Olen työtön keski-ikäistyvä tähtitieteilijä mies, alkaisitko seurustelemaan kanssani?
Akateemisuus jäi haaveeksi, kuten työllisyyskin. Haaveet ovat kuitenkin kovat.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtinen kirjoitti:
Tähtitieteilijä millä lailla, astrologiko?
Harrastan tähtiä, katson niitä silmilläni. Tiedän tähdistä melkein kaiken. T: Tähtitieteilijä mies.
Termit haltuun: Olet tähtiHARRASTAJA, et tähtiTIETEILIJÄ. Tieteellisyyteen vaaditaan niitä tieteellisiä opintoja, jotka sinulla ilmeisesti on käymättä. En minäkään ole musiikkitieteilijä, vaikka soitan pianoa ja tiedän paljon musiikista.
Olen itseoppinut tieteiljä. En tarvitse turhaa koulutusta. Saman tiedon löytäää netistä. T: Tähtitieteilijä mies.
Termit haltuun: tieto on eri asia kuin tiede
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtinen kirjoitti:
Harrastan tähtiä, katson niitä silmilläni. Tiedän tähdistä melkein kaiken. T: Tähtitieteilijä mies.
Termit haltuun: Olet tähtiHARRASTAJA, et tähtiTIETEILIJÄ. Tieteellisyyteen vaaditaan niitä tieteellisiä opintoja, jotka sinulla ilmeisesti on käymättä. En minäkään ole musiikkitieteilijä, vaikka soitan pianoa ja tiedän paljon musiikista.
Olen itseoppinut tieteiljä. En tarvitse turhaa koulutusta. Saman tiedon löytäää netistä. T: Tähtitieteilijä mies.
Ei jatkoon.
Henkilö, joka ei erota tiedettä ja harrastusta toisistaan ei ole minulle sopiva kumppani.
Ala ja työttömyys ok, mutta en ikinä enää ottaisi ketään vaivoikseni.
Voiko olla nolompaa ammattia kuin tähti"tieteilijä"? Menee samaan kastiin kuin nuo humanistiset hömpötykset.
Vierailija kirjoitti:
Tähtinen kirjoitti:
Oletko myös nyrkkeilijä?
Katsot tähtiä kun sinut on lyöty kanveesiin?
Haluaa elättää perheensä. Arvostan!