Isoisä sanoi muunsukupuoliselle "pojallemme" mökillä että hyvä, sinähän rakennat jo kuin mies
Lapsemme haluaa olla tyttö ja kokee olevansa tyttö, vaikka onkin fyysisiltä ominaisuuksiltaan poika.
Nyt lapsi on masentunut ja miettii uskaltaako kertoa ukille että haluaisi olla tyttö. Ukki ei tätä varmastikaan hyväksyisi ja ihmettelisi ja kyselisi. Tätä ei 9-vuotiaan mielestäni tarvitse kestää?
Kommentit (23)
Jätä se sika - ansaitset parempaa!
Eihän hän ole muunsukupuolinen, vaan transtyttö.
Jos tuo pitää paikkansa, vanhemmat ovat lapsen aivopesseet. Lapsi pitisi ottaa huostaan.
No, voi v i t t u taas tätäkin aloitusta.
Onkohan tämä nyt yksi niitä onnistuneita vai epäonnistuneita provojasi?
LGBT-indoktrinaatio kiellettäneen tulevaisuudessa rikoksena ihmisyyttä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
LGBT-indoktrinaatio kiellettäneen tulevaisuudessa rikoksena ihmisyyttä vastaan.
Persu siellä haaveilee vallankahvasta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän ole muunsukupuolinen, vaan transtyttö.
Niinpä. Tämä paljasti aloituksen provoksi.
Ihminen on sitä sukupuolta jolta ei elimet näyttää. Niillä mennään
Olisiko hyvä että ihmiset olisivat muumeja.
Tyhmyys on susta ap hauska vitsi vai? Mua hävettäis tunnustaa olevani noin asioita ymmärtämätön ja vielä vttuilla provoilla. Luoja miten typeriä ihmiset onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hyvä että ihmiset olisivat muumeja.
Riittäisi kun yrittäisivät käyttää aivojaan. Tiedän, onnistuu ehkä 15-20 prosentilta, huoh. Säkin teet itsestäs vaan täyden pellen.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdeksänvuotias vielä tietä onko tyttö vai poika, Lasun paikka jos näin on aivopesty.
Jos 9-vuotias ei tiedä olevansa tyttö tai poika niin olisin äärimmäisen huolissani missä ämpärissä tuo lapsi on kasvatettu ja mikä on hänen kehitys tasonsa.
"muunsukupuoliselle"
"haluaisi olla tyttö"
Yrittäisit edes.
Kyllä mä ainakin ihan valtaväestöön kuuluvana naisena tunsin jo lapsena olevani tyttö.
En osaisi kuvitella olevani mies ja jos itselläni killuisi vehkeet haaroissa ja olisin piirteiltäni mies niin kyllä ahdistaisi.
Mua niin ärsyttää nämä ihmiset jotka kauhella raivolla kiistävät transsukupuolisuuden olemassa olon ja nämä provo-aloitukset ovat mielestäni todella typeriä!
Jos tämä ei ole provo, niin lapsesi tuskin on muunsukupuolinen vaan trans.
(Itse en täysin ymmärrä tuota muunsukupuolisuutta, mutta ei mun tarvitsekaan.)
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdeksänvuotias vielä tietä onko tyttö vai poika, Lasun paikka jos näin on aivopesty.
Kyllä voi tietää. Itse muistan transsukupuolisuuteni olleen olemassa ihan niin kauan kuin vain muistikuvia on, eli jostain 3-vuotiaasta asti. Ongelma se alkoi olla vasta ala-asteikäisenä, ja sanallistua ("olisin halunnut syntyä pojaksi, haluaisin olla poika") ala-asteen lopulla, ja vasta yli parikymppisenä sille sai oikeat termit ja tiedon, mistä on kyse.
Mitäänhän ei varsinaisesti voi nykyisellään tehdä (blokkerihoitokaan ei ole saatavilla alaikäisille), mutta tutkitusti nuoren identiteetin tukeminen - esimerkiksi yksinkertaisimmillaan kutsuminen hänen haluamallaan nimellä - vähentää itsemurha-alttiutta 56 prosenttia.
Jos aloitus olisikin totta, niin onhan yhdeksänvuotias jo huomannut että hänen sukupuolestaan tehdään oletuksia. Tuskin itkeskelisi jotain isoisän tokaisua.