Ihmiset eivät ymmärrä unisex-vessan ideaa
Meillä on työpaikalla unisex-vessa. Aina kun nainen menee vessaan niin se kysyy onko tämä naistenvessa.
Kommentit (15)
Unissaan sextailuako tuo tarkottaa vai mitä?
Mulla on kotona pelkästään unisex vessa, unisex kylppäri ja sauna eikä ole ollut mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona pelkästään unisex vessa, unisex kylppäri ja sauna eikä ole ollut mitään ongelmia.
Sama täällä. Julkisilla paikoilla en kuitenkaan missään nimessä halua käyttää samoja wc-tiloja miesten kanssa. Ehkä juuri ja juuri, jos kyseessä on yksittäiset kopit (ei siis sitä "eteistilaa"). En kyllä siitäkään pitäisi.
Meidän työpaikalla on yksi unisexi vessa ja sitä käytetään pelkästään sexiin. Onko nyt ymmärretty väärin?
Mäkään en ole koskaan ymmärtänyt unisex-vessan ideaa. Jos sukupuolen paljastaminen tai olettaminen (tai mikä vaan) siinä ovella on se ongelma, niin vaihdetaan ne taulut. Jos olet kykenevä virtsaamaan seisaaltaan valitse vasen ovi, jos sinun täytyy istua alas, niin oikealle. Ja yleisesti on tiedossa, että oikealla olevassa vessassa on tyypillisesti isommat peilit, ihan vaan siksi, jos joku niistä istualleen pissaajista haluaa peilailla pidempään.
Musta pitäis olla kaksi unisex-vessaa jossa olis kopit, ja yksi miehille tai muille pippelillä varustetuille henkilöille suunnattu pisoaarivessa. Ymmärrän ettei munattomia yksilöitä haluta sinne pisoaarin viereen kyyläämään, mutta tuntuu myös typerältä joutua jonottamaan vessaan vapaan vessan vieressä vain siksi, että ovessa on väärä kuva.
Vierailija kirjoitti:
Musta pitäis olla kaksi unisex-vessaa jossa olis kopit, ja yksi miehille tai muille pippelillä varustetuille henkilöille suunnattu pisoaarivessa. Ymmärrän ettei munattomia yksilöitä haluta sinne pisoaarin viereen kyyläämään, mutta tuntuu myös typerältä joutua jonottamaan vessaan vapaan vessan vieressä vain siksi, että ovessa on väärä kuva.
Itse en halua sinne pisoaarin viereen kyyläämään yhtään ketään ja aika harvoin siellä on ketään ollutkaan. Mutta suoraan sanottuna en usko, että se vessojen sukupuolijaon ansiota. Ts. tilanne tuskin muuttuu, vaikka naiset miesten vessaan pääsisivätkin.
Ne pisoaarit voi kyllä ihan hävittää ja tehdä tilalle kopit. Mieluummin kusen pönttöön kun voi samalla kuivata pippelin pään paperilla eikä tarvitse jättää tiputtamaan housuun.
Vierailija kirjoitti:
Meidän makuuhuone on unisex.
Onko se mallia ylikonttaus vai työntö ja kysyvä tuijotus, sitten koisaamaan ?
Nämä yhteisvessat yleistyvät vain ja ainoastaan kustannussyistä. Kaikki muu on asian kuorruttamista näillä muka-tasa-arvoperusteilla. Raha ratkaisee, halvempaa tehdä yksi yhteinen tila.
Vierailija kirjoitti:
Ne pisoaarit voi kyllä ihan hävittää ja tehdä tilalle kopit. Mieluummin kusen pönttöön kun voi samalla kuivata pippelin pään paperilla eikä tarvitse jättää tiputtamaan housuun.
Sama, mutta tahtoo olla hankalaa kun niin hirveä Boa ja sillä oma mieli. Se sätkii ja luikertelee ja kiemurtelee niin vtusti, että sen kuviaaminen ja housuun tunkeminen on melko työlästä siitä hillittömästä vikuroinnista johtuen. Pahimmillaan oikein paidanselkä kastuu kun painii sen kanssa.
Ei vessalla tarvitse mitää ideaa ollakaan. Riitää kun vessa täyttää tarkoituksensa eli sinne voi mennä kun on sellainen hätä joka hoidetaan vessanpöntöllä pois.
Itse taas inhottaisi ja pelottaisi, jos vessassa on 15 vessakoppia rivissä ja minun pitäisi ainoana naisena mennä siihen vessatilaan ja johonkin alhaalta ja ylhäältä avonaiseen koppiin, kun siellä olisi suljetussa tilassa ainoastaan miehiä minun lisäksi paikalla. Vessoissa kun ei saa olla edes kameravalvontaa.
En mäkään ymmärrä.
Meillä on unisex pukuhuoneet, ei hyvä.