Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta meidän koirasta joka on jo kuollut ja mun tuli sitä kamala ikävä

Vierailija
06.05.2019 |

Unessa se ilmestyi yhtäkkiä meidän pihalle ja juoksi luo kauhean ilosena. Asettui jalan juureen istumaan ja odotti rapsutuksia niin kuin sillä oli tapana😢

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlaisia unikokemuksia vielä pitkään sen jälkeen kun koiramme kuoli. Itkin aamulla herätessäni kun se olikin vain unta. Sitten ajattelin että on kuitenkin ihana tavata sitä edes unissa kuin ei ollenkaan. Ainoastaan vain aika auttaa surussa.

Vierailija
2/5 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samanlaisia unikokemuksia vielä pitkään sen jälkeen kun koiramme kuoli. Itkin aamulla herätessäni kun se olikin vain unta. Sitten ajattelin että on kuitenkin ihana tavata sitä edes unissa kuin ei ollenkaan. Ainoastaan vain aika auttaa surussa.

Koiramme piti nukuttaa viime heinäkuussa, ja pahin suru on jo kyllä mennyt ohitse. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
4/5 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Näen usein todella elävän tuntuisia unia jommasta kummasta jo kuolleesta koirastani. Aamulla on aina kamala ikävä, mutta toisaalta lämmin tunne kun on saanut nähdä rakkaan ystävän edes unissa.

Vierailija
5/5 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanha koira, ja joka yö hän seikkailee unissa mun kanssani. Välillä mukana on edesmennyt koirani myös, ne on ihania, kun kolmestaan puuhaillaan ympäri pitäjiä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi