Millä tavalla mies/naismakusi on kliseinen?
Tykkäätkö kuitenkin jostain asiasta vaikka se olisi ihan loppuunkulutettu klisee? Esimerkiksi isoista lihaksista miehellä tai isoista tisseistä naisella?
Kommentit (15)
Tykkään raamikkaista mutta vähärasvaisista pitkistä blondeista. Siniset silmät vielä, niin olen sulaa vahaa.
Tykkään pitkätukkaisista, mahdollisimman retkun näköisistä miehistä.
Minä tykkään siitä että miehellä on pitkä muna. Yleensä naiset kumoavat sen sanomalla ettei se pituus vaan paksuus... Mutta minulle se on juuri se pituus joka kiihottaa. Se on kai klishee.
Älykäs, lihaksikas, urheilullinen, tumma, ja kaikille mukava. Osaa tarvittaessa johtaa ja pitää langat käsissä.
Mun mies.
Tykkään lihaksikkaista miehistä. Työpaikan muutenkin mukava mies on ollut uudesta vuodesta asti kuntokuurilla. T-paidan läpi ihailen hänen leveitä harhioitaan ja komeita hauiksiaan.
Laiheliinit tai lihavat eivät vain vetoa meikäläiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään raamikkaista mutta vähärasvaisista pitkistä blondeista. Siniset silmät vielä, niin olen sulaa vahaa.
Oletko mies vai nainen?
Tykkään itseäni 30 vuotta nuoremmista naisista.
Tykkään harteikkaista pitkistä miehistä, onhan se aikamoinen klisee.
Tykkään itsestään huolehtivista kauniista nuorista naisista. Yleensä naiset rupsahtavat siinä kolmen kympin paikkeilla valitettavasti. Kroppa pitää olla kunnossa, eli ei saa olla läski. Säärien tulee olla pitkä ja tissit terhakat. Hiusten tulee olla aidon väriset ja pitkät.
Tykkään naisista joilla on pimpsa jalkovälissään.
tykkään isotissisistä blondeista