Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoisä sanoi muunsukupuoliselle "pojallemme" mökillä että hyvä, sinähän rakennat jo kuin mies

Vierailija
05.05.2019 |

Lapsemme haluaa olla tyttö ja kokee olevansa tyttö, vaikka onkin fyysisiltä ominaisuuksiltaan poika.

Nyt lapsi on masentunut ja miettii uskaltaako kertoa ukille että haluaisi olla tyttö. Ukki ei tätä varmastikaan hyväksyisi ja ihmettelisi ja kyselisi. Tätä ei 9-vuotiaan mielestäni tarvitse kestää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v on itsekriittisessä iässä, minä yrittäisin saada hänet huomaamaan miten isoisä arvostaa hänen taitojaan ja kehuu. Sanomismuoto ja vanhan polven kokemukseen perustuva maailmankatsomus eivät kohtaa lapsen maailmaa ihan nenä nenään, mutta niinhän tuo aina on. Täysin riippumatta sukupuolisuudesta- kuilu on aina olemassa ja niin vaan sen yli on kiivetty sukupolvi toisensa jälkeen. 

Hieno homma että lapsesi osaa rakentaa ja saa viettää laatuaikaa isovanhempien kanssa. Moni 9v on vaan naama kiinni ruudussa ja kontakti isovanhempiin on minimaalinen. 

(Riippumatta siitä, että aloitus on todennäköisesti provo, vastaan. Hyvä aihe. )

Vierailija
22/23 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on ongelma? Minullekin on monesti sanottu, että olen äijä, vaikka olen kyllä nainen. Esim. kävelet kuin ankka ei tarkoita, että olisit ankka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu ei riitä kirjoitti:

Jos tuo pitää paikkansa, vanhemmat ovat lapsen aivopesseet. Lapsi pitisi ottaa huostaan.

Sinun mielestäsi lapsi pitää ottaa huostaan, koska hän on vanhemmilleen ilmaissut halunsa olla tyttö, ja nämä eivät ole heti kieltäneet ja hyssytelleet asiaa? Toivottavasti sinulla ei ole transsukupuolista lasta.