Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istun täällä tk:n odotushuoneessa piereskellen ja maha turvoksissa, menen (taas kerran) kuulemaan ettei voi olla mitään vikaa kun keliakitesti nega ja tähystyksessä ei näkynyt mitään

Vierailija
07.05.2019 |

Mulla on äitiyshousut jalassa, kun muut ei mahtuneet. Ja perse paukkuu. Oli varmaan virhe se jugurtti, mutta pakkohan sitä on aamulla jotain syödä!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljankin voisit jättää pois.

Sitäpaitsi jos ei lääkärit pysty auttamaan niin mitä sä siellä terkkarissa teet ilmaa pilaamassa. Mee kotiin piereskelemään.

Vierailija
22/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljankin voisit jättää pois.

Sitäpaitsi jos ei lääkärit pysty auttamaan niin mitä sä siellä terkkarissa teet ilmaa pilaamassa. Mee kotiin piereskelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ärtynyt suoli näy tähystyksessä? Siitä siis ei voisi olla kyse. Monella osa huonosti sulavista aiheuttaa oireita. Itse en kestä yhtään koivusokeria. Siis ihan pari pientä xylitol-oayillia saa aikaan valtavat oireet. En ymmärrä miten se voi olla mahdollista. Melkein mitä muuta tahansa siedä.

Vierailija
24/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni laktoosi intoleranssi ja vilja allergia ei keliakkia. Jätin nämä aiheuttajat pois ja pieruvaivat ja turvotus jatkui. Lopulta tajusin sen että sokeri aiheutti vaivoja. Pahin on fruktoosi ja zylitoli. Hedelmät nyt minimissä ja sokerit myös. Zylitoli purkka oli jätettävä ja niin jäi ilmaa tuottava purkkakin pois. 

Olen opetellut vedenjuojaksi joskus laktoositonta piimää. Viljoista ohra menettelee ei kuitenkaan kaljana. Marjat ovat sopineet paremmin hedelmistä en enään välitä. 

Ihmekyllä hapankaali ei pieretä ja vatsani pitää siitä.

Vierailija
25/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahavaivaiselta ihmiseltä ilmeisesti loppuu myös käytöstavat. Hyi.

Vierailija
26/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja alkoholi pois. Voisi olla kolonoskopia tarpeen. Veikkaan että on ibs.

Vierailija
27/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt?

Vierailija
28/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vatsavaivat helpottivat kun jätin sokerin pois. Söin Vappuna munkkeja ja heti vaivat palasivat... paljon kasviksia, vähän hiilihydraatteja ja sopivasti erilaisia proteineja

Sen verran tähän että totta kai vatsa oireilee jos on pitkään jotain vältellyt ja sitten sitä syö.

Itse karppasin pitkään ja kun söin palan normi kinkkupiirakkaa niin vatsa sekaisin siitä meni. Nyt hiilarit taas ok kun niitä on syönyt.

Mutta kyllähän sokerin, nimenomaan valkoisen sokerin pois jättö on hyväksi ja kaiken muun höttöhiilarin.

Punainen liha runsaasti syötynä on itsellä ainakin yksi. Joku haudutettu naudanlihakastike niin kyllä on ilmavaivoja pari päivää! Tai pihvi 😅

Taisi olla viime viikolla jossain uutisessa, että ravintoteraupeutit joutuu nykyään neuvomaan aikuisia ihmisiä käymään reilusti paskalla ja tosisissaan kertovat, että ILMAVAIVAT on ihan normaalia eikä mikään sairaus. On normaalia piereskellä jonkin verran riippuen siitä aina mitä syö. Se on hei normaalia kun perse välillä paukkuu !

Vierailija
29/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vatsavaivat helpottivat kun jätin sokerin pois. Söin Vappuna munkkeja ja heti vaivat palasivat... paljon kasviksia, vähän hiilihydraatteja ja sopivasti erilaisia proteineja

Sen verran tähän että totta kai vatsa oireilee jos on pitkään jotain vältellyt ja sitten sitä syö.

Itse karppasin pitkään ja kun söin palan normi kinkkupiirakkaa niin vatsa sekaisin siitä meni. Nyt hiilarit taas ok kun niitä on syönyt.

Mutta kyllähän sokerin, nimenomaan valkoisen sokerin pois jättö on hyväksi ja kaiken muun höttöhiilarin.

Punainen liha runsaasti syötynä on itsellä ainakin yksi. Joku haudutettu naudanlihakastike niin kyllä on ilmavaivoja pari päivää! Tai pihvi 😅

Taisi olla viime viikolla jossain uutisessa, että ravintoteraupeutit joutuu nykyään neuvomaan aikuisia ihmisiä käymään reilusti paskalla ja tosisissaan kertovat, että ILMAVAIVAT on ihan normaalia eikä mikään sairaus. On normaalia piereskellä jonkin verran riippuen siitä aina mitä syö. Se on hei normaalia kun perse välillä paukkuu !

Minäkin luin sen.

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/5bce8b22-88af-4b2a-b74e-eaf2aceb18…

Vierailija
30/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoproteiini allergia? maito ei sovi lainkaan? vaikea todeta, pitää vain kokeilla

Vierailija
31/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän täälläkin jotkut väittää, että piereskelyn voi välttää kokonaan jollain tietyllä ruokavaliolla, vaikka oikeasti jokainen kyllä piereskelee, jos ei hereillä ollessaan niin, sitten nukkuessaan.

Vierailija
32/32 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vatsavaivoja ollut vuosia ja  viime aikoina tilanne pahentunut,  lääkärit eivät löydä syytä.  Nyt kolme päivää krampannut ja ollut vesiripulilla, ainoa mitä sietää on gluteeniton kaurapuuro.  Välillä on hyviä jaksoja, ja sitten tilanne taas pahenee. Miehestäkin varmaan kivaa kun vaimoke lemuaa mätänevältä raadolta saati sitten pomosta ja työkavereista, kun yksi varaa vessaa ja kaasuttaa sen niin etteivät muut pysty käyttämään...

Pas""t on pari kertaa ollut tulla julkisilla paikoilla housuun, aina pitää selvittää missä lähin vessa ja nopein reitti sinne. Joskus tullut syöksyttyä miesten vessaan tai invavessaan.

Keliakia suljettu pois verikokeella, chrohnin tauti kamalan kivuliaalla peräsuolen tähystyksellä ja harmittaa kun siitä kidutuksesta ei tullut palkaksi diagnoosia :(

Olen nyt 40 vee ja usein  mietin, tätäkö on loppuelämäni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän