Miten toimia kun anoppi on täysverinen narsisti.
Ja mies pakottaa kylään sinne. Alkaa vaikuttaa koko perheeseen hänen mielensairaus.
Kommentit (41)
Etkö löytäisi itsellesi toista miestä? Onko hän muka aivan ainutlaatuinen???
Minimi kontakti, lyhyet vierailut.
Älä puhu omista asioistasi ikinä MITÄÄN, pure hammasta ja ajattele positiivisia asioita anopin puheista ja teoista välittämättä. Älä reagoi millään tavalla hänen ”hulluuksiinsa”.
Suojele lapsianne häneltä. Älä jätä koskaan vain hänen seuraansa.
Tuntuu etten voi enää edes hengittää.. Mitä vastaan kun utelee muka vilpittömästi asioitamme valmiina vääristelemään ne koko suvulle?
Mitä tehdä vainoharhaiselle miniälle? Oma äiti niin ihana ja terve mutta anoppi mielisairas. Just joo.
Ammu anoppia ritsalla ja hopeakuulalla otsaan.
Sanot miehellesi ja pidät etäisyyttä. Joulukortti, satunnaisia tapaamisia kun sukulaisia enemmän koolla.
Oma anoppini on vain puoliverinen narsisti. Eilen yritin aikani ohjailla keskustelua turvallisille vesille. Sitten kun se vääjäämättä kuitenkin meni vittuiluksi, lähdin välittömästi vessaan ja datasin siellä. Mutta hän onkin ikäloppu ja mekin ollaan jo eläkkeellä, joten nyt ei ole enää oikein mitään tehtävissä. Nuorena olisi kannattanut pitää puolensa ja tehdä rajat suoraan selviksi. Siihen sinua kannustan ja otan sydämestäni osaa tilanteeseesi.
Kun hän utelee, vastaa itse utelemalla hänen asioistaan, vastaa toisella kysymyksella, vastaa jotakin ympäripyöreää, esitä ettet kuullut kysymystä ja puhu jollekin muulle, vastaa jotakin sarkastista tia huumorilla. Tai miten olisi, jos et menisi? Oletan kuitenkin, että olet aikuinen ihminen, jota ei voi silloin pakottaa mihinkään.
Anoppi käytti mua monesti ilmaisena lapsenvahtina kun olin nuori. Lastemme serkulle. Itse istui tasapersettä ja veti keppanaa.. Olin ainut selvänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oma anoppini on vain puoliverinen narsisti. Eilen yritin aikani ohjailla keskustelua turvallisille vesille. Sitten kun se vääjäämättä kuitenkin meni vittuiluksi, lähdin välittömästi vessaan ja datasin siellä. Mutta hän onkin ikäloppu ja mekin ollaan jo eläkkeellä, joten nyt ei ole enää oikein mitään tehtävissä. Nuorena olisi kannattanut pitää puolensa ja tehdä rajat suoraan selviksi. Siihen sinua kannustan ja otan sydämestäni osaa tilanteeseesi.
Kunpa minulla olisi kaltaisesi ystävä. Voisimme jakaa kokemuksia. Kiitos
Minulle sattui kaikkien aikojen hirviöanoppi. Eroni jälkeenkään en kahteen vuoteen nukkunut, kun mietin anopin törkeää käytöstä. Hän tiesi minun olevan arka ja käytti sitä häikäilemättä hyväkseen.
Ongelma ei ole anopissa, vaan miehessäsi. Ja siinä, että annat miehen pakottaa itseäsi epämieluisiin asioihin. Vaihda miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole anopissa, vaan miehessäsi. Ja siinä, että annat miehen pakottaa itseäsi epämieluisiin asioihin. Vaihda miestä.
Niin, onhan se hirveää jos mies tahtoo että olisitte tekemisissä myös miehen suvun kanssa. Naisen suku pitäisi olla aina se ykkönen ja etusijalla myös miehen mielestä. Etsi mies joka laittaa sinun sukusi aina etusijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se hirveää jos mies tahtoo että olisitte tekemisissä myös miehen suvun kanssa. Naisen suku pitäisi olla aina se ykkönen ja etusijalla myös miehen mielestä. Etsi mies joka laittaa sinun sukusi aina etusijalle.
Kummankaan suvussa roikkuminen on epätervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pakottaminen on se ainoa tapa?
Mitä tekee anopilla, joka ei alkoholismiltaan voi edes hoitaa lapsia täysin yksin?
Ap
Mitä tekee anopilla?? Se on kuule miehesi äiti eikä mikään hyötytavara josta pitäs hyötyä jotenkin. Ihana miniä olet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee anopilla?? Se on kuule miehesi äiti eikä mikään hyötytavara josta pitäs hyötyä jotenkin. Ihana miniä olet.
Hyväksikäyttihän hänkin minua lapsenvahtina lastemme serkulle ja otti kaiken glorian itselleen..
Pahuus ja kylmyys loistaa silmistään.