Isä kuoli viime yönä
Pahalta tuntuu, tottakai, mutta hyvä näin. Oli sen verran rankka ja hankala loppuaika. Ei tarvi kärsiä enää. Olen aina ollut eutanasian kannattaja, mutta nyt kun pohjautuu omakohtaiseen kokemukseen, niin entistä painavammin argumentein sitä kannatan. Ei kenenkään pitäisi kärsiä, kun ei enää toivoa ole.
F
Kommentit (12)
Otan osaa. Kuolema on iso helpotus kipujen keskellä. Nyt isäsi ei tarvitse kärsiä enää.
Osanotot❤ Minä aloin myös kannattaa eutanasiaa entistä kovemmin, kun ukkini oli viimeisiä päiviä sairaalassa ja syöpä oli levinnyt joka puolelle. Kipuja oli lääkkeistä huolimatta. :(
Vierailija kirjoitti:
Milloin pääsee kusemaan haudalle?
Kiitos tästä. Meinasi tulla jo oksennus tästä kaikesta tekopyhyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Osanotot❤ Minä aloin myös kannattaa eutanasiaa entistä kovemmin, kun ukkini oli viimeisiä päiviä sairaalassa ja syöpä oli levinnyt joka puolelle. Kipuja oli lääkkeistä huolimatta. :(
Nykyään monessa paikassa nukutetaan, jos ei muu tehoa kipuihin. On minusta hyvä vaihtoehto eutanasialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään monessa paikassa nukutetaan, jos ei muu tehoa kipuihin. On minusta hyvä vaihtoehto eutanasialle.
Olinkin tulossa kirjoittamaan, että hoitohenkilökunta oli kipujen kovuudesta erimieltä, jos omaista ei nukutettu.
En ota osaa, mutta unessa on hyvä lähteä, toivottavasti. Sehän voi tuntua vaikka vuoden mittaiselta painajaiselta kunnes viimeinen valo sammuu.
Otan osaa :( Ja samaa mieltä kanssasi sitä, ettei ihmisenkään pitäisi joutua kitumaan.