Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän, onko mies väkivaltainen?

Vierailija
06.05.2019 |

Olen tavannut ihanan miehen. Hän on oikea unelma. Vietämme aikaa sängyssä tuntikausia. Hän kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Mies on kohtelias ja huomaavainen. Kehuu minua. Ostelee lahjoja, tuo kukkia. Tulemme hyvin juttuun ja meillä on hauskaa keskenämme.

Miehen ex yrittää rikkoa välejämme. Tätä ihmettelen, sillä heidän erostaan on useampi vuosi. Viimeisessä viestissään hän kertoi kultani olevan väkivaltainen. En tiedä enää, mitä uskoa.

Luin netistä merkkejä väkivaltaisesta miehestä. Yksi asia oli, että väkivaltainen mies haluaa edetä nopeasti suhteessa. Oma kultani haluaisi kihloihin, vaikka tapasimme vasta 3 kk sitten. Muutkin merkit täsmäävät. Mikään näistä merkeistä ei ole ollut kamala. Ainakaan vielä.

Mies on pelännyt alusta saakka, että ex tuhoaa välimme. Exän viestit ovat olleet melko mielipuolisia, enkä ole vastannut niihin. Mies kielsi. Itsekään en halunnut alkaa riidellä.

Nyt kuitenkin aloin pelätä, että mitä jos ex onkin oikeassa ja mies on väkivaltainen. Miten voin edes selvittää tämän? Exän kanssa en halua puhua. Hän on haukkunut minut ja mieheni jo moneen kertaan, vaikka ei edes tunne minua. Epätoivo iskee. Mitä teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten muutkin.

Aloita miehen 24/7 tapahtuva kiusaaminen, ja jos suuttuu niin on väkivaltainen.

Vierailija
2/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien puheita ei kannata uskoa. Aika näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies nukkuu niin tervaa sen pallit ja katso ilmettä kun herää?

Vierailija
4/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon pitäisi kertoa sen, miten suhtautuu exäänsä. Millainen kiukku nousee kun puhuu tästä.

Vierailija
5/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*DingdingdingdingDINGDING* 

T. kokemuksen syvä rintaääni

Vierailija
6/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pitäisi kertoa sen, miten suhtautuu exäänsä. Millainen kiukku nousee kun puhuu tästä.

Mies puhuu rauhallisesti exästään ja viesteistä, joita hän itsekin exältä saa. Ei ole haukkunut exäänsä, mutta on kertonut, miten vaikeaa hänen kanssaan on ollut. Sen vuoksi en ole tästä asiasta niin murehtinutkaan, sillä ex on ihan itse viesteissään paljastanut oman todellisen luonteensa. En ole saanut hänestä mitenkään täysjärkistä kuvaa, mutta siltikin tuo väkivaltaisuus mietityttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä