Mitä hyvää voisin tehdä aurajuustosta?
Tekee mieli aurajuustoa, mutta olen raskaana joten voin syödä sitä vain kypsennettynä. Mikä on paras aurajuustoreseptisi?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin nuori niin olin kuullut aurajuustosta. T: vm 69
Niin mutta minä olin kuullut vain perunan, haistapaskan ja jonkun kalvorustolihanpalan.
Voitele paahtoleipä
Siivuta tomaattia päälle reilusti
Murusta päälle aurajuustoa
Paista
Punajuuri-aurajuustolaatikko on lihaa välttävän lapsenlapsen suosikki.
Miksi tuota tomaattia on niin monesti suositeltu?
Itse kerran tilasin pizzan tomaatilla ja aurajuustolla, ja huomasin että ne keskenään solmivat jonkun pervesin liiton josta tulee vähän oksennuksenkaltainen maku.
En tiedä mikä siinä oli, mutta se ei toiminut. Tomaatin happo ja juuston home. Ei ei ei.
Aurajuusto ja ananas kuuluu pizzaan, mutta niille kaveriks joku salami, tai korkeintaan tunaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinihomejuustoja on hyviäkin, miksi siis ostaa ylihinnoiteltua eikä edes kovin laadukasta Auraa?
Liikaa henkilökohtaista kiintymystä muistoihin, tullimuurien rajoittaman elintarviketarjonnan ajoilta ennen EU-jäsenyyttä? Tuolloihan Aura oli se sinihomejuusto mihin kansalla oli varaa ja ylipääräntänsä ainoa jota "tavallisissa" kaupoissa oli tarjollakaan.
Minusta Aura on parasta. Ei se gold, vaan tavallinen, ja jos sitä joskus saisi viimeisen myyntipäivän jälkeen, niin olisin onneni kukkuloilla.
Syön todella paljon juustoja, tälläkin hetkellä kaapissa on kahta sinihomejuustoa (kumpikaan niistä muuten ei tällä kertaa ole Aura) ja ehkä kuutta muuta juustoa.
Makuasia.
Pizza. Ihan sama mikä. Lisää aurajuustoa ja paista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinihomejuustoja on hyviäkin, miksi siis ostaa ylihinnoiteltua eikä edes kovin laadukasta Auraa?
Liikaa henkilökohtaista kiintymystä muistoihin, tullimuurien rajoittaman elintarviketarjonnan ajoilta ennen EU-jäsenyyttä? Tuolloihan Aura oli se sinihomejuusto mihin kansalla oli varaa ja ylipääräntänsä ainoa jota "tavallisissa" kaupoissa oli tarjollakaan.
Minusta Aura on parasta. Ei se gold, vaan tavallinen, ja jos sitä joskus saisi viimeisen myyntipäivän jälkeen, niin olisin onneni kukkuloilla.
Syön todella paljon juustoja, tälläkin hetkellä kaapissa on kahta sinihomejuustoa (kumpikaan niistä muuten ei tällä kertaa ole Aura) ja ehkä kuutta muuta juustoa.
Makuasia.
Haha, valehtelin! Tästä iski hirveä homejuuston himo ja menin jääkaapille: löytyihän sieltä Auraakin. Nam!
Pizzaan:
-Aura, ananas ja salami
-Feta, jauheliha, paprika
-Mozzarella, tonnikala, tomaatti.
-Vuohenjuusto, artisokka, joku kinkku.
Vierailija kirjoitti:
Pizzaan:
-Aura, ananas ja salami
Kaikki samaan, vai oliko tuossa neljän eri pizzan täytteet?
Leikkaa sopivia siivuja ja käytä pikkuhousunsuojina.
Sanonko mitä sillä voi tehdä. No enkä sano.
Vierailija kirjoitti:
Tuitui. Se on jonkinlainen heikkouden merkki, hävetä kotimaisia ruokia. Minulla on saksalaisia ja sveitsiläisiä ystäviä, jotka erikseen pyytävät Auraa tuliaisina, koska se maistuu heille paremmalta kuin moni muu homejuusto. Vai onko tässäkin se juttu, että muualta tuotu on aina hienompaa ja parempaa?
Kiitos asiallisista vastauksista!
Nyt just teki mieli sitä auraa, olen kyllä tietoinen muistakin homejuustoista :) päädyin laittamaan sitä ruisleipien päälle ja koko komeus uuniin grillivastusten alle. Hyvää tuli! Huomenna ehkäpä aura-pekonisieniä lopusta juustosta, nam.
Punajuuri-aurajuustopaistosta.
Niin ja odottaville siinä on liikaa suolaa ja rasvaa.
Tee niistä itsellesi emättimen juustoumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzaan:
-Aura, ananas ja salami
Neljän eri. Ranskalaisilla viivoilla.
Vaginanaamio.
Ylellinen vaginanaamio syntyy yksinkertaisesta aineksesta.
Aurajuusto levitellään tasaiseksi kerrokseksi ja annetaan vaikuttaa pari päivää.
Vaginaan tulee juuri optimaalinen bakteerikenttä.
Kannattaa kokeilla.
Jos haluaa vipinää vällyihin, kannattaa antaa miehen maistaa naamiota.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja odottaville siinä on liikaa suolaa ja rasvaa.
Höpö höpö, kokonaisuus ratkaisee, niin kuin ruokavalioasioissa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzaan:
-Aura, ananas ja salami
Neljän eri. Ranskalaisilla viivoilla.
Lisätäänkö ranskalaiset vasta paiston jälkeen?
Älä kuuntele noita typeriä ohjeita!
Jos oikeasti haluat tehdä hyvää, niin laita juusto taskuusi ja seuraavan kerran kuin espeeerrän lipaskerääjä heiluttelee lipastaan nenäsi edessä kerjäten ja solvaten; eikö käsi helly, mikä siinä on kun käsi ei helly, vaikka lapsi hukkui välimereen!!!
Niin kaiva juusto taskusta ja tunge sinne lippaaseen ja kerjäläisen naamaan!