Minkä takia Jeesusta syytetään maailmantilanteesta, vaikka me itse yhdessä lusiferin kanssa..
..aiheutimme tilanteen, jossa kaikkien niin eläinten kuin ihmistenkin täytyy aikanaan kuolla?
Kommentit (15)
Jeesus ja lusiferi on mielikuvitusolentoja. Ihminen on älykkyydensä avulla pystynyt muuttamaan planeetan oloja sellaiseksi, että ruokaa on vielä riittänyt, mutta kun ihminen exponentiaaliesti lisääntyy niin se ei tule riittämään vaikka mikä olisi. Miljardit tulevat kuolemaan, nälkään, tauteihin ja sotiin, eikä siihen tule menemään kovin montaa vuosikymmentä. Elämme ihmiskunnan yltäkylläisintä aikaa ja se tulee jonakin päivänä loppumaan. Sitten palataan taas 1800-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sulla on solubiologia hallussa, ei siinä mitään.... :D
Vinkki: sadut ovat satuja.
Niin on.Tosiasiat sitten on tosia vaikka kuinka ne pelottaisivat
Kuka syyttää Jeesusta maailmantilanteesta?
Ihminen on kuolevainen koska niin biologia toimii.
Ihmiset itse toimillaan aiheuttavaz nii hyvää kuin pahaa.
Lusiferit ja Jeesukset eivät mitään aiheuta sen enempää kuin muumit tai hattivatit.
Assburger kirjoitti:
Kuka syyttää Jeesusta maailmantilanteesta?
Ihminen on kuolevainen koska niin biologia toimii.
Ihmiset itse toimillaan aiheuttavaz nii hyvää kuin pahaa.
Lusiferit ja Jeesukset eivät mitään aiheuta sen enempää kuin muumit tai hattivatit.
Kyllä molemmat ovat elossa ja voivat vielä hyvin. Toinen sitten myöhemmin ei ja iso osa ihmisistäkään ei voi hyvin
Vierailija kirjoitti:
Koska jesse oli saastainenhomo ja veteli ilmaisia viinikännejä joka päivä.
Ei täällä muita hinttejä ole kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin evoluutiosatu yksi satu satujen joukossa.
Ei Jesseä syytä muut kuin satuja uskovat aikuiset.
Eikä sellaisia kannata ottaa vakavasti, ovat jääneet lapsen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: sadut ovat satuja.Niin onkin evoluutiosatu yksi satu satujen joukossa.
Sotket nyt tieteen puhtaisiin satuihin kuten uskontopaskaan, pikku h i hh u l i.
En minä Jeesusta syytä mutta Jumalaa kyllä. Mikä oikeus Jumalalla oli luoda ihminen, antaa tälle vapaa tahto vaikka tiesi miten tulee käymään? Maailman pahuus on Jumalan vika, koska Jumala kaikkivaltiaana olisi voinut estää kärsimyksen mutta ei valinnut tehdä niin
Hmm ihmisellä ja Luciferilla on vapaa tahto. Miksi piti antaa vapaa tahto, vähän niin kuin härnätä oikein että "katotaan lankeaako se" ja lopputuloshan oli ennalta arvattavissa...
Hei hetkinen, milloin tämä kokous on pidetty? En minä ainakaan ole päässyt jutustelemaan lusiferin kanssa :(
Minä kyllä syytän maailmantilanteesta liberaaleja.