Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono seksi irtosuhteissa, auttakaa!

TMB
05.05.2019 |

Siskot ja veljet!
Millaista seksiä te saatte irtosuhteissa?
Olen kolmekymppinen, ihan nätti nainen. Pitkän parisuhteen jälkeen olen palannut sinkkupeleihin mukaan ja homma takkuaa isosti! Olen parisuhteen päättymisen jälkeen tapaillut neljää eri miestä, ja jokaisen kanssa seksi (jos sitä edes siksi voi kutsua) on ollut pettymys. Jokainen kerta on kestänyt n. 2min, jonka jälkeen mies tulee. Siis muutama työntö ja homma on siinä. En tajua!

Edellisissä parisuhteissa seksi oli hyvää, enkä siksi voi ymmärtää etten saa tyydyttävää seksiä millään ollessani nyt parisuhteen ulkopuolella. En halua mitään seuruistelusuhdetta, minkä olen kaikille kertonut jo etukäteen, mutta olen rento ja hauska mimmi joka ei turhia pingota. Miesten nopeaan tulemiseen olen suhtautunut mutkattomasti enkä siitä syyllistä: ollaan sit halittu ja oltu lähekkäin. Ja ymmärrän että joidenkin miesten kanssa tilanne on ollut sellainen että näin käy, miehet voivat kokea paineita. Mutta että kaikkien neljän kanssa?! Joitakin heistä olen tavannut useamman kerran, ja silti sama homma.

Mitä mä teen väärin? Onko tää irtoseksimaailma todella näin perseestä? Kertokaa mitkä teidän kokemukset on, ja mistä sen voi etukäteen tietää että jaksaako tää muutakin kuin pari työntöä? Paraneeko tilanne jos samaa miestä tapaa pitkään? Mun kokemuksen mukaan ei... Oon niin seksuaalisesti turhautunut etten kestä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla vilkas mielikuvitus, että irtoseksistä saa jotain irti. Kortsun kanssa äheltäminen vie yksistään 80 % nautinnosta ja aniharvalla naisella on paikat yhtä tiukassa kunnossa kuin puolisolla. Joten en edes haaveile malliwn tai instapimujen perään.

-onko sulla pieni ? :DD

Ei se koko vaikuta siihen, että kumi vie kaiken tunnon pois. Mielummin tekopillua kuin kumin kanssa oikeaa pillua.

-eri

Vierailija
22/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koko vaikuta siihen, että kumi vie kaiken tunnon pois. Mielummin tekopillua kuin kumin kanssa oikeaa pillua.

-eri

-vaikuttaa se, jos kaikki muut naiset ku oma puoliso on löysiä :DD (selkeesti oot siis kokeillu muitakin vaikka sanoit ettet haaveile muista. :DDDD) siks kysyin et onks sulla sit pieni vai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä seksi on huonoa. Olen ollut huomattavan monen miehen kanssa ja vain kolme on ollut oikeasti hyviä. Kaksi avopuolisoa ja yksi fb. Näistä yksi kuitenkin laiskistui suhteen vakiinnuttua. Pakko se vaan on kokeilla kenen kanssa natsaa ja jättää sitten siihen kertaan tai kahteen, jos ei toimi. En tajua miksi tuossa aloituksessa kuvailet itseäsi tuolla tavalla. Oletko oikeasti mies?

Näin se on. Hyvä seksi vaatii sitä, että molemmat virittyvät tilanteeseen, kuulostelevat partnerin reaktioita ja haluavat tuottaa nautintoa. Tämä on hyvin harvinaista, usein esileikkikin on hätäistä räpellystä ja odotetaan vain omaa vuoroa/yhdyntää. Huom. pätee naisiin ja miehiin.

Vierailija
24/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei voi sanoa että on "hyvä sängyssä". keskinäinen kemia tekee sen. :D ja sen kyl tietää jo ennen kun menee sänkyyn, että onko sitä kemiaa.

Ei sitä seksikemiaa kyllä etukäteen tiedä. Voi synkata tosi hyvin muuten, mutta sängyssä ei... 

Vierailija
25/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-eri

-vaikuttaa se, jos kaikki muut naiset ku oma puoliso on löysiä :DD (selkeesti oot siis kokeillu muitakin vaikka sanoit ettet haaveile muista. :DDDD) siks kysyin et onks sulla sit pieni vai.

Olen eri kommentoija. Eri ihminen. Liian iso pillua ei ole tullut vielä vastaan, mutta en silti nauti kumin kanssa seksin harrastamisesta.

Vierailija
26/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi harrastaa seksitreffejä?

AS tai vastaava? Voisitte etukäteen tutustua ja jutella mieltymyksistä.

Mun mielestä seksi kuuluu suhteeseen, enkä itse lähtisi vieraan petiin, mutta kukin tavallaan.

