Miehet yhtäkkiä alkaneet kehua takapuoltani :o
Mulla ei ole koskaan ollut mikään kovin muodokas takapuoli, aika pieni mutta kuitenkin ihan kiinteä. Saisi mielestäni olla pyöreämpi.
Nyt kuitenkin viimeisen vuoden aikana olen kuullut kehuja siitä niin ohikulkijoiltakin, joiden kanssa olen jutellut tai nettideiteiltäni. En ole treenannut takapuoltani ollenkaan!
Mistä ihmeestä tämä voisi johtua, että sitä kehutaan vaikka mielestäni on ihan tavallinen, mitäänsanomaton tusinahanuri?
Kommentit (42)
Ja tosiaan en edes kaipaa kehuja takapuolestani, siksi sitä en varmaan ole koskaan vaivautunut treenaamaankaan.
ap
Mulla on tapana pysäyttää naisia kadulla keskustellakseni heidän kanssaan. Sujuvasti sujautan keskusteluun aina viittauksen keskustelukumppanien pakaroiden muodosta. Ihan normaalia small talkia suomalaiseen kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Kehuvat senkin takia että lämpenisit ja antaisi tussua.
Tämähän siis todistaa että miehet haluavat kuitenkin sänkyyn kanssani, vaikka takapuoleni ei niin ihmeellinen olisikaan. Ei ollenkaan huono juttu!
ap
Vierailija kirjoitti:
Uudet tyköistuvammat housut?
Oon käyttänyt tällaisia tiukkoja farkkuja ihan teini-ikäisestä asti (nyt olen 31-vuotias).
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuljet wt-sakissa, kun ylipäätään tuollaista kommentoidaan.
Kuljen? En kai mä sitä päätä, kuka ohikulkija tulee jotain kysymään/juttelemaan :) Ja nettideitti jos kehuu takapuolta, en nyt koe että se on jotenkin huonon maun mukaista, kun itsekin tykkään kehua toisen ulkonäköä, jos se miellyttää :)
ap
Ohikulkijoilta? Siis kävelevät takaasi ohi ja kehuvat, vai kävelevät vastaan, kääntyvät katsomaan persettäsi ja kommentoivat sitten?
Muuten, miehet ovat kyllä viekkaita tässä "kehumisessa", kun en ole koko elämäni aikana kertaakaan todistanut tällaista tapahtumaa.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän siis todistaa että miehet haluavat kuitenkin sänkyyn kanssani, vaikka takapuoleni ei niin ihmeellinen olisikaan. Ei ollenkaan huono juttu!
ap
Mikä itsetunnossasi on pielessä kun pidät seksilelun ja spermaämpärin roolia hyvänä juttuna?
Erikoista, että ohikulkevat miehet joukoittain kommentoivat ahteriasi. Vaikka olisi minkälainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mikä itsetunnossasi on pielessä kun pidät seksilelun ja spermaämpärin roolia hyvänä juttuna?
En kai mä kellekään ole seksilelu, jos en harrasta seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa itse en halua seksiä. Se että joku haluaisi seksiä kanssani ei alenna minun omanarvontuntoani mitenkään. Menen sänkyyn vain sellaisten kanssa joiden kanssa itse haluan seksiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ohikulkijoilta? Siis kävelevät takaasi ohi ja kehuvat, vai kävelevät vastaan, kääntyvät katsomaan persettäsi ja kommentoivat sitten?
Muuten, miehet ovat kyllä viekkaita tässä "kehumisessa", kun en ole koko elämäni aikana kertaakaan todistanut tällaista tapahtumaa.
Mies
No yleensä nämä kehumiset tapahtuu viikonloppuiltoina, kun ihmiset on hieman rentoutuneempia ja iloisempia. Voi olla tilanne että mies kysyy tupakkaa tms, vastaan ystävällisesti, etten polta ja mies kehuu mukavan oloiseksi. Sitten kun jatkamme matkaa eri suuntiin, mies huutaa perään että "ja on sulla aika hyvä peppukin" (tämä oli yksi niistä tilanteista, jotka siis irl koettu).
ap
Ap mene vaikka lenkille, saat terveempää ajateltavaa ja raitista ilmaa. Ajatuksesi ovat nyt huolestuttavalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että ohikulkevat miehet joukoittain kommentoivat ahteriasi. Vaikka olisi minkälainen.
Ei ne nyt joukoittain kehukaan! Sanoin, että kehuja on tullut nyt viime aikoina useammin kuin ennen. Siis ihmettelen vain muutosta, kun en ole tehnyt hanurilleni mitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
No yleensä nämä kehumiset tapahtuu viikonloppuiltoina, kun ihmiset on hieman rentoutuneempia ja iloisempia. Voi olla tilanne että mies kysyy tupakkaa tms, vastaan ystävällisesti, etten polta ja mies kehuu mukavan oloiseksi. Sitten kun jatkamme matkaa eri suuntiin, mies huutaa perään että "ja on sulla aika hyvä peppukin" (tämä oli yksi niistä tilanteista, jotka siis irl koettu).
ap
Toi täyttää seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkit nykyään. Ensi kerralla teet siitä poliisiasian. #metoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi naiset kokee olonsa spermaämpäriksi, jos miehet osoittaa pitävänsä heitä seksikkäinä? Eihän miehetkään pidä itseään pelkkinä panokoneina, jos joku nainen kehuu niiden hyvännäköisiä käsivarsia, peppua tai selkää?
Uudet tyköistuvammat housut?