Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittääkö Yle Game of Thrones -sarjan kaikki kaudet Ja koska?

Vierailija
06.05.2019 |

Onko Yle julkaissut jotain tietoa siitä, esittävätkö jossain vaiheessa Game of Thrones -sarjan kaikki kaudet uusintoina? Ja uusimman kauden?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy noin vaikeaa. Ei ole tietoa.

Vierailija
2/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida enää esittää kun eikös se ollut niin että Ylen ja HBOn sopimus päättyi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida enää esittää kun eikös se ollut niin että Ylen ja HBOn sopimus päättyi? 

Ai jää. En ole seurannut asiaa. Ehkä mun täytyy sitten kokeeksi ottaa tuo HBO:n kanava. Tai odottaa, kunnes 8. kausi julkaistaan dvd::nä.

Näkeekö tuolta HBO:lta ne jaksot milloin vain itse haluaa katsoa?

Vierailija
4/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato viaplaysta uusin kausi.

Vierailija
5/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jää. En ole seurannut asiaa. Ehkä mun täytyy sitten kokeeksi ottaa tuo HBO:n kanava. Tai odottaa, kunnes 8. kausi julkaistaan dvd::nä.

Näkeekö tuolta HBO:lta ne jaksot milloin vain itse haluaa katsoa?

8.kausi menossa juuri ja sieltä näkee myös aikaisemmat 7 kautta.

Vierailija
6/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. En juuri ehdi tvtä katsoa. Siksi ei ole ollut järkeä ottaa maksullisia kanavia, kun en Areenastakaan ehdi katsoa niitä ohjelmia, jotka kiinnostaisi. Tämän nyt ehkä voisin sitten katsoa.

Eli voin katsoa HBO:lta ohjelman omaan tahtiin, koska haluan? Entäs tuo Viaplay sitten?

Vierailija
7/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. En juuri ehdi tvtä katsoa. Siksi ei ole ollut järkeä ottaa maksullisia kanavia, kun en Areenastakaan ehdi katsoa niitä ohjelmia, jotka kiinnostaisi. Tämän nyt ehkä voisin sitten katsoa.

Eli voin katsoa HBO:lta ohjelman omaan tahtiin, koska haluan? Entäs tuo Viaplay sitten?

Viaplaylla tulee jenkkitahtiin uudet jaksot.

Vierailija
8/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viaplaylla tulee jenkkitahtiin uudet jaksot.

Minulle on sama, mihin tahtiin tulevat. Kesällä vasta ajattelin katsoa sarjan. Mutta voinko sieltä vapaasti katsoa sarjaa koska vain haluan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi