Sisempien häpyhuulien koko?
Tähän kyselyyn voivat vastata naiset ja puolisot.
Kiitos kun vastasit :)
Kommentit (25)
Olisihan tuossa täytynyt olla kaksi rastitusmahdollisuutta kun kysyttiin sekä symmetriasta että onko piilossa vai ulkonevat.
N50+ kirjoitti:
Olisihan tuossa täytynyt olla kaksi rastitusmahdollisuutta kun kysyttiin sekä symmetriasta että onko piilossa vai ulkonevat.
Niin olisi, mutta tätä en kyselyä tehdessäni tiennyt eikä kysymyspohjan toiminnallisuuteen voi itse vaikuttaa.
T: ap (pahoittelen typoja)
28, kiitos!
Saadaanko yli kolmekymmentä vielä tänään?!?
Uusi päivä, uudet lukijat. Omia merkintöjä voi nyt täydentää.
Sisemmät on epäsymmetriset, toinen sisempi häppäri on kokonaan piilossa ja toisessa taas on sellanen ”aalto” joka näkyy ulospäin kun pistää haarat levälleen.
Seisoessa ei näy kumpikaan.
Niin ja klitorikseni ei ole mikään olematon, se tulee myös esiin ulompien häppäreiden välistä.
Epäsymmetriset, oikea tosi iso, vasen puolta pienempi, mutta molemmat näkyvät kun seison jalat hieman erillään. Ovat puoliympyrän muotoiset siinä etuosassa, viivan puolenvälin jälkeen takana ei juuri mitään. Ja häpykieli on herneen kokoinen, näkyvissä sekin. Miehet eivät voi erehtyä, missä se on, kun se kovettuu.
N33
Hienoja ”kasvutarinoita” nämä kaksi viimeistä :) Tytöstä naiseksi...
Nuo yksityskohtaiset kuvaukset ovat kyllä mainioita :-D
Minulla molemmat sisemmät huulet ovat puolikuun muotoiset ja pilkistävät jonkin verran varsinkin jos olen ajanut karvat pois.
Klitoris ja huppu jäävät piiloon.
N 32
Käykääpäs miehetkin vastaamassa, varainkin ne joiden puolisolla on viivapimppi. Kyllä niitä on useammalla kuin joka 10.:llä, uskoisin.
KIITOS!
Yli sata vastausta - se on paljon se.
Täytyy jossain vaiheessa ottaa uusiksi, kysymysvaihtoehdoilla jotka toimivat.
t. AP
https://www.vauva.fi/keskustelu/3478086/sisempien-hapyhuulien-koko#comm…
UUSI kysymys AV:n puolella.
Posliini. Ulkoa päin näkyy viiva, ja kun se avaa niin symmetriset levenevät huulet avautuvat.
Vierailija kirjoitti:
Syksyn mittauskausi käynnistyi!
Niinpä, nythän pitäisi mittailla isojen tattien kasvamista, eikä ihmetellä kosteita kirkkoveneitä....... ;))
Harmi että tämä ei ole monivalinta. Täytyy kai vaihtaa selainta/puhelinta?