Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myydäänkö jossain "säärimeikkiä", en tarkoita itseruskettavaa

Vierailija
05.05.2019 |

Ongelmana kalvakat jamisottain arpiset sääret. Loppukesästä ihan ok kun jalat ruskettuvat, mutta alkukesästä kammalan näköiset :(

En tarkoita nyt itseruskettavia, vaan jonkinlaista peittävää ja ei tahraavaa "meikkivoidetta" jaloille, onkohan tuollaista olemassa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushilla oli ainakin joskus, heidän sivuiltaan voi katsoa. Oli sellainen kiinteä vartalovoi, jossa on pigmenttiä ja hieman kimalletta.

Vierailija
2/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tätä (ostin ulkomaan reissulta): https://www.sallyhansen.com/us/airbrush/airbrush-legs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Body Shopilla oli muutama vuosi sitten sellaista.

Vierailija
4/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tätä (ostin ulkomaan reissulta): https://www.sallyhansen.com/us/airbrush/airbrush-legs

Kiinnostava!

Tuleeko tuosta(kin) sellainen itseruskettavan tyypillinen haju? (Itselläni on ilmeisesti sellainen ihon ph, että haju on tosi voimakas, ainakin omaan nenään)

Vierailija
5/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat meikkivoidetta ja kosteusvoidetta.

Vierailija
6/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota että sekoittelisi itse, mutta pelkään että tahrin sitten paikkoja/lähtee osasta jalkoja pois ja on läikikäs.

Onko tämä tuo em. Lushin tuote:

https://www.lush.fi/product/978/charisma--varivoide

Ap

Vierailija
7/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyllä on myös, löytyy ainakin Yliopiston apteekeista.

Vierailija
8/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vita Liberatan Body Blur on ainakin tosi kehuttu tuote, se on itsellänikin ostoslistalla.

Vierailija
9/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vita liberata body blur

Vierailija
10/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lorealin bb voide säärille. Sitä oli joskus prismassa 1€ tuubi poistomyynnissä, ostin 3. Ihan ok kamaa mutta pitää olla tarkka että levittää hyvin muuten jää laikkuja, se myöskin hieman kimaltelee.

Vierailija
11/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.sokos.fi/fi/sokos/vita-liberata-body-blur-ihon-heleyttaja-1…

Mäkin suosittelen tätä Vita Liberatan Body Blur-tuotetta. Näitä on kahta erilaista, toinen kai enemmän ruskettava ja sitten tuo, jonka linkkasin ylle.

Vierailija
12/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan ihan normi mekkivoidetta, voi olla hiukan tummempaa kuin se mitä laittaa naamaan. 

Ja voi sitten sellaiset läpikuultavat ihonväriset sukkahousut laittaa, niin ei tule kuuma. 

Vierailija
13/36 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus laittanut aurinkopuuteria sääriin, pientä lisäväriä muttei mitään syvää "rusketusta".

Vierailija
14/36 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vita Liberatan Body Blur on ainakin tosi kehuttu tuote, se on itsellänikin ostoslistalla.

Aivan onneton tuote. Levittyy epätasaisesti (tekee ihosta likaisen näköisen) ja tahraa. Ja mikä pahinta: tummentaa erityisen paljon niitä kohtia missä on karvatuppi, eli vaikka olisi juuri sheivannut, niin näyttää kuin olisi musta sänki.

Vierailija
15/36 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenella oli tällainen ainakin pari vuotta sitten kun ostin omani.

Vierailija
16/36 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa voisin antaa sulle mun vartalo-BB-voiteen. Se on tosin edelliskesän peruja. Maksoi yli 20 e, käytin kerran. Ostin hätäpäissäni ystävän toukokuisia valmistujaisia varten, mutta rusketun nopeasti joten en tarvinnut voidetta enää.

Vierailija
17/36 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenella oli tällainen ainakin pari vuotta sitten kun ostin omani.

Eikun sori, tuote on poistunut valikoimasta:

https://eleven.fi/ihonhoito/lumene-natural-bronze-shimmering-bb-body-lo…

Vierailija
18/36 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Lushit ei sitten peitä mitään.  MAC Studio Face & Body toimii ja kestää. Ja saa helposti suomesta.

Vierailija
19/36 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Mary Kay cc- cream sävy deep, aloitan paksuhkolla vartalovoiteella ja ja jatkan tuolla sävyllä😀

Vierailija
20/36 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita aurinkopuutereita ja öljypohjaisia ei voi suositella, koska ne tahraa sekä omia vaatteita että esim. istuimia joihin sääri ehkä osuu. Vartalomeikin pitää olla kunnnolla hankausta ja hikoilua kestävä. Esim. mainitut Mac ja Hansen toimivat.