Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde rasittaa aina

04.05.2019 |

Mistä johtuu, että kenenkään kanssa en tunne olevani yhtä onnellinen kuin yksin? Luonteeltani olen sosiaalinen ja avoin, mutta parisuhteen ns. vaatimukset ahdistavat minua. Minulla on ollut pari pitkää parisuhdetta ja sitten kourallinen näitä lyhyempiä.

Harmittaa vaan niiden miesten puolesta, he kun ovat kaikki olleet hyviä tyyppejä.

Onko kellään samanlaista kokemusta tai ajatuksia siitä, mistä tämä voisi johtua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itse melko samoin. Olen myös sosiaalinen ja avoin, ja naimisissakin mutta tunnen, että parisuhde vaatii minulta paljon. Muistelen kaiholla sinkkuhetkiä, jolloin oli täysin vapaa tekemään mitä halusi. Olen kyllä onnellinen tässä suhteessa mutta en vain tiedä onko minusta parisuhteeseen...

2/2 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; olisiko se sitten vaan niin, että jotkut ihmiset vain tarvitsevat enemmän sekä yksinoloa että vapauden tunnetta? Ja että ainainen keskusteleminen ja asioista yhdessä sopiminen tuntuu rajoittavalta.

Ehkä minulla on ollut myös huono itsetunto ja olen usein ajatellut, että en kelpaa sellaisena kuin olen enkä jaksa koko ajan tsempata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla