Mies torjui törkein sanoin
Olen kokematon aloitteentekijä. Haluaisin kuulla teiltä muilta naisilta, että miten tavallista on että mies torjuu aika tylyillä sanoilla, esim. 'ei vois vähempää kiinnostaa' tms. Itse sain kokea tällaista ja olin aika tyrmistynyt. Jos nykyajan nuoret miehet ovat useinkin tuollaisia, niin ei tosiaan hirveästi innosta ilmaista kiinnostusta :'(. Että mitenkä tavallista tuollainen on??? Olen ymmärtänyt, että vastaamatta jättäminen olisi tavallisin tapa.
Miehetkin voivat kommentoida että oletteko torjuneet naista noin rumasti, vai torjutteko nätisti ja toista kunnioittaen?
Kommentit (30)
Minä en käsitä näitä ihmisiä, jotka lällättelevät että "hyvä että joku nainenkin". Onko ihan oikeasti olemassa niin typeriä ihmisiä, että he ajattelevat koko sukupuolen olevan jotenkin kollektiivisesti vastuussa edustajiensa käytöksestä? Ihan vaan siksi että joku mies/nainen on joskus tehnyt jotain pahaa toiselle ihmiselle, on oikein että sama tehdään jollekin täysin random ihmiselle joka vaan sattuu olemaan samaa sukupuolta? Jos naapuri saa mieheltään pataan, niin saanko minä kostoksi läimäistä jotain miespuolista vastaantulijaa paistinpannulla ja hehkuttaa että siitäs sait, oma vika kun olet mies?
Sairasta porukkaa, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Arkipäivää miehille.
Ehkä tämä aloitus saa jotkut epäkohteliaat " prinsessat" tajuamaan miltä se oikeasti vastapuolesta tuntuu.
Parikymppiset tytöt pahimpia, koska silloin vielä on niin paljon sinkkuja ikäluokassa niin paljon yrittäjiä. Kehittävät kauhean egon ja luulevat, että suosio jatkuu loppuiän. Sitten yhtäkkiä ovat 30+ ja jäävät syrjään, kun nuoremmat ja nätimmät tytöt saavat huomion.
Nelivitosella tutulla ego on vieläkin voimissaan tässä suhteessa ja kokee tarpeelliseksi torjua aika törkeästi lähestyvät miehet. Ei ymmärrä, että ikävuosikymmeniä sekä kiloja on tullut samanverran sen jälkeen, kun oli kuumaa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi sinkkuaikana näin: menin juttelemaan baarissa hyvännäköiselle miehelle. Hän oli tosi ystävällinen ja juteltiin niitä näitä. Sitten mies sanoi, että ”tässä on mun hyvä kaveri Paavo”. Paavokin oli tosi mukava ja juttua riitti. Sillä välin tämä hyvännäköinen oli karannut vähin äänin hakemaan lisää juotavaa. Smooth - eikä kellekään jäänyt paha mieli :D
Siinähän oli oikein vanhan koulun wing man. Hieno mies!
Vierailija kirjoitti:
Minä en käsitä näitä ihmisiä, jotka lällättelevät että "hyvä että joku nainenkin". Onko ihan oikeasti olemassa niin typeriä ihmisiä, että he ajattelevat koko sukupuolen olevan jotenkin kollektiivisesti vastuussa edustajiensa käytöksestä? Ihan vaan siksi että joku mies/nainen on joskus tehnyt jotain pahaa toiselle ihmiselle, on oikein että sama tehdään jollekin täysin random ihmiselle joka vaan sattuu olemaan samaa sukupuolta? Jos naapuri saa mieheltään pataan, niin saanko minä kostoksi läimäistä jotain miespuolista vastaantulijaa paistinpannulla ja hehkuttaa että siitäs sait, oma vika kun olet mies?
No kyllä ainakin itse suhtaudun hyvin negatiivisesti kaikkiin naisiin. Aivan liian paljon saa lukea kipeitä juttuja täältä, kuulla tosielämässä jne. Kaikissa yhteinen tekijä naiset ja heidän tolkuton veemäisyytensä. Ehkä ne kivat naiset sitten jäävät pimentoon, mutta en tiedä. Ