J:kylässä voitettu 8 miljoonaa lotossa!
Jos asuisitte lähellä lottopaikkaa niin haluaisitteko tuntea voittajan?
Minä asun, mutta ihan hirvittää että jos se on joku tuttu.
Siis en haluaisi tuntea.
Kommentit (14)
Sitähän ei vielä tiedetä, onko voittaja jyväskyläläinen. Jyväskylä on kuitenkin Keski-Suomen ainoa kaupunki, joten voittaja voi hyvinkin olla mistä tahansa päin Keski-Suomea kotoisin tai vaikka aivan muualta Suomesta. On vain tullut Seppään shoppailemaan. Meille voitto ei valitettavasti tullut ja täytyy myöntää, että toivon, ettei voittaja ole kukaan tuntemani.
Kaupungilla tarkoitan siis kuntaa, jossa on asukkaita vähintään 50 000.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ei vielä tiedetä, onko voittaja jyväskyläläinen. Jyväskylä on kuitenkin Keski-Suomen ainoa kaupunki, joten voittaja voi hyvinkin olla mistä tahansa päin Keski-Suomea kotoisin tai vaikka aivan muualta Suomesta. On vain tullut Seppään shoppailemaan. Meille voitto ei valitettavasti tullut ja täytyy myöntää, että toivon, ettei voittaja ole kukaan tuntemani.
Noin mäkin haluan ajatella.
Mulle iski kamala kateus, vaikken yleensä oo kateellinen ihminen.
Vaikken tiedä kuka se on. Mutta toivottavasti ei tuttu.
Miten sitä osais enää suhtautua lottovoittajaan? Jos ois joku hyvänpäivän tuttu. Ei mitenkään, kiertäisin kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Ja että "olisi pitänyt lotota kun mäkin asun täällä", aivan jäätävän typerä ajatus ja tiedän että se on typerä mutta silti tuntuu että olisi pitänyt lotota ei víttu :DDD
Sellasella ei enää oo oikeita ystäviä. ( Siis voittajalla.)
Mua ottaisi päähän ihan vtusti. Varsinkin jos se olisi joku mulkkku työkaveri. Varmaan raaputtaisin sen autoo!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Ja että "olisi pitänyt lotota kun mäkin asun täällä", aivan jäätävän typerä ajatus ja tiedän että se on typerä mutta silti tuntuu että olisi pitänyt lotota ei víttu :DDD
Joo, ja ne voittonumerot! Miten ne taas kerran näyttikin niin "helpoilta." Mäkin oisin ne voinu keksiä. ( Ainakin nyt kun ne tiiän.)
Ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mua ottaisi päähän ihan vtusti. Varsinkin jos se olisi joku mulkkku työkaveri. Varmaan raaputtaisin sen autoo!!!!
Vähintäänkin jotain tollasta on käyny mielessä. Kyllä.
Sit helpottaa kun saa tietää et ei oo tuttu.
En.