sotanorsuksi turpoaminen e pillereistä
Mulla pillerit turvottaa todella paljon, oon kokeillu useita eri merkkejä. Aina kun aloitan niin koko kroppa turpoaa, rinnat kasvaa E kuppiin (normi b) , saan rumat jenkkakahvat ja yleisolemus turvonnut. Heti kun lopetan rinnat kutistuu ja jenkkakahvat lähtevät pois miltein heti pari viikkoa lopetuksen jälkeen ja paino tippuu automaattisesti 5kg (ei siis ole läskiä). Laihtua en pysty jos syön pillereitä, ilman laihdun hyvin helposti. Nyt aion taas lopettaa koska en jaksa tätä sotanorsuilua. Onko olemassa hormonaalista ehkäisyä, joka ei turvota? olen 20v ja perusterve ja hoikka (turvotusta lukuunottamatta...). Ihmetyttää tämä...
Kommentit (7)
Kondomit vaan käyttöön 👍 Sivusta seuranneena uusia pareja niin nopeasti se nainen paisuu kuin pullataikina, ehkä aloittaa e-pillerit.
On aina hurja lukea näitä kokemuksia mitä muille käy ja saa olla kiitollinen kun eka merkki jota kokeilin ratkaisi ongelmani eikä ole aiheuttanut muita haittavaikutuksia kuin että joka neljäs viikko housut vähän kiristää. Vähän ehkä harmittaa kun tissit eivät kasvaneet mihinkään :D
Oletko kokeillut minipillereitä?
mikset ota kakkoseen sitte? tuo on vanhin keino, ja edelleen käytössä ,erityisesti arabi-maissa.
Viidestä kilosta kasvaa tissit monta numeroa ja tulee jenkkakahvat?
Itse turposin sotanorsuksi kun vaimo söi pillereitä. Veivät (merkistä riippumatta) rouvan seksihalut kokonaan ja tuli lohtusyötyä.
Voi siinä niinkin käydä. 😂
Mulla lähti paino nousemaan hurjaa vauhtia kun aloitin ehkäisylaastarin. Lopetin siinä vaiheessa kun painoa oli tullut 3 kuukaudessa 10kg, vaikka aina ennen paino oli pysynyt prikulleen samassa vaikka olisin syönyt kausittain vähän enemmän. Mitään sellaista valmistetta en ole löytänyt joka ei lihottaisi, ilmeisesti hormonit vaan tekee mulle niin. Aina raskaana ollessakin mulle on tullut järkyttävästi painoa (20+ kg), joka on lähtenyt nopsaan pois synnytyksen jälkeen.
eikö ketään?