Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laihduttaisit ja saisit pidettyä itsesi hoikkana, mitä kaikkea hyötyä siitä olisi?

Vierailija
05.05.2019 |

Mitä tulee mieleen?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt äkkseltään tule mitään mieleen...  t. 175cm ja 58kg "jo" vuodesta 2003. 

Vierailija
2/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuisin vaatteisiin, jotka ostin 20 kiloa sitten.

Onneksi parannuin syövästä ja olen terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut kehojen koosta ovat niin hyödyttömiä. 

Vierailija
4/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin miehen. Kun painoindeksi oli 17-20 miehiä riitti, nyt kun se on 23 en kelpaa enää. 

Vierailija
5/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, päinvastoin pitäisi ostaa uusia housuja ja joitakin muitakin vaatteita. Ulkonäkö voisi parantua jonkun mielestä, mutta se asia ei ole minulle täky, sillä olen viihtynyt tässä painossani jo yli 20 vuotta. Ystäväsuhteisiin, terveyteen ja kuntoon painon pudottaminen ei hyödyttäisi ollenkaan, sillä ihanat ystäväni, mieheni ja perheeni pitävät minusta tällaisenäkin ja kunto + terveys ovat kaikilla mittareilla priimaa.

Laihempana olisin kuitenkin ehkä äköisempi, koska joutuisin välttelemään herkkuja.

Vierailija
6/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ylipainoinen, mutta paino on ollut noususuunnassa ja samalla askel hidastunut, eli on vaikeampi pysyä vierustoverin vauhdissa.

Eli jos laihtuisin, niin todennäköisesti kunto/nopeus ainakin paranisi. Ulkonäöllisesti taas iso maha vähän pienenisi, samoin kaksoisleuka.

(Huonona puolena taas voisi olla ihon roikkumisen korostuminen.)

Vierailija
7/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin miehen. Kun painoindeksi oli 17-20 miehiä riitti, nyt kun se on 23 en kelpaa enää. 

No ei se miehettömyytesi kyllä johdu kiloistasi, vaan pään sisällöstäsi. Se ei ole kovin hurmaava.

Vierailija
8/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kumartuminen ja liikkuminen olisi nykyistä helpompaa. Todennäköisesti myöskään jalkateriäni ei särkisi kuten nyt. Lisäksi voisin käyttää ihania vaatteita joita on kaapit täynnä.

+25kg

Vierailija
9/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaatekaappi täynnä ihanuuksia, joihin en mahdu. Joten se ainakin.

Vierailija
10/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Miehenä kuulun niihin lähes 72 prosenttiin, jotka ovat ylipainoisia. 

Meitä lihavia miehiä on Suomessa todella paljon.

Vierailija
11/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän faktoja: Miehet rakastavat hoikan naisen vartaloa.

Varmin tapa karkoittaa miehet: Lihominen.

Vierailija
12/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräätkö jotain listaa motivaatioksi laihdutukseen? No, ainakin on helpompi löytää kivoja vaatteita. Ja jos pysyy samassa painossa, ei tarvitse olla kokoajan hankkimassa uusia vaatteita. Tykkään hoikempana enemmän peilikuvastani, jo viisi kiloa enemmän nykyisestä painostani teki naamani jotenkin "pullavaksi", piirteeni ovat paremmat hoikempana.

Vierailija
13/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jaksaisin taas juosta kovempaa ja olisin tyytyväisempi itseeni ulkoisesti.

Vierailija
14/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee mieleen vaatteet, jos olisi tosiaan tyytyväinen kokoonsa ja tietäisi pysyvänsä samassa koossa pitkään. Olisi helpompi löytää laadukkaita, hyvin istuvia vaatteita, ja niihin malttaisi panostaa, kun ei ole haaveissa laihtuminen ensi viikolla. Vaatekaapin uumenistakin löytyisi paljon kivaa päälle pantavaa. Rahaa säästyisi, kun voisi hyödyntää pieneksi jääneitä vaatteita, ja voisi käyttää vanhat vaatteet aina loppuun (eikä niistä joutuisi luopua ennenaikaisesti väärän koon takia). Olisi myös helpompaa valmistautua vaikkapa juhliin, jos miltei mikä tahansa kolttu näyttäisi kropan yllä asialliselta. Ei tarvitsisi epätoivoisesti etsiä juuri kehon ongelmakohdat peittävää asua ja kärvistellä muotoilevien alusvaatteiden kanssa. Juhlissa ei tulisi niin kuuma. Ylipäätänsä vaatteita tarvitsisi niin arjessa kuin juhlassakin miettiä vähemmän, energiaa säästyisi vaikkapa kampauksien kanssa säätämiseen.

Vierailija
15/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saanut edes laihempana. Ei mitään vaikutusta.

Vierailija
16/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi juoda huolettomammin enemmän kaljaa. En ole kyllä erityisen lihava, 3-5 kg ylimääräistä.

Vierailija
17/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 37 vuotta ja vaatekokoni on sama xs kuin kaksi vuosikymmentä sitten. Enpä usko että olen hirveän paljoa enempää elämältä kokoni takia saanut kuin ilmeisesti pyöreämpi ketjun aloittaja.

Vierailija
18/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan pahasti ylipainoinen, huomasin viime kesänä, helteiden loppumisen aikaan oli käsittämättömän hyvä olo.  Ei maistunut oikein ruoka, vasta päivällä klo 14 söin vähän.

Kai laihduin rajusti en punninnut.

Vierailija
19/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Enkä keksi edes mitään syytä, miten hyötyisin. Oma puoliso käy kuumana muutenkin, enkä edes saisi rahaa laihduttamisesta.

Kuukausi sitten olin jo ihannemitoissani, kunnes paino nousi takaisin (Stressi ja huolet nostaneet kortisoniarvoja ja tullut turvotusta). Paino laskee taas, kun voin paremmin.

Maha on ns. "äitimaha" arvilla, joten en pukisi päälleni bikineitä ikinä. Hoikkuutta ei huomaa muualta kuin kasvoista. On kaiketi sama, olenko lihava vai laiha...

Vierailija
20/41 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kohoaisi ja sitä myötä olisin rohkeampi, saisin asioita aikaan ja olisin myös sosiaalisempi.

Liikkuminen olisi helpompaa ja pystyisin juoksemaan kunnon lenkkejä.

Vaatekaupassa voisin ostaa ne vaatteet, jotka haluan sensijaan, että joudun tyytymään niihin, joihin mahdun.

Ti__it pienenisivät monta kuppikokoa, jolloin niska- ja yläselkävaivat helpottaisivat. Voisin myös ostaa kivoja rintsikoita, joita nykyisessä koossani ei ole tarjolla.

Kaikki yllämainittu tapahtuisi todella, ei vain haavekuvissa. Olen joskus laihduttanut useamman kymmenen kiloa ja kaikki tuo tapahtui sekä paljon muutakin positiivista. Nyt ne läskit on hiipineet takaisin vyötärölle ja jostain pitäisi saada voimaa laohduttaa taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi