Ajatella, että joku mies voi saada viikossa 1000 Tinder-osumaa ja toinen mies taas ei yhtään, vaikka pitäisi profiilia monta kuukautta
Kommentit (14)
Se on se naisten suosima miesten irtoseksieliitti. Seksi menee seksin luo. Naiset ovat ultrakapitalisteja seksuaalisesti.
Kamalan epätasa-arvoista. Naiset kyllä saavat kaikki yhtä monta osumaa.
Sitten? Mitä ihmeellistä tuossa on? Pariutuminen ei ole mitään hyväntekeväisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten? Mitä ihmeellistä tuossa on? Pariutuminen ei ole mitään hyväntekeväisyyttä.
Ei. Mut tinderis muutama hyvännäköinen mies pyörittää valtavaa naisjoukkoa ja loput saa muruset. Sitten nää naiset valittaa, kun nää miehet ei halua vakiintua. No miks haluais kun naisii pörrää ympärillä ja koska vaan voi löytyy joka parempi.
Mua vähän hämmentää se, että naiset ylipäätään ottavat,ton sovelluksen niin tosissaan eivätkä sen takia anna osumia joillekin. Kyllä mä näin miehenä annan ihan hyväsydämisyyttäni osumia myös sellaisille naisille, joista en ole kiinnostunut.
Miks oot tinderissä? Se meni muodista jo jokin aika sitten. Ei kukaan edes näytä siellä samalta, kuin tosielämässä. Varsinkin naisten profiilikuvat huijaa. Kuvissa pitkäsäärinen sileäihoinen kaunotar. Tosielämässä lyhyt ja tanakka ja vanhemman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miks oot tinderissä? Se meni muodista jo jokin aika sitten. Ei kukaan edes näytä siellä samalta, kuin tosielämässä. Varsinkin naisten profiilikuvat huijaa. Kuvissa pitkäsäärinen sileäihoinen kaunotar. Tosielämässä lyhyt ja tanakka ja vanhemman näköinen.
No mikä nyt on muotia?
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hämmentää se, että naiset ylipäätään ottavat,ton sovelluksen niin tosissaan eivätkä sen takia anna osumia joillekin. Kyllä mä näin miehenä annan ihan hyväsydämisyyttäni osumia myös sellaisille naisille, joista en ole kiinnostunut.
Tämä on totta. Miesten taso on matalampi. Tavallisen näköisetkin naiset saa sydämiä. Miehet myös ovat realistisempia oman tasonsa suhteen.
Niinpä niin. Ja sitten osa laittaa 1000 työhakemusta eikä saa kutsua yhteenkään haastatteluun. Toinen pistää 5 ja tulee valituksi jokaiseen hakemaansa paikkaan. Elämässä ei käy kaikki aina tasan, ei yhtään millään osa-alueella. Onneksi itsekin on mahdollista vaikuttaa, ainakin jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä nyt on muotia?
On palattu takas baareihin. Näkee heti toisen ulkonäön ja muun habituksen. Ei tuu pettymyksiä. Ei tuu tuhlattua monta viikkoo jutteluun ja sit petytään kun tavataan livenä ekaa kertaa.
Kamalaa. Tinderiin pitää saada sääntö että kaikille miehille pitää antaa sydämiä, pusuja ja pesää.
Tein sillä tavalla feikkiprofiilin Tinderiin, että kuvissa joissa oli mies en ollut minä vaan netistä otettu Espanjalainen karvarinta. Tekstit pitivät paikkansa ja kuvat harrastuksista, koirastani ja tyttörestäni olivat totta. Sain valehtelematta satoja matcheja ensimmäisen viikon aikana.
Samaan aikaan oma profiilini sai 3 matchia, profiili jossa oli sama koirakuva ja oikea minä kuvissa. Tekstit oli samansuuntaiset, toimin pääomasijoittajana ja olen "eläkkeellä" 40 vuotiaana. Asun puolet vuodesta Torreviejassa ja loput ajasta Lapissa / Jäämerellä.
Todellisuus on sitä, että 9/10 naisista on rahan ja ulkonäön perässä. Itse löysin sen 1/10 naisen Kuusamon ABC.ltä toppahaalarit päällä ja hevosenpaskaisine kumppareineen.👍
Ajatella! Niin.