Miehet yhtäkkiä alkaneet kehua takapuoltani :o
Mulla ei ole koskaan ollut mikään kovin muodokas takapuoli, aika pieni mutta kuitenkin ihan kiinteä. Saisi mielestäni olla pyöreämpi.
Nyt kuitenkin viimeisen vuoden aikana olen kuullut kehuja siitä niin ohikulkijoiltakin, joiden kanssa olen jutellut tai nettideiteiltäni. En ole treenannut takapuoltani ollenkaan!
Mistä ihmeestä tämä voisi johtua, että sitä kehutaan vaikka mielestäni on ihan tavallinen, mitäänsanomaton tusinahanuri?
Kommentit (42)
Mitä ap haet tällä aloituksella? Pönkität itsetuntoasi? Haluat saada kommentteja tyyliin "Kyllä se sitten täytyy olla hyvä peppu" tai "olisi ihanaa tavata sinut livenä"?
Olen varmaan keskivertoa tyhmempi kun en ymmärrä tällaisten aloitusten funktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuvat senkin takia että lämpenisit ja antaisi tussua.
Tämähän siis todistaa että miehet haluavat kuitenkin sänkyyn kanssani, vaikka takapuoleni ei niin ihmeellinen olisikaan. Ei ollenkaan huono juttu!
ap
Mikä itsetunnossasi on pielessä kun pidät seksilelun ja spermaämpärin roolia hyvänä juttuna?
En kai mä kellekään ole seksilelu, jos en harrasta seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa itse en halua seksiä. Se että joku haluaisi seksiä kanssani ei alenna minun omanarvontuntoani mitenkään. Menen sänkyyn vain sellaisten kanssa joiden kanssa itse haluan seksiä.
ap
"Miehet haluavat sänkyyn kanssani, ei ollenkaan huono juttu!"
Näkyy kuitenkin kohottavan itsetuntoasi jos joku haluaa ampua mällinsä sinuun.
Ap miehet ovat kyllästyneet laardiperseisiin mikä on ollut viime aikoina muotia. Siksi on virkistävä poikkeus sellainen pieni ja kiinteä.
Siis pitäisikö mun oikeasti naisena loukkaantua siitä, että joku kehuu mun takapuolta? Nyt alan ymmärtää, miksi suurin osa tapaamistani miehistä on aivan kypsä siihen millaisia naisia deittipalstoiltakin löytyy. Minä olen kuulemma poikkeus ja nyt ymmärrän miksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän siis todistaa että miehet haluavat kuitenkin sänkyyn kanssani, vaikka takapuoleni ei niin ihmeellinen olisikaan. Ei ollenkaan huono juttu!
ap
Mikä itsetunnossasi on pielessä kun pidät seksilelun ja spermaämpärin roolia hyvänä juttuna?
En kai mä kellekään ole seksilelu, jos en harrasta seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa itse en halua seksiä. Se että joku haluaisi seksiä kanssani ei alenna minun omanarvontuntoani mitenkään. Menen sänkyyn vain sellaisten kanssa joiden kanssa itse haluan seksiä.
ap
Miksi joku nainen ei tykkäisi siitä, että hänen seksuaalinen arvonsa on noussut? Kyllä minäkin miehenä tykkäisin siitä, jos naiset olisivat hanakammin kalussani kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ap miehet ovat kyllästyneet laardiperseisiin mikä on ollut viime aikoina muotia. Siksi on virkistävä poikkeus sellainen pieni ja kiinteä.
Olipa kiva kommentti :) Tämä kävi itselläkin mielessä, että voisiko pian tulla taas takaisin se tavispepun ihannointi, kun katukuvassa alkaa olla tosi yleinen sellainen supertreenattu tai muuten iso muhku peräsin.
ap
Öö, tuli mieleen että oletko hankkinut lyhyemmän takin tai lyhyempiä paitoja eli luopunut leggings- tunika- tyylistä? Ajan siis takaa sitä että hanurisi näkyy tai on hahmotettavissa paremmin. Jotkut pitävät litteämmistä pepuista, tämä hottentottimuoti on aika uusi juttu, ennen piti olla litteä eikä mikään selluliittiahteri.
Miten se noin ihan käytännössä menee? Pysähdyt liikennevaloihin ja viereinen mies tokaisee että "anteeksi neiti, mutta teillä on ihan he'lvetin hyvä p'rse"? Työpaikalla pomo valittaa ettet osannut taaskaan paistaa hampparipihviä oikein, mutta ei se mitään kun sulla on niin hyvä p'rse? Autot kolaroivat kun miehet huutelevat ikkunoistaan että onpa hyvä booty?
Vaiko kuitenkin olet mennyt instassa esittelemään persettäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi naiset kokee olonsa spermaämpäriksi, jos miehet osoittaa pitävänsä heitä seksikkäinä? Eihän miehetkään pidä itseään pelkkinä panokoneina, jos joku nainen kehuu niiden hyvännäköisiä käsivarsia, peppua tai selkää?
Minulta useimmin pyydetään suoraan seksiä, joka tietysti säästää molemmilta aikaa kun voin vastata ei ja häipyä. Tätä on tapahtunut ihan arkena ja yleisillä paikoille. Isojen rintojen huono puoli.
Olet alkanut liikkua enemmän ma-tujen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap haet tällä aloituksella? Pönkität itsetuntoasi? Haluat saada kommentteja tyyliin "Kyllä se sitten täytyy olla hyvä peppu" tai "olisi ihanaa tavata sinut livenä"?
Olen varmaan keskivertoa tyhmempi kun en ymmärrä tällaisten aloitusten funktiota.
Kunhan ihmettelen. Ei peppuni edelleenkään ole hyvä, siksihän tämän aloituksen teinkin, koska en ymmärrä miksi sitä on nyt viime aikoina kehuttu. Eikä tämä myöskään ole deittipalsta, eli tätä kautta en kyllä tule tutustumaan yhtään kehenkään. Ja jos nyt joku olettaisi tämän perusteella että peppuni olisi hyvä, hänhän todennäköisesti pettyisi nähdessään sen. En todellakaan haluaisi johtaa ketään harhaan. Takapuoltani ei todellakaan ole yleensä kehuttu, joskus jopa haukuttu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
No ei se ole loukkaus, jos joku pitää seksuaalisesti vetoavana. En ymmärrä miten se voi olla kenenkään mielestä jotenkin kamala asia.
ap
Ehkä olet pitänyt väljiä takkeja aiemmin? Yhdelläkään naisella ei ole hyvä perse takissa, joka peittää vyötärön ja isontaa ylävartaloa.
0/5 provo. Olet teini-ikäinen poika.
Vierailija kirjoitti:
Uudet tyköistuvammat housut?
Tämä ja ehkä se on luonnostaan hyppyripeppu 👍 Jos paljon käyttää portaita päivittäin niin siin peppu kehittyy itsestään 😁
Vierailija kirjoitti:
Öö, tuli mieleen että oletko hankkinut lyhyemmän takin tai lyhyempiä paitoja eli luopunut leggings- tunika- tyylistä? Ajan siis takaa sitä että hanurisi näkyy tai on hahmotettavissa paremmin. Jotkut pitävät litteämmistä pepuista, tämä hottentottimuoti on aika uusi juttu, ennen piti olla litteä eikä mikään selluliittiahteri.
Joo, nyt on ollut käytössä lyhyempi takki. Yleensä käyttänyt reisipituista. Aika kiva juttu, jos jotkut pitävät meistä vähän perseettömämmistäkin :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se noin ihan käytännössä menee? Pysähdyt liikennevaloihin ja viereinen mies tokaisee että "anteeksi neiti, mutta teillä on ihan he'lvetin hyvä p'rse"? Työpaikalla pomo valittaa ettet osannut taaskaan paistaa hampparipihviä oikein, mutta ei se mitään kun sulla on niin hyvä p'rse? Autot kolaroivat kun miehet huutelevat ikkunoistaan että onpa hyvä booty?
Vaiko kuitenkin olet mennyt instassa esittelemään persettäsi?
Ei kukaan nyt h*lvetin hyväksi sitä ole kehunut! Se olis jo liioittelua. Eikä nyt edelleenkään edes joka päivä kehuta, useammin vain kuin yleensä on kehuttu. En ole pitänyt kirjaa kuitenkaan ;)
En ole instagramissa enkä sinne menekään. Ja viimeiseksi menisin esittelemään sille olematonta peräsintäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet tyköistuvammat housut?
Tämä ja ehkä se on luonnostaan hyppyripeppu 👍 Jos paljon käyttää portaita päivittäin niin siin peppu kehittyy itsestään 😁
Kun ei ole mikään hyppyripeppu luonnostaankaan. Siksihän tässä ihmettelinkin. Ihan tavallinen treenaamaton pers, joka ei todellakaan ole ulkonäköni vahvin puoli (ei niitä vahvoja puolia kyllä hirveästi ole muutenkaan).
ap
Vierailija kirjoitti:
Olet alkanut liikkua enemmän ma-tujen seurassa.
Totta, jos olisi liikkunut ma-tujen kanssa esimerkiksi paljon portaita nousten, niin tälle ihmettelylle ei olisi tarvetta.
ap
No nyt kyllä naurahdin ääneen :D
ap