DNA huijaa! Älkää ikinä ottako liittymiä sieltä!
Ryhdyin katsomaan laskun perusteita. Hankin osamaksulla puhelimen joka piti olla 5,38 kuussa.
Ihmettelin miksi lasku on 10 euroa.
Olivat laittaneet mulle Deezerin jota en oo koskaan edes tilannut!
Kommentit (52)
Onneksi käytän moi-liittymää. Maksaa 20e kuussa. Rajaton netti ja puhelut ja viestit käytön mukaan.
Sama meno ollut melkein 20 vuotta. Siskoltani laskutettiin jostain ihme palvelusta jota kukaan ei ollut tilannut. Liittymä oli vanhempieni tilaama ja maksama, molemmat olivat paikalla eivätkä olleet mitään lisäpalvelua siihen tilanneet. Kun vaihtoi muuhun operaattoriin laskut putosivat välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi käytän moi-liittymää. Maksaa 20e kuussa. Rajaton netti ja puhelut ja viestit käytön mukaan.
Itse olin vaihtamassa moille mutta dna teki 16e/kk vastatarjouksen.
Kannattaa tehdä jos haluu alennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen eroon osamaksusta? Voinko maksaa loput heti?
On päästävä eroon koko Dna:sta.Voit tietenkin maksaa koko laskun heti, ja perua deezerin.
Ehkä maksan sen vielä kokonaan pois.
En tosiaan koskasn ole tilannut Deezeriä.
Itellä on liittymä ollut aina DNAssa, eikä mitään tuollaista ole sattunut. Outoa...
Mutta ap, kannattaisi selvittää tuo asia eikä ehti olla arvostelemasssa sitä. Hetken päästä voi ollakkin toisenlainen tilanne, kun selvität aisan.
Oon kuullut muiltakin että jotain häikkää tulee Dnan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itellä on liittymä ollut aina DNAssa, eikä mitään tuollaista ole sattunut. Outoa...
Mutta ap, kannattaisi selvittää tuo asia eikä ehti olla arvostelemasssa sitä. Hetken päästä voi ollakkin toisenlainen tilanne, kun selvität aisan.
Tottakai arvostelen koska kuten kerroin, en ole tilannut mitään lisäpalveluita koskaan.
Nyt en voi soittaa sinne.
Ikinä ei ole ollut ongelmia DNAn kanssa ja heidän asiakas olen ollut vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai arvostelen koska kuten kerroin, en ole tilannut mitään lisäpalveluita koskaan.
Selvitä asia ennenkuin ikinä ennen arvostelet. Tai ne tulee sun uniin!
Lopetin siis yhden liittymän ja yhtäkkiä tuli maksu Deezeristä ja tein sen osamaksusopimuksen vähän aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvitä asia ennenkuin arvostelet. Tässä neuvo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman rajatonta nettiä olis hinta 6e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman rajatonta nettiä olis hinta 6e/kk.
Dna:lla oli myös joku halvempi vastatarjous tuolle moi:n 6e/kk netille mutta halusin rajattoman nopean netin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minulla on Telian liittymä, täysin rajattomat puhelut, viestit (myös MMS) ja data (200Mbps) vain 18,90e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Deezer?
Viihdepalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Telia 😠😡☹️😭
Teliasta myös epämiellyttävä muisto.
Mikä on Deezer?
Olen aina inhonnut DNA:ta koska markkinoivat poikkeuksellisen agressiivisesti. Yhteen aikaan kauppakeskuksissa pakkopysäyttelivät.
Jaa. Mulla ei ole ongelmaa niiden liittymän kanssa. Tilasin liittymän netistä ja joka kk tulee juuri sellainen lasku kuin pitääkin.