Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison ex ja juhlat - kuinka toimia?

Vierailija
05.05.2019 |

Puolisoni aikuisella lapsella on juhlat, joihin puolisoni sekä minut on kutsuttu, samoin kuin luonnollisesti lapsen äiti eli puolisoni ex. Ex-rouva ei ole ollut eikä edelleenkään ole valmis kohtaamaan minua, mutta tuntuisi myös hölmöltä jäädä tämän vuoksi pois juhlista. Ex on ilmeisen itsekeskeinen persoona, mutta toisaalta ei oletettavasti tulisi järjestämään kohtausta paikan päällä. Mieheni on sitä mieltä, että menemme juhliin yhdessä tai sitten hänkin jää pois. Heidän avioliittonsa ajan rouva oli se, jonka pillin mukaan kaikkien oli tanssittava tai muuten koko perhe sai kärsiä. Mies onkin päättänyt, että enää ei ex määräile hänen menojaan, mutta tilanne on joka tapauksessa hiukan hankala. Miten toimisit?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nämä kaikki vasta edessä kun miehen lapsista vanhin ei vielä edes rippikoulua ole käynyt mutta olen varautunut ja säästän joka kuukausi rahaa  pahan päivän varalle. Jos tulee bileet joista  tulossa vääntöä niin otan äkkilähdön jonnekin kivaan paikkaan ja lähden minämatkalle jossa olen aivan oman itseni keskipisteenä enkä muiden tuijotettavana. Mieheni voi mennä lastensa juhliin ilman mitään uuden onnen virnettä naamallaan ja miehen exä:llä menee hyvät kilarit hukkaan. Itse vedän skumppaa jossakin uima-altaan reunalla tilaan hieronnan.

Vierailija
42/49 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että mies juuri lapsensa juhlapäivänä päätti skarpata, että ei enää exänsä pillin mukaan hypi. Hyvä paikka osoittaa miehisyytensä. Wau, mikä mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan tavannut miehesi eksää, mutta kovasti hänestä tuntuu olevan mielipiteitä?

Tietenkään mies ei hyvää eksästään puhu, koska hän on eks. Se liitto ja kumppanuus on hänen kokemuksensa. Välttämättä hänkään ei ole perillä kaikesta, miksi eksä käyttäyty siten... ja miten tämä mies on käyttäytynyt silloin siinä liitossa. Mistä sitä tietää, jos vaikka eksä ja nyksä tuliskin hyvin toimeen keskenään.

Ei ole eksän pillin mukaan tanssimista, jos et mene juhliin ja mies menis. Te ette tiedä, mitä se eksä on sanonut ja tehnyt.

Tuntuisi, että asia on ok, kun lapsi on kuitenkin kaikki kutsunut. Tuskin se lapsikaan haluaa sinne mitään ihmeellisiä kohtauksia. Hän on katsonut, että ilmapiiri on hyvä: tervetuloa!

Vierailija
44/49 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on jo aikuinen. Äitinsäkin olisi syytä kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
45/49 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on sinut kutsunut niin tietenkin menet.

Vierailija
46/49 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei ajattele lapsensa parasta vaan kiristää kutsun nyksälleen, joka vielä miettii että menisikö... älä mene, mutta käske miehesi mennä jos yhtään lapsesta välität.

Vierailija
47/49 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et mene. Olen täysin ulkopuolinen.

Vierailija
48/49 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä muuten on, että ne on aina nuo isät jotka eivät halua/kykene lähtemään juhliin ilman sitä uutta? En ole koskaan kuullut äidistä, joka ei suostuisi tulemaan, jos uutta miestä ei kutsuta, mutta tiedän todella monta isää, jotka noin käyttäytyvät, miksi?

Vierailija
49/49 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä on tämä tilanne. Onhan se aika kamala katsoa, kun toinen saa paniikkikohtauksia ja muistaa saman tien lapsuuden riitelyn. Minä tasaisin väliajoin joudun uhkailemaan molempien kutsujeb peruuttamisella, jos ei osata käyttäytyä.

Jos olisin Ap en menisi, mutta pakottaisi miehen menenään ja miettimään lastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän