Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet yhtäkkiä alkaneet kehua takapuoltani :o

Vierailija
05.05.2019 |

Mulla ei ole koskaan ollut mikään kovin muodokas takapuoli, aika pieni mutta kuitenkin ihan kiinteä. Saisi mielestäni olla pyöreämpi.

Nyt kuitenkin viimeisen vuoden aikana olen kuullut kehuja siitä niin ohikulkijoiltakin, joiden kanssa olen jutellut tai nettideiteiltäni. En ole treenannut takapuoltani ollenkaan!

Mistä ihmeestä tämä voisi johtua, että sitä kehutaan vaikka mielestäni on ihan tavallinen, mitäänsanomaton tusinahanuri?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohikulkijoilta? Siis kävelevät takaasi ohi ja kehuvat, vai kävelevät vastaan, kääntyvät katsomaan persettäsi ja kommentoivat sitten?

Muuten, miehet ovat kyllä viekkaita tässä "kehumisessa", kun en ole koko elämäni aikana kertaakaan todistanut tällaista tapahtumaa.

Mies

No yleensä nämä kehumiset tapahtuu viikonloppuiltoina, kun ihmiset on hieman rentoutuneempia ja iloisempia. Voi olla tilanne että mies kysyy tupakkaa tms, vastaan ystävällisesti, etten polta ja mies kehuu mukavan oloiseksi. Sitten kun jatkamme matkaa eri suuntiin, mies huutaa perään että "ja on sulla aika hyvä peppukin" (tämä oli yksi niistä tilanteista, jotka siis irl koettu).

ap

Toi täyttää seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkit nykyään. Ensi kerralla teet siitä poliisiasian. #metoo

No nyt kyllä naurahdin ääneen :D

ap

Vierailija
22/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap haet tällä aloituksella? Pönkität itsetuntoasi? Haluat saada kommentteja tyyliin "Kyllä se sitten täytyy olla hyvä peppu" tai "olisi ihanaa tavata sinut livenä"?

Olen varmaan keskivertoa tyhmempi kun en ymmärrä tällaisten aloitusten funktiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuvat senkin takia että lämpenisit ja antaisi tussua.

Tämähän siis todistaa että miehet haluavat kuitenkin sänkyyn kanssani, vaikka takapuoleni ei niin ihmeellinen olisikaan. Ei ollenkaan huono juttu!

ap

Mikä itsetunnossasi on pielessä kun pidät seksilelun ja spermaämpärin roolia hyvänä juttuna? 

En kai mä kellekään ole seksilelu, jos en harrasta seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa itse en halua seksiä. Se että joku haluaisi seksiä kanssani ei alenna minun omanarvontuntoani mitenkään. Menen sänkyyn vain sellaisten kanssa joiden kanssa itse haluan seksiä.

ap

"Miehet haluavat sänkyyn kanssani, ei ollenkaan huono juttu!"

Näkyy kuitenkin kohottavan itsetuntoasi jos joku haluaa ampua mällinsä sinuun.

Vierailija
24/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miehet ovat kyllästyneet laardiperseisiin mikä on ollut viime aikoina muotia. Siksi on virkistävä poikkeus sellainen pieni ja kiinteä.

Vierailija
25/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö mun oikeasti naisena loukkaantua siitä, että joku kehuu mun takapuolta? Nyt alan ymmärtää, miksi suurin osa tapaamistani miehistä on aivan kypsä siihen millaisia naisia deittipalstoiltakin löytyy. Minä olen kuulemma poikkeus ja nyt ymmärrän miksi.

ap

Vierailija
26/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän siis todistaa että miehet haluavat kuitenkin sänkyyn kanssani, vaikka takapuoleni ei niin ihmeellinen olisikaan. Ei ollenkaan huono juttu!

ap

Mikä itsetunnossasi on pielessä kun pidät seksilelun ja spermaämpärin roolia hyvänä juttuna? 

En kai mä kellekään ole seksilelu, jos en harrasta seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa itse en halua seksiä. Se että joku haluaisi seksiä kanssani ei alenna minun omanarvontuntoani mitenkään. Menen sänkyyn vain sellaisten kanssa joiden kanssa itse haluan seksiä.

ap

Miksi joku nainen ei tykkäisi siitä, että hänen seksuaalinen arvonsa on noussut? Kyllä minäkin miehenä tykkäisin siitä, jos naiset olisivat hanakammin kalussani kiinni.

Vierailija
27/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap miehet ovat kyllästyneet laardiperseisiin mikä on ollut viime aikoina muotia. Siksi on virkistävä poikkeus sellainen pieni ja kiinteä.

Olipa kiva kommentti :) Tämä kävi itselläkin mielessä, että voisiko pian tulla taas takaisin se tavispepun ihannointi, kun katukuvassa alkaa olla tosi yleinen sellainen supertreenattu tai muuten iso muhku peräsin.

ap

Vierailija
28/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, tuli mieleen että oletko hankkinut lyhyemmän takin tai lyhyempiä paitoja eli luopunut leggings- tunika- tyylistä? Ajan siis takaa sitä että hanurisi näkyy tai on hahmotettavissa paremmin. Jotkut pitävät litteämmistä pepuista, tämä hottentottimuoti on aika uusi juttu, ennen piti olla litteä eikä mikään selluliittiahteri.

Vierailija
29/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se noin ihan käytännössä menee? Pysähdyt liikennevaloihin ja viereinen mies tokaisee että "anteeksi neiti, mutta teillä on ihan he'lvetin hyvä p'rse"? Työpaikalla pomo valittaa ettet osannut taaskaan paistaa hampparipihviä oikein, mutta ei se mitään kun sulla on niin hyvä p'rse? Autot kolaroivat kun miehet huutelevat ikkunoistaan että onpa hyvä booty? 

Vaiko kuitenkin olet mennyt instassa esittelemään persettäsi? 

Vierailija
30/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi naiset kokee olonsa spermaämpäriksi, jos miehet osoittaa pitävänsä heitä seksikkäinä? Eihän miehetkään pidä itseään pelkkinä panokoneina, jos joku nainen kehuu niiden hyvännäköisiä käsivarsia, peppua tai selkää?

Minulta useimmin pyydetään suoraan seksiä, joka tietysti säästää molemmilta aikaa kun voin vastata ei ja häipyä. Tätä on tapahtunut ihan arkena ja yleisillä paikoille. Isojen rintojen huono puoli.

Vierailija
31/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkanut liikkua enemmän ma-tujen seurassa.

Vierailija
32/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap haet tällä aloituksella? Pönkität itsetuntoasi? Haluat saada kommentteja tyyliin "Kyllä se sitten täytyy olla hyvä peppu" tai "olisi ihanaa tavata sinut livenä"?

Olen varmaan keskivertoa tyhmempi kun en ymmärrä tällaisten aloitusten funktiota.

Kunhan ihmettelen. Ei peppuni edelleenkään ole hyvä, siksihän tämän aloituksen teinkin, koska en ymmärrä miksi sitä on nyt viime aikoina kehuttu. Eikä tämä myöskään ole deittipalsta, eli tätä kautta en kyllä tule tutustumaan yhtään kehenkään. Ja jos nyt joku olettaisi  tämän perusteella että peppuni olisi hyvä, hänhän todennäköisesti pettyisi nähdessään sen. En todellakaan haluaisi johtaa ketään harhaan. Takapuoltani ei todellakaan ole yleensä kehuttu, joskus jopa haukuttu.

ap

Vierailija
33/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No ei se ole loukkaus, jos joku pitää seksuaalisesti vetoavana. En ymmärrä miten se voi olla kenenkään mielestä jotenkin kamala asia.

ap

Vierailija
34/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet pitänyt väljiä takkeja aiemmin? Yhdelläkään naisella ei ole hyvä perse takissa, joka peittää vyötärön ja isontaa ylävartaloa.

Vierailija
35/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo. Olet teini-ikäinen poika.

Vierailija
36/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet tyköistuvammat housut?

Tämä ja ehkä se on luonnostaan hyppyripeppu 👍 Jos paljon käyttää portaita päivittäin niin siin peppu kehittyy itsestään 😁

Vierailija
37/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, tuli mieleen että oletko hankkinut lyhyemmän takin tai lyhyempiä paitoja eli luopunut leggings- tunika- tyylistä? Ajan siis takaa sitä että hanurisi näkyy tai on hahmotettavissa paremmin. Jotkut pitävät litteämmistä pepuista, tämä hottentottimuoti on aika uusi juttu, ennen piti olla litteä eikä mikään selluliittiahteri.

Joo, nyt on ollut käytössä lyhyempi takki. Yleensä käyttänyt reisipituista. Aika kiva juttu, jos jotkut pitävät meistä vähän perseettömämmistäkin :)

ap

Vierailija
38/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se noin ihan käytännössä menee? Pysähdyt liikennevaloihin ja viereinen mies tokaisee että "anteeksi neiti, mutta teillä on ihan he'lvetin hyvä p'rse"? Työpaikalla pomo valittaa ettet osannut taaskaan paistaa hampparipihviä oikein, mutta ei se mitään kun sulla on niin hyvä p'rse? Autot kolaroivat kun miehet huutelevat ikkunoistaan että onpa hyvä booty? 

Vaiko kuitenkin olet mennyt instassa esittelemään persettäsi? 

Ei kukaan nyt h*lvetin hyväksi sitä ole kehunut! Se olis jo liioittelua. Eikä nyt edelleenkään edes joka päivä kehuta, useammin vain kuin yleensä on kehuttu. En ole pitänyt kirjaa kuitenkaan ;)

En ole instagramissa enkä sinne menekään. Ja viimeiseksi menisin esittelemään sille olematonta peräsintäni.

ap

Vierailija
39/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudet tyköistuvammat housut?

Tämä ja ehkä se on luonnostaan hyppyripeppu 👍 Jos paljon käyttää portaita päivittäin niin siin peppu kehittyy itsestään 😁

Kun ei ole mikään hyppyripeppu luonnostaankaan. Siksihän tässä ihmettelinkin. Ihan tavallinen treenaamaton pers, joka ei todellakaan ole ulkonäköni vahvin puoli (ei niitä vahvoja puolia kyllä hirveästi ole muutenkaan).

ap

Vierailija
40/42 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet alkanut liikkua enemmän ma-tujen seurassa.

Totta, jos olisi liikkunut ma-tujen kanssa esimerkiksi paljon portaita nousten, niin tälle ihmettelylle ei olisi tarvetta.

ap