Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi/orgasmi”pakko”

Vierailija
06.05.2019 |

Olen uudessa elämäntilanteessa seksuaalisesti. Minulla on ensimmäistä kertaa elämässäni mies joka on kiinnostunut minun orgasmistani ja se on minulle vaikeaa. Olen tottunut keskittymään pääasiassa miehen nautintoon ja nauttinut kyllä sitä kautta itsekin seksistä eli mistään väkinäisestä suorituksesta ei ole ollut koskaan kyse, mutta se että joku yrittää ensin saada minut tulemaan tuntuukin kiusalliselta ja vaikealta.

En oikein saa asiaa puheeksi enkä osaa olla muuta kuin hämilläni, ja jollain tavalla olen alkanut jännittää seksin harrastamista. Ihan hullua, mutta nyt ehkä olen riskissä alkaa väkinäisesti suorittaa seksiä.

Mies on kokonaisuudessaan ihan mahtava: tulee vastaan ihan kaikessa, keskustelee, hellii, korjaa kaiken rikkinäisen, siivoaa, tekee ruokaa ja vaikka mitä! Eli eroon en hänestä missään nimessä halua mutta tämä seksiasia on vaikea. Olen yrittänyt hienovaraisesti sanoa että elä nyt minun saamisistani huoli mutta hän vain jatkaa yrittämistäni.

Kellään vastaavia kokemuksia? Millaisen ratkaisun ja miten olette löytäneet?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saatko sinä orgasmin? Miehen kanssa? Yksin?

Vierailija
2/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tilanne omiin käsiisi. Kirjaimellisesti. Anna miehen katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmin ja olet tottunut huonoon seksiin vai et saa kumppanin kanssa? Saatko yksin?

Vierailija
4/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Vierailija
5/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä yksin ja joskus kumppaninkin kanssa mutta hyvin harvoin, se on ollut minulle ihan ok.

Ap

Vierailija
6/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä jolla oli pakkomielle minun orgasmista. Se oli ärsyttävää. Hän jatkoi vaikka monta tuntia , oli pakko saada minulle se orgasmi. Sanoin monet kerrat että ei se pakolla tule , ei luovuttanut. Jännitin ja jopa pelkäsin seksiä hänen kanssaan ja siihen koko suhde kaatuikin. Hyvä mies muuten.

Vierailija
7/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran miestä jolla oli pakkomielle minun orgasmista. Se oli ärsyttävää. Hän jatkoi vaikka monta tuntia , oli pakko saada minulle se orgasmi. Sanoin monet kerrat että ei se pakolla tule , ei luovuttanut. Jännitin ja jopa pelkäsin seksiä hänen kanssaan ja siihen koko suhde kaatuikin. Hyvä mies muuten.

Apua miten pelottava ajatus😱 juuri tuollainen ”seksin pelko” olisi pahin mahdollinen tilanne. Minä näyttelisin ennemmin kuin antaisin tilanteen mennä noin pitkälle. Tämä mies on kyllä tilannetajuisempi eikä varmasti menisi mihinkään tuntien yrittämiseen ja lopettaa kyllä jos pyydän, mutta ahdistaa että tästä ylipäätään on tullut tällainen ”juttu”.

Ap

Vierailija
8/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama, mutta mulla mies vetäisee aika herkästi lelut esiin ja johan lähtee.

Vierailija
9/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen lelu, jolla saat varmasti. Esim Satisfyer Pro. Sitten vain se miehen käteen. Nopeaa, helppoa ja tuttua sulle, kunhan olet ensin tutustunut yksinäsi leluun ja todennut sen riittävän hyväksi. Tuota kyseistä lelua ei tarvitse varsinaisesti edes ohjailla, riittää kun pitää paikallaan, joten aivan sama kuin tekisit sen itse =)

Vierailija
10/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä exällä oli nuoruudesta joku trauma, että häntä oli joku nuoruuden tyttöystävä hirveästi kritisoinut jos tämä mies oli lauennut ennen kuin nainen sai orgasmin. Hänellä oli siksi pakko tuottaa minulle orgasmi ensin, koska ei vaan pystynyt tulemaan muuten, koska mielessä kuvitteli se ajatus että mies ei saa tulla ensin, että se on väärin. Minäkään en aina vaan saa vaikka kuinka yrittäisi, niin se oli vähän hankalaa sitten hänellekin vaikka kuinka asiasta keskusteltiin ja jankutin, että mulle on ihan fine etten aina saa orgasmia.