Vierailija
27/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla vilkas mielikuvitus, että irtoseksistä saa jotain irti. Kortsun kanssa äheltäminen vie yksistään 80 % nautinnosta ja aniharvalla naisella on paikat yhtä tiukassa kunnossa kuin puolisolla. Joten en edes haaveile malliwn tai instapimujen perään.

Varovainen pitää olla, mutta ei se väljä värkki kortsun kanssa miltään tunnu, kun lihakset millä puristaa ovat surkastuneet.

Vierailija
28/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi sanoa että on "hyvä sängyssä". keskinäinen kemia tekee sen. :D ja sen kyl tietää jo ennen kun menee sänkyyn, että onko sitä kemiaa.

Ei sitä seksikemiaa kyllä etukäteen tiedä. Voi synkata tosi hyvin muuten, mutta sängyssä ei... 

-ööh.. no kyllä mä ainaki tunnen jos on seksuaalista vetoa toista kohtaan ja keskinäistä kemiaa. :D tottakai se sama on myös makkarissa. jos taas on ihan kaverilliset fiilikset esim. niin ei siinä kyl mtn seksi-kemiaa ole ja sen tietää jo siinä vaiheessa.

Vierailija
29/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta kommentteja mielipiteeni on että miksi irtosuhteita? Hullun hommaa.

Vierailija
30/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No siis mun kokemuksien mukaan kumi ois saanutkin viedä vähän sitä tuntoa miehiltä pois. 

Vierailija
31/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että partneri huolehti niin kovin  mun tyydyttämisestä, että mulla ei ole hajuakaan saiko se itse. Ja tämä tuli mieleen vasta jälkikäteen kotona. Nyt harmittaa, enkä toki tällaista kehtaa uudelta kumppanilta vielä kysyä täräyttää. Olisin toki jatkanut, jos olisin tajunnut silloin. Pusuteltiin kyllä lopuksi ja muuta. Toivottavasti tulee toinenkin kerta.

Vierailija
32/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ööh.. no kyllä mä ainaki tunnen jos on seksuaalista vetoa toista kohtaan ja keskinäistä kemiaa. :D tottakai se sama on myös makkarissa. jos taas on ihan kaverilliset fiilikset esim. niin ei siinä kyl mtn seksi-kemiaa ole ja sen tietää jo siinä vaiheessa.

Mulla on ollut isoa vetovoimaa ja kemiaa miehen kanssa, joka silti ei pysty sängyssä sitä pari työntöä enempää.. Siksi tämä onkin niin turhauttavaa. Yleensä just luulis ja toivois että se menee noin kuin sanot, mutta ku ei...

Vierailija
33/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa puhua ja kertoa, mitä haluat? Osa miehistä luulee, ettei nainen tarvi o:ta. Tai ehkä saa salaa sen 2 minuutin aikana.

Vierailija
34/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut elämässäni 2 huonoa panoa, loput 9 ollut hyviä. Onpas mulla käynyt tuuri

Vierailija
35/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa puhua ja kertoa, mitä haluat? Osa miehistä luulee, ettei nainen tarvi o:ta. Tai ehkä saa salaa sen 2 minuutin aikana.

En varmasti osaa tarpeeksi. Hyvä pointti. Salaorgasmi alle kahteen minuuttiin :D

Vierailija
36/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi aina ensin, että olet saanut. Ihan perussääntö.

Vierailija
37/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, jotka ovat hyviä seksissä, ovat parisuhteessa. Sinkkumarkkinoilla pyörii vain ne huonoa seksiä tarjoavat miehet. Ei kannata päästää miestä sisälleen ennenkuin hän tyydyttää naisen suulla tai sormilla. Sen jälkeen 2 min panemista riittää naisellekin.

"Suulla" yhdenillan jutuissa. Ei käy ainakaan meikäläiselle. tautivaara on suuri. Parisuhde on eri juttu

Vierailija
38/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaa naisen taidot ja tunnistaa hänen itsekkyyden niin silloin ei hirveesti kiinnosta panostaa irtosuhteisiin, nopeasti kassit tyhjis ja seuraavaan. Vakipanot ja parisuhteet on täysin eri juttu!

Vierailija
39/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei välitä naisen nautinnosta. Osa luulee, ettei nainen tarvi laukeamista. Osa ehkä kuvittelee, että kun edellinenkin laukesi tällä niin seuraavakin laukeaa.

Osa on niin h-tin itsekkäitä että kunhan itse saa niin ei muista väliä.

Käsittämätöntä mutta totta.

Huolehdi että saat ensin on hyvä neuvo. Kerro mitä siihen tarvitset on toinen.

Joskus mietin mitä miehet tuumaisi kun nainen vain saisi ja lähtisi tyytyväisenä vaikka suihkuun. Ei taitaisi mennä läpi. Miksi naisille menisi tai menee?

Vierailija
40/53 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tolta kannalta... :DDD mut sillon luulis kyllä et mies tekee naiselle jtn muuta jos ei kestä ku pari minuuttia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme