Päätin antaa nenäni vuotaa vapaasti ja voimaantua
Ei enää nenäliinoja. Kun tajuaa että kehoni erite joka tulee ulos nenästä on aivan luonnollista niin se voimaannuttaa.
Kommentit (16)
Sama, annan pissan virrata valtoimenaan vaikka lenkillä ja tunnen olevani NAINEN!
Annan nenän ja silmien vuotaa vapaasti. Onhan tämä voimaannuttavaa mutta en näe juuri mitään.
Minä voimaannutan tyttölapseni enkä käytä yhtään vaippaa. Anoppi ei tätä ymmärrä vaan kielsi vierailut.
minä taasa voimaannutan autoni kun se laskeee koko ajan alleen mutta en välitä vaan kenkää konehuoneeseen
Hymähdin myös sille artikkelille. Jaksoi kaksi päivää vuotaa vapaasti kun luovutti, mutta silti kehotti muitakin kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hymähdin myös sille artikkelille. Jaksoi kaksi päivää vuotaa vapaasti kun luovutti, mutta silti kehotti muitakin kokeilemaan.
Siis ei kai joku nainen ole nyt keksinyt vuodattaa kuukautisveriään housuihinsa?
Nenäni alkoi vuotamaan verta kun tulin töihin. En hakenut paperia vaan annoin veren valua suoraan näppikselleni. Todella voimaannuttava kokemus! Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai joku nainen ole nyt keksinyt vuodattaa kuukautisveriään housuihinsa?
Lankesi 4chanin memeen pitäen sitä totena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/d34c7fc1-1333-4873-ba0e-9686482da…
Mä taas annan itseni aivastaa vapaasti sinne, minne aivastus on suuntautumassa. Kaupassa, ravintolassa jne. Ihanan voimaannuttavaa.
Nyt myös kaasupäästöt vapautuneesti. Voimaannuttaa etenkin kassajonoissa.
Ihana vapaus.