Miesten ulkonäöstä
Palstaa seuranneena olen miettinyt, että aika monet kirjoittavat naisten asettavan miehille epärealistisia ulkonäköodotuksia ja miehet tietysti kokevat tämän vääryytenä. Peräänkuulutetaan jykeviä leukaperiä ja leveitä hartioita ja muuta sellaista. Oletteko ajatelleet, että oikeastaan miesten ylipaino on suurin syy, miksi naiset eivät koe miestä "komeana"? Ylipaino luo miehille pyöreät posket, hävittää leukaluut ja tuo olemukseen muutenkin sellaista pehmeyttä, jota naiset eivät ehkä niin arvosta.
Vastaavasti naisille pyöreys on sallitumpaa, koska pehmeys koetaan helpommin osaksi naisten ulkonäköä muutenkin.
Olen jo yli 40 v, ja omasta ikäluokasta on todella vaikea löytää miestä, joka ei olisi ylipainoinen ja pyöreämahainen. Koen myös, että koska pidän itsestäni huolta ja näen paljon vaivaa pysyäkseni hoikkana niin haluaisin vastaavanlaisen miehen enkä viehäty ylipainoisista. Olen ollut elämäni aikana kerran sängyssä isomahaisen miehen kanssa ja se oli aika kamala kokemus vaikka mies olikin muuten mukava.
Kommentit (34)
"Kyllä se on kukkua nämä jutut pituuksista, hartioista, leukaperistä, rahasta ja statuksesta. Ylipaino on pahin turn-off miehessä"
"Vau! No tässä meitä hoikkia miehiä olisi! Tykätään liikunnasta"
"No...tuota, se täytyy kyllä sanoa että olen pitkä nainen (171cm) ja tykkään korkkareista joten toivoisin miehenkin olevan pitkä etten tuntisi itseäni amatsoniksi"
"No höh. Kävisikö tuo kaveri tuossa?"
"No...tuota, pakko myöntää että minulla on lihasta eli mies kyllä saisi olla vähän rotevampi etten tuntisi itseäni bodariksi"
"No höh. Entäs tuo mies, kävisikö?"
"Niin olen tosiaan koulutettu ja hyvässä ammatissa eli toivoisin mieheltä vähintään samaa"
"Niin eli pitkää olla pitkä, harteikas, voimakasleukainen ja menestynyt mies?"
"No kieltämättä. Mutta varmasti joku muu nainen..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Tässä olisi yksi sellainen hoikka joka on sun ikäluokkaa. Hiuksetkin tallella eikä harmaita.
Tulin juuri taas sinkuksi. Tyttöystävä josta erosin oli 18v ja kaunis.
En liiku piireissä joissa on yli 30v naisia.
Niin, sitten on tämä toinen ääripää, jolla ei ole aikuiselle naiselle mitään annettavaa. Kumpi on pahempi, pullero vai mieleltään kehittymätön? Kyllä itselleni luonne on kuitenkin tärkeämpi kuin ulkonäkö.
juu, niinhän se mammojen mielestä menee. Mies joka saa nuoria kauniita naisia = vajaa älyinen ja paska luonne.
Kyllä minä ihan hyvin voisin teoriassa ottaa vanhan naisen mutta näyttäpä 30v+ nainen joka on kaunis, mukava, sinkku, ilman lapsia. Niinpä, eipä sellaisia ole joten teiniostastolta teen hankintani.
Kyllä pinta aina sisuksen voittaa!
T: Jättipää
Eiköhän se lompakon paksuus oo naisille loppupeleissä tärkeintä.
Rahamies kirjoitti:
Eiköhän se lompakon paksuus oo naisille loppupeleissä tärkeintä.
Ei se oo niille tärkeintä. Jos on tyhjätasku, se on huono, mutta normituloinen on riittävä. Tietty huomattavan rikas saa muita heikkouksiaan anteeksi sen rahan avulla, mutta hyvin pieni osa on rikkaita.