Kannattaa varmaan sulla puhua miehen kanssa, että miksi se on hänelle niin tärkeää. Voi hyvinkin olla, että hänelläkin on menneisyydessä kokemuksia, että hän ei ole ollut arvostettu petikumppani, ellei ole ensin tyydyttänyt naista, tai jotain vastaavaa. Voi siis olla hänellekin psykologinen juttu, eikä ehkä ymmärrä, että se voi naiselle olla kiusallista.

Vierailija
11/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan ilman paineita vaan... 😂

Vierailija
12/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suu nyt vaan pitää saada auki tai tilanne eskaloituu pahaksi ja alat vihata seksiä etkä saa siitä nautintoa enää lainkaan.

Vierailija
13/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne, itse olin uuden kumppanin kanssa samassa tilanteessa vuosi sitten. Itselläni se tilanne, että masturboidessani sain kyllä orgasmin aina, mutta miesten kanssa se ei vain onnistunut. En vaan päässyt oikeaan mielentilaan ja saanut rentouduttua tarpeeksi, vaikka sängyssä olisi ollut monivuotisen, rakkaan seurustelukumppanin kanssa. Tämä uusi mies oli erittäin kiinnostunut minun nautinnostani, ja kärsivällisesti yritti saada minua tulemaan tietämättä näistä orgasmiongelmistani. Mitään paineita hän ei asiasta ottanut. Aina, kun aloin tuskastua tilanteesta, otin tilanteen omiin käsiini ja keskeytin esim. nuolemisen vaikkapa hyppäämällä miehen päälle. :D Kunnes yksi kaunis päivä vaan sattui jotain, ja pääsin kuin pääsinkin siihen tiettyyn mielentilaan. Tähän meni noin kuukausi siitä, kun aloimme tapailla ja harrastaa seksiä. Tähän mennessä myös mies oli oppinut reaktioistani, millaisista jutuista pidän, ja jotenkin kerran kaiken loksahdettua paikoilleen saan nykyään hänen kanssaan joka kerta, kun vaan asiaan pyritään. Orgasmin saaminen vaatii edelleen pitkällistä käsillä ja suulla hoitelua, joten ihan joka seksikerralla tätä ei tapahdu, ihan vain koska molemmat välillä kaipaamme pikaisempaa toimitusta. Nautin, vaikken joka kerta saisikaan, ja joskus en siihen edes jaksaisi ”keskittyä”, koska kuten sanottua, mitenkään automaattista se ei edelleenkään ole. Tämä oma kokemukseni, en valitettavasti suoraan osaa tässä neuvoa, mutta ehkä jotain toivoa vertaiskokemus voi antaa. :)

Vierailija
14/33 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän sama tilanne. Meillä meni vuosikaudet kivasti kunnes mies yhtäkkiä tajusi etten saakaan orgasmia hänen kanssaan, en ole koskaan saanut. Sen jälkeen alkoi armoton yrittäminen mikä oli mielestäni tosi kiusallista. Pikkuhiljaa tuo ainainen minuun keskittyminen on syönyt mun seksihaluja mitkä alkaa olla aika nollissa. Joskus olen tätä yrittänyt selittää mutta ei tunnu ymmärtävän, ei niin millään. Mulla ei siis ole ratkaisua tarjota, olen itsekin sellaista vailla:(.

Vierailija
15/33 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Itse en koskaan saanut miehen kanssa, kunnes tapasin nykyisen. Hän kertoi nauttivansa orgasmin antamisesta naiselle. Itse kerroin, että en saa. Tästä alkoi yrittämisen maratooni. Hän lämmitteli minua pitkin päivää niin, että joskus melkein sain matkalla sänkyyn, mutta sitten seksissä kuitenkaan en. Hiljalleen kuitenkin hän löysi ne oikeat tavat ja itsekin opin samalla vapautumaan huomatessani että pääsin ujoudestani eroon. Kaikki helpottui päivä kerrallaan. Nykyään saan joka kerta, ja haluan sitä valtavasti. Voin saada jopa parikin kertaa, jota en pitänyt koskaan mahdollisena. Toivottavasti jokaisella olisi tällainen mies ja tajuaisitte itse sulkeutumisen ja pelkojen sijaan avautua ja antaa mennä, kaikki miehen haltuun. Neuvokaa mitä hänen pitää tehdä. Ja tehkää mitä haluatte hänelle. Toimii!

16/33 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uudessa elämäntilanteessa seksuaalisesti. Minulla on ensimmäistä kertaa elämässäni mies joka on kiinnostunut minun orgasmistani ja se on minulle vaikeaa. Olen tottunut keskittymään pääasiassa miehen nautintoon ja nauttinut kyllä sitä kautta itsekin seksistä eli mistään väkinäisestä suorituksesta ei ole ollut koskaan kyse, mutta se että joku yrittää ensin saada minut tulemaan tuntuukin kiusalliselta ja vaikealta.

En oikein saa asiaa puheeksi enkä osaa olla muuta kuin hämilläni, ja jollain tavalla olen alkanut jännittää seksin harrastamista. Ihan hullua, mutta nyt ehkä olen riskissä alkaa väkinäisesti suorittaa seksiä.

Mies on kokonaisuudessaan ihan mahtava: tulee vastaan ihan kaikessa, keskustelee, hellii, korjaa kaiken rikkinäisen, siivoaa, tekee ruokaa ja vaikka mitä! Eli eroon en hänestä missään nimessä halua mutta tämä seksiasia on vaikea. Olen yrittänyt hienovaraisesti sanoa että elä nyt minun saamisistani huoli mutta hän vain jatkaa yrittämistäni.

Kellään vastaavia kokemuksia? Millaisen ratkaisun ja miten olette löytäneet?

Jotkut miehet ajattelee tässä paljon enemmän toista kun itseään, kuten itse myös.

Mutta olisin varovainen koska se on aika loukkaavaa myös tavalaan jos ei pysty toiselle antamaan orgasmia.

Edellisessä suhteessa oli vähän samanlainen tilanne kun AP, mut tässä oli paljon muitakin ongelmia ja syitä miksi tilanne oli tavallaan aina hankala ja aiheutti tätä samaa ongelmaa.

Vierailija
17/33 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan myöskään käyttänyt leluja🤔 Jotain vähän häpeällistä tunnetta liittyisi niihinkin. Mies osaa kyllä tosi taitavasti kosketella ja hyväilee aina klitorista yhdynnän aikana eli tavallaan hyvän tunteen puoli on kunnossa, mutta se tähän tilanteeseen tottuminen enemmänkin haasteena, jotenkin se minuun kohdistuva huomio on niin kiusallista.

Olen kyllä tosi paljon tässä pohtinut omia ajatuksiani ja asennettani seksiä kohtaan ja päätynyt siihen, että perusoletukseni ja -odotukseni siitä on miehen tarve ja nautinto. Ja olen ihan vilpittömästi saanut siitä riittävästi hyvää oloa ja läheisyyttä itsellenikin. Tämä nyt vain on uusi elämänvaihe ja tilanne.. toivottavasti kääntyisi vielä hyväksi sellaiseksi.

Ap

Vierailija
18/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n tilanne on parantunut.

Tämä aloitus olisi voinut ihan hyvin olla minun kirjoittamani. Olin aikoinaan parisuhteessa miehen kanssa, jolle oli melkein pakkomielteenä se, että minä saisin orgasmin. Se vei melkein kaiken ilon seksistä.

Vierailija
19/33 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan kyllä yksin ja joskus kumppaninkin kanssa mutta hyvin harvoin, se on ollut minulle ihan ok.

Ap

Jaaha, eli tämäkin oli pelkkä fantasia.

Vierailija
20/33 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan myöskään käyttänyt leluja🤔 Jotain vähän häpeällistä tunnetta liittyisi niihinkin. Mies osaa kyllä tosi taitavasti kosketella ja hyväilee aina klitorista yhdynnän aikana eli tavallaan hyvän tunteen puoli on kunnossa, mutta se tähän tilanteeseen tottuminen enemmänkin haasteena, jotenkin se minuun kohdistuva huomio on niin kiusallista.

Olen kyllä tosi paljon tässä pohtinut omia ajatuksiani ja asennettani seksiä kohtaan ja päätynyt siihen, että perusoletukseni ja -odotukseni siitä on miehen tarve ja nautinto. Ja olen ihan vilpittömästi saanut siitä riittävästi hyvää oloa ja läheisyyttä itsellenikin. Tämä nyt vain on uusi elämänvaihe ja tilanne.. toivottavasti kääntyisi vielä hyväksi sellaiseksi.

Ap

Tuskin AP tätä enää lukee, mutta kuitenki vastaan.

Täällä yksi häveliäs, joka yrittää päästä eroon häpeästä. En edes tiedä miksi niin asian koen.

Ihan noin pakkomielteinen mies ei sentäs ollut.

Lopulta sopivassa mielentilassa tilasin lelun, tutustuin itse toimitaan ja esitin asian miehelle. Innostui kovin ja nyt menee paremmin (ja useemmin).

Oikeesti miehet. Ei se pakolla tule. Pahentaa asioita, nainen turhautuu ajatus harhautuu ja sit ei ainakaan tule ja paikat hellänä.

Tai jos sattuu tuleen, ni pahimmillan se on sellannen tussahdus. Heikko. Mietit vaan et jaa siinä se ole, vois lähtee lenkille.