Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorille miehille varoitus: älkää opiskelko bussinkuljattajaksi, jos haluatte perheen perustaa

Vierailija
05.05.2019 |

Tuli selväksi, että bussinkuljettajamiehet ovat nuorten, lisääntymisikäisten naisten silmissä alinta mahdollista kastia. Ajoin ikävuodet 20-30 bussia työkseni, ei mitään naissuhteita tai muutakaan vastaavaa. Häpesin myös ammattia, en kehdannut muutenkaan ensimmäisenä kertoa kenellekään, mitä teen työkseni. Alasta tuli nuorena miehenä mieleen lähinnä se, että se on jollain tavalla elämässä epäonnistuneiden ammatti tai muuten vähän tyhmien ihmisten ala. Pääsin opiskelemaan dippainssiksi. Yliopistoelämässä itsetuntokin koheni ja naissseikkailuja oli aivan eri tavalla. Nyt on 2 muksua ja kaunis nainen. Vuositulot 50-70k vuodessa.
M36

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoitusvirhe otsikossa heti alkuun.

Vierailija
2/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsanana hyvä itsetunto. Itseään häpeävä ihminen on raskas kumppani, oli koulutus mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoitko ilman voimassa olevaa ajokorttia?

Nykyään  pääsääntöisesti vaaditaan 24:n vuoden ikä. Aikaisemmin 21 v.

Vierailija
4/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Kaikki tuntemani julkivelhot ovat dippainssejä

Vierailija
5/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BECEDE-kortin saa vaikka alle 20-vuotiaana. Lue lakipykälät uudestaan. Emme elä enää 80-luvulla. 

Vierailija
6/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoon Liikenteellä ei vaadita ajokorttia.

Vierailija
7/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on bussinkuljettaja ja naisia on riittänyt. Lapsiakin neljä. :D

Vierailija
8/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on ratikkakuski ja itsevarma sankari kuin mikä. Naiset pörrää ympärillä. Kai se vetovoima on monen tekijän summa. Monesti jos työ ei ole hohdokasta, hohtoa voi hakea harrastuksista. Esim. itsepuolustuksesta, golfista, vuorikiipeilystä, juoksusta.

Vierailija
9/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisseikkailutko mieheksi tekee?

Vierailija
10/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika nopeasti valmistuit, etenit uralla ja lisäännyit xD

Vierailija
11/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa bussinkuljettajissa? Itse ainakin tarvitsen bussikuskeja joka päivä jotta edes pääsisin töihin. En tajua muutenkaan mikä kynnyskysymys tämä ammattiasia on monille. Kai se on pääasia, että jotain töitä edes tekee.

Vierailija
12/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei viides vuodes saa DI-tutkintoa kasaan, on sama vaikka ripustaisi narun kattoon

AP

Vierailija
13/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei viides vuodes saa DI-tutkintoa kasaan, on sama vaikka ripustaisi narun kattoon

AP

Meillä olisi melko monta narukaulaista, kun 10% valmistuu 5,5 vuodessa.

Vierailija
14/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Viidessä vuodessa ei kuitenkaan opi kirjoittamaan. Jostain on tingittävä.

Vierailija
15/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin taannoin treffeillä bussikuskin kanssa ja olin kyllä kiinnostunut miehestä, mutta hän ei innostunut minusta.

Vierailija
16/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan houkuttele se että miehellä on pienet tulot. Itse olen hyvätuloinen ja on mukavaa että kumppanin kanssa voimme asua tilavasti kauniissa talossa ja lisäksi tehdä mielettömiä kaukomatkoja.

Toki nuorena kun vielä etsin itseäni ja tein matalapalkkaisia hommia, en miettinyt miehessä tuloja tai tutkintoja. Enkä taatusti olisi torjunut ketään kiinnostavaa miestä bussikuskin ammatin vuoksi.

Samanlaiset tyypit viihtynee yhdessä ja elämä onkin ehkä helpointa niin että pariskunnalla ei ole hirveän isoa eroa tulotasossa. Kyllä mieheni on sen myöntänyt että eksänsä kanssa harmitti maksaa eksälle kaikki ja reissut oli aika luokkaa Kanaria.

Mun eksäni oli kyllä hyvätuloinen mutta niin jumalattoman pihi että ei mekään kaukomatkoja tehty.

Vierailija
17/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies on bussikuski. Heillä on 2 lasta. Mun mies oli bussikuski. Nyt on eläkkeellä.

Vierailija
18/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin mies on bussikuski. Heillä on 2 lasta. Mun mies oli bussikuski. Nyt on eläkkeellä.

Minä tarkoitan nyt sellaisia alle 30-vuotiata, peruskauniita nuoria naisia. Vanhoilla mummoilla tietysti ei ole ammatilla enää niin väliä, kun eläke kolkuttelee tai on osuttu ikäsyrjinnän tutkaan.

ap

Vierailija
19/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarkoitan nyt sellaisia alle 30-vuotiaita, peruskauniita nuoria naisia. Vanhoille mummeleille ei tietysti ole asialla niin väliä, kun miehet ei ole muutenkaan enää vuosikausiin edes vilkaissut kohti ja eläke kolkuttelee tai on osuttu jo ikäsyrjinnän tutkaan. 

ap

Vierailija
20/40 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain se syy on löydettävä, jos ei naista saa. Ei kuitenkaan itsestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi