rakakusikin roihahtaa ja saisi huomioita loppuelämänsä ajaksi. Nigerialaiset tykkää enemmän semmoisista rehevistä naisista.

Vierailija
27/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon upseeri ja herrasmies ja ihan mistä maasta vaan sä haluat, darling. Minne voin laittaa tilinumeron?

Vierailija
28/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näistä varoitellaan, mutta tälläkin hetkellä joku tulee huijatuksi.

Mutta omapa on moka, jos ei usko varoituksia.

No herättää ihmetystä todellakin! Poliisi varoittaa antamasta kerjäläishuijareille ja silti on mustiin Audeihin mukin kanssa tilitystä jonottavia kadulla  aivan silmiemme edessä! Rampa heittää keppinsä ja lähtee rivakkaan tahtiin kävelemään majapaikkaan työpäivänsä päätyttyä.

Samoin on jo vuosia varoitettu näistä kenraaleista ja lentäjistä, mutta eiku myydään kämppä, otetaan lisäksi lainaa ja lähetetään rahat menemään! On tarinoita jos minkälaista, kun eukot tilittää tuntojaan lehdissä ja jopa tv-dokkareissa!! Mä en edes kehtais kertoa kellekään.

Uskokaa jo, ei ole mitään miljoonia periviä prinssejä, salaisia agentteja, kapteeneita tai muitakaan keski-ikäisille suomimammoille!

Vierailija
29/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätä kysymystä voi ottaa edes tosissaan? Hyviä vastauksia. Kylläpäs nauroin taas.

Vierailija
30/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, niin minäkin löysin oman kultani, 22-vuotiaan nigerialaisprinssin. Tämä on sitä oikeaa rakkautta, kyllä kuohuu ja kuplii ja tunnen oloni niin kauniiksi ja halutuksi, onneni kukkuloilla. Rahaa on toki palanut noin 87 000 euroa ja perintömökin jouduin myymään, mutta ensi viikolla pitäisi rakkaani tulla Suomeen, että voimme mennä naimisiin ja sitten saan rahani takaisin korkojen (n.15%) kera ja voin ostaa mökkini takaisin ja uusia katon. Mikä onni, että minua vielä näin vanhemmalla (57v) iällä lykästi rakkaudessa <3

Vierailija
31/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tätä kysymystä voi ottaa edes tosissaan? Hyviä vastauksia. Kylläpäs nauroin taas.

No tuskin kukaan tosissaan otti. Ihan huumorilla mennään. Huolestumisensa voi kuitenkin ilmaista ja hokea tätä varoituksen sanaa yhä uudelleen ja uudelleen. Naura sinä, mutta älä ota niin vakavasti kuitenkaan, täällä pyörii erittäin hauskaa ja huumorintajuista porukkaa.

Vierailija
32/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on ottanut riskin, en tiedä onko kenenkään lopulta kannattanut sitä ottaa