Mies saa olla lisäksi erittäin ylipainoinen näyttääkseen lihavalta. Eli jos mies on lihava, niin on silloin todella lihava. Monet sopusuhtaiset miehet, esim. oma on ideksien mukaan ylipainoinen. Ylipainoiselta näyttäminen tarkoittaa siis jo todella vaikeaa ylipainoa. En kannata ylipainoa naisillakaan, mutta miehille se sopii vielä vähemmän.
Hommaa mies jolla ei ole suuta, tulee halvaksi.
Vierailija kirjoitti:
"Vastaavasti naisille pyöreys on sallitumpaa, koska pehmeys koetaan helpommin osaksi naisten ulkonäköä muutenkin."
Tuosta olen eri mieltä. Mun mielestä miehille sallitaan vähän enemmän "röpää" kuin naisille, juuri siksi että isoutta pidetään hyvänä juttuna.
Läski nainen treffimarkkinoilla taas on ehdoton EI monille.
olet väärässä. Just tsekkailin erästä netin deittipalstaa. Ainakin miehet +40-45 nimenomaan haki "isopovisista naista", "muodokasta naista", "rehevää naista", "isompaa naista" jne. Tämä kiinnitti huomioni, sillä tosi monessa ilmoituksessa kokotoive oli nimenomaan siellä plussassa. "Siroa" naista ei etsinyt kukaan. Olen 163 cm/50 kg, joten eipä olis olleet mun markkinat.
Normaalipainoisena olisin noin 60 kg. Omien kokemusten mukaan kevyt mies on naisille turn off vai ottaisitko ap 60 kiloisen tai hieman vähemmän painavan miehen?
Voin kyllä vahvistaa tämän vääräksi. Esim. itelläni ei ole ollenkaan ylipainoa, lihaksiakin löytyy, mutta kukaan nainen ei ole ikinä pitänyt komeana (tosin kasvot ovat luonnostaan pyöreät, ja pituutta huimat 170cm, kenties nämä vaikuttavat :D). Mutta niin, varmasti suurella osalla miehistä asia on näin, mutta ei läheskään aina.
-M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psst... ne ovat miehiä, jotka vouhkaavat noista leukaperistä ja hartioista.
No juuri sitä tarkoitin, että ovatko he tulleet ajatelleeksi ettei naistet tykkää ylipainoisista miehistä. Ylipaino vie perinteiset maskuliinisuuden merkit pois.
ap
Moiccu. Itse tykkään ja tiedän muitakin naisia, jotka tykkää nallemaisista tai iskäbody-miehistä. Joten älä sisko yleistä. Hoikat pojat eivät ole koskaan innostaneet ja saliesat suorastaan puistattavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vastaavasti naisille pyöreys on sallitumpaa, koska pehmeys koetaan helpommin osaksi naisten ulkonäköä muutenkin."
Tuosta olen eri mieltä. Mun mielestä miehille sallitaan vähän enemmän "röpää" kuin naisille, juuri siksi että isoutta pidetään hyvänä juttuna.
Läski nainen treffimarkkinoilla taas on ehdoton EI monille.
olet väärässä. Just tsekkailin erästä netin deittipalstaa. Ainakin miehet +40-45 nimenomaan haki "isopovisista naista", "muodokasta naista", "rehevää naista", "isompaa naista" jne. Tämä kiinnitti huomioni, sillä tosi monessa ilmoituksessa kokotoive oli nimenomaan siellä plussassa. "Siroa" naista ei etsinyt kukaan. Olen 163 cm/50 kg, joten eipä olis olleet mun markkinat.
Ei kuulosta uskottavalta. Itse hakisin juuri sinun tyyppistä naista vartaloltaan, ja olen itsekin hoikka/urheilullinen. Minun kaltaisiani on kyllä paljon muitakin. Enkä edes kuvaile deittiprofiileissani noin tarkkaan, minkälaista vartaloa toivon naiselta.
M40
Haluat varmaankin pitkän ja hoikan, mutta lyhyt ja hoikka ei kelpaa?