Nuorille miehille varoitus: älkää opiskelko bussinkuljattajaksi, jos haluatte perheen perustaa
Tuli selväksi, että bussinkuljettajamiehet ovat nuorten, lisääntymisikäisten naisten silmissä alinta mahdollista kastia. Ajoin ikävuodet 20-30 bussia työkseni, ei mitään naissuhteita tai muutakaan vastaavaa. Häpesin myös ammattia, en kehdannut muutenkaan ensimmäisenä kertoa kenellekään, mitä teen työkseni. Alasta tuli nuorena miehenä mieleen lähinnä se, että se on jollain tavalla elämässä epäonnistuneiden ammatti tai muuten vähän tyhmien ihmisten ala. Pääsin opiskelemaan dippainssiksi. Yliopistoelämässä itsetuntokin koheni ja naissseikkailuja oli aivan eri tavalla. Nyt on 2 muksua ja kaunis nainen. Vuositulot 50-70k vuodessa.
M36
Kommentit (40)
On kyllä nopeaa toimintaa, kun 6 vuodessa DI-tutkinto, seurustelun aloittaminen ja 2 lasta, ja nyt jo tulot 50-70k vuodessa. Varmaan oli bussikuskin penkillä istuessa kertynyt patoutunutta energiaa. :)
Sitten on tietysti se pikkuriikkinen mahdollisuus, että tarinaa on vähän väritetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin mies on bussikuski. Heillä on 2 lasta. Mun mies oli bussikuski. Nyt on eläkkeellä.
Minä tarkoitan nyt sellaisia alle 30-vuotiaita, peruskauniita nuoria naisia. Vanhoille mummeleille ei tietysti ole asialla niin väliä, kun miehet ei ole muutenkaan enää vuosikausiin edes vilkaissut kohti ja eläke kolkuttelee tai on osuttu jo ikäsyrjinnän tutkaan.
ap
Sisällönlukutaitoa ei taidettu järin paljon opiskella teknillisessä korkeakoulussa. Vanhatkin mummelit ovat olleet joskus nuoria peruskauniita naisia ja avioituneet nuorten peruskomeiden bussikuskien kanssa. Sitten jossain vaiheessa ne bussikuskit jää eläkkeelle, ihan kuten dippainssitkin. Ja kuten eläköityneillä bussikuskeilla, myös eläköityneillä dippainsseillä on yleensä vanhat ryppyiset vaimot, joita ainakin yksi mies on joskus elämänsä aikana vilkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoitko ilman voimassa olevaa ajokorttia?
Nykyään pääsääntöisesti vaaditaan 24:n vuoden ikä. Aikaisemmin 21 v.
BECEDE-kortin saa vaikka alle 20-vuotiaana. Lue lakipykälät uudestaan. Emme elä enää 80-luvulla.
Ei saa.
Kiva tarina, ei kuitenkaan tosielämästä.
Tottahan tämä. Voitte testata ihan itse tekemällä Tinder-profiilin molemmilla ammateilla. Status merkitsee tässä maailmassa todella paljon.
Minusta Rinne voisi alkajaisiksi määrätä Ramadanin päättymisjuhlat viralliseksi liputuspäiväksi. Uskon että Vihreät, Vasemmistoliitto ja Erkkope ovat lakiesityksen takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika nopeasti valmistuit, etenit uralla ja lisäännyit xD
Jos ei viides vuodes saa DI-tutkintoa kasaan, on sama vaikka ripustaisi narun kattoon
AP
Viidessä vuodessa ei kuitenkaan opi kirjoittamaan. Jostain on tingittävä.
Ajatella, että tohtoritkin tekevät joskus kirjoitusvirheitä. Pitäisikö heiltä ottaa tutkinto pois?
Ammatilla ei ole tässä tarinassa mitään tekemistä. Vaan itsetunnolla.
Jos naisia haluaa niin ei kannata ruveta myöskään romumetallin kierrättäjäksi.
Kun olin alalla niin sain varmaan yli sata oharia kun ammattini tuli puheeksi.
34 vuotiaana möin firman ja pääsin verotiedoissa miljoona tienesteihin, sen jälkeen on naiset on mua pitäneetkin komeana herrasmiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Naisseikkailutko mieheksi tekee?
Kyllä.
Mun mies oli kiinteistönhoitaja kun tavattiin, eikä ole ollut naisseurasta pulaa.
Hankkikaa itsetunto, siitä se on kiinni.
Lisään vielä yhden ammatin ei-toivottujen listaan eli lähihoitaja. Ei naiset pahemmin innostu..
oon lääkäri enkä saa pinppiä.älkää alkako lääkäriks kun ei saa pinppiä.edes oon gynekologi voin vilasta läppäkään ei toimi.
Aloittaja on väärässä.
Eräässä lehdessäkin oli juttu suurperheestä (8 lasta), jonka molemmat vanhemmat olivat bussinkuljettajia.
Mitä jankkaatte kortista? AP sanoi OPISKELLEENSA bussinkuljettakasi. Siinä tapauksessa ikäraja on 18v, sama pätee armeijassa hankittuun korttiin.
Kun olin jäämässä työttömäksi niin vakavissani harkitsin bussikuskiksi siirtymistä. Mutta kun kebabin veljekset ovat etusijalle niihin koulutuksiin, niin haaveeksi jäi. Niin ja emäntäni oli sitä mieltä että ottaa eron jos bussikuskiksi rupean.
M45
Jaa a, kaikki mun tuntemat bussikuskit ovat naimisissa.
Bussinkuljettajamiehet eivät todellakaan ole mitään "alinta mahdollista kastia". Ap on harhainen.
Kyseessä on kilttimiesbussikuski.