Jos Rinne ei ota Perussuomalaisia hallitukseen - se on DEMOKRATIAN ja VAALITULOKSEN HALVENTAMISTA!!!
Kansa halusi selvästi Perussuomalaiset hallitukseen - PS on Suomen toiseksi suurin puolue, miltei tasoissa isoimman puolueen, demarien kanssa.
Kommentit (96)
Voi, voi sentään. Ei tullut mestarista sisäministeriö. T i r s k !
Vierailija kirjoitti:
Ei Persut ole hallituskelpoinen. Liikaa rikostaustaisia ja holokaustin kieltävä puheenjohtaja.
Tarkoituksellinen provo, kun tietää että demarit juuri on täynnä antisemiittejä.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen määräät? Ellet ole Rinne, et määrää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Persut ole hallituskelpoinen. Liikaa rikostaustaisia ja holokaustin kieltävä puheenjohtaja.
Tarkoituksellinen provo, kun tietää että demarit juuri on täynnä antisemiittejä.
Nimenomaan näin!!!
Ali ale-tee husseinista ulkoministeri!
Vierailija kirjoitti:
Kansa antoi sdplle suurimman puolueen valtakirjan ja hallitus muodostetaan niiden kesken, jotka parhaiten pystyy sopimaan yhteisestä hallitusohjelmasta. Persut ovat epäluotettava kumppani ja aivan todistetusti.
Edellisellä hallituksella ei ollut edes hallitusohjelmaa. Pelkkä Sipilän diktatuuri ja "olen jumalasta seuraava" perseily.
Tänne kaipaisin vastauksia:
Keskustelu - Millä tavalla sovittaisit yhteen sdp:n ja Perussuomalaisten vaaliohjelmat? | Aihe vapaa | Vauva
https://www.vauva.fi/keskustelu/3458523/milla-tavalla-sovittaisit-yhtee…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Jäivät juuri antisemistä kiinni itse housut kintuissa al-Taee jutun yhteydessä.
Oikein nolottaa, millainen kuva muulla maailmalla on meistä tämän jälkeen.
Eiköhän toi itku jo ala pikku hiljaa riittämään? Vielä ei ole mitään edes päätetty ja narina alkoi heti kun vaalitulos julkaistiin. Ymmärrän hyvin jos Perssut jää ulkopuolelle, koska he itse pelaavat itsensä ulos olemalla mahdottomia yhteistyöhön. Ei ole mitään järkeä koota hallitusta vain jotta se voisi hajota heti. Varsinkin tällaisena aikana, kun Suomi tarvitsee tekoja niin ilmaston kuin taloudenkin suhteen. Samaan aikaan Persut itkee jostain ’tun istumapaikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa, jossa tapahtuivat ne järkyttävät ma.tujen tekemät rais.kaukset - ennakkoäänestys pistettiin poikki jo paljon ennen klo 20.00 joka oli LAITONTA, sillä ihmisiä oli jonossa ennen klo 20. ja olisi pitänyt päästä vielä äänestämään!!!
Kysymys kuuluukin: Kuinkahan monta kymmentä/sataa ääntä Perussuomalaisilta JÄI SAAMATTA, koska ennakkoäänestys pistetiin poikki laittomasti ennen aikojaan???
Mikä olisikaan ollut PS:n sijoitus jos nämä olisi päästetty äänestämään, sillä ero demareihin oli hiuksen hieno!!??
Tähän voi joku sanoa, että olihan äänestysmahdollisuus myös itse vaalipäivänä, mutta ainakaan itse en päässyt äänestämään silloin enää, koska olin ulkomailla.
Ennakkoäänestys päiviä oli aika monta. Ei kauheasti vakuuta äänestysinto, jos pitää viimeisenä päivänä klo. 20 olla jonottamassa.
Persut on jo nähty. Pihvi, Soini etc. Mitään ei ollut annettavaa. Ja turha vinkua että nyt on eri puolue kun on mestari puikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Täytyy sitten vaan tyytyä pääministerin pestiin kun Rinne ei saa hallitusta kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista kuitenkin äänesti jotain muuta puoluetta kuin persuja.
Lisäksi suurin puolue muodostaa hallituksen niiden puolueiden kanssa, joiden kanssa se kykenee toimimaan.
Ei ole mikään ennen kuulumaton skandaali, että toiseksi tullut puolue menee oppositioon. Mutta kun on kyse persuista niin pitää varalta uhriutua ja vinkua miten "kansaa" ei kuunnella.
Ota huomioon että ne 28 pros jotka ei äänestäneet on persuja nekin. Kyllä, PS on Suomen isoin puolue
Väsyttää nämä persutrollit. Missä voisi keskustella fiksujen persujen kanssa? Listaa alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista kuitenkin äänesti jotain muuta puoluetta kuin persuja.
Lisäksi suurin puolue muodostaa hallituksen niiden puolueiden kanssa, joiden kanssa se kykenee toimimaan.
Ei ole mikään ennen kuulumaton skandaali, että toiseksi tullut puolue menee oppositioon. Mutta kun on kyse persuista niin pitää varalta uhriutua ja vinkua miten "kansaa" ei kuunnella.Ota huomioon että ne 28 pros jotka ei äänestäneet on persuja nekin. Kyllä, PS on Suomen isoin puolue
Anarkistit ei äänestä... eli ei ne ihan kaikki persuja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Täytyy sitten vaan tyytyä pääministerin pestiin kun Rinne ei saa hallitusta kasaan.
Haluun sisäministeriksi, haluun, haluun...
Persuilla ei ole asiaa hallitukseen. Siitä ne typerykset ovat pitäneet ihan itse huolta.
Siellä täysistuntosalin oikealla laidalla, medialehterin katveessa on hallalahkolaisten hyvä kuunnella keskittyneesti Mestarin ”pohdintoja”.
Hyvä veto Rinteeltä.