Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä kuoli viime yönä

Vierailija
06.05.2019 |

Pahalta tuntuu, tottakai, mutta hyvä näin. Oli sen verran rankka ja hankala loppuaika. Ei tarvi kärsiä enää. Olen aina ollut eutanasian kannattaja, mutta nyt kun pohjautuu omakohtaiseen kokemukseen, niin entistä painavammin argumentein sitä kannatan. Ei kenenkään pitäisi kärsiä, kun ei enää toivoa ole.

F

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa :( Ja samaa mieltä kanssasi sitä, ettei ihmisenkään pitäisi joutua kitumaan. 

Vierailija
2/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia suruun <3

Vierailija
4/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa!

Vierailija
5/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Kuolema on iso helpotus kipujen keskellä. Nyt isäsi ei tarvitse kärsiä enää.

Vierailija
6/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot❤ Minä aloin myös kannattaa eutanasiaa entistä kovemmin, kun ukkini oli viimeisiä päiviä sairaalassa ja syöpä oli levinnyt joka puolelle. Kipuja oli lääkkeistä huolimatta. :(

Vierailija
7/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P

Vierailija
8/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni ap. :(

Vierailija
9/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin pääsee kusemaan haudalle?

Kiitos tästä. Meinasi tulla jo oksennus tästä kaikesta tekopyhyydestä.

Vierailija
10/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osanotot❤ Minä aloin myös kannattaa eutanasiaa entistä kovemmin, kun ukkini oli viimeisiä päiviä sairaalassa ja syöpä oli levinnyt joka puolelle. Kipuja oli lääkkeistä huolimatta. :(

Nykyään monessa paikassa nukutetaan, jos ei muu tehoa kipuihin. On minusta hyvä vaihtoehto eutanasialle.

Vierailija
11/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään monessa paikassa nukutetaan, jos ei muu tehoa kipuihin. On minusta hyvä vaihtoehto eutanasialle.

Olinkin tulossa kirjoittamaan, että hoitohenkilökunta oli kipujen kovuudesta erimieltä, jos omaista ei nukutettu.

Vierailija
12/12 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota osaa, mutta unessa on hyvä lähteä, toivottavasti. Sehän voi tuntua vaikka vuoden mittaiselta painajaiselta kunnes viimeinen valo sammuu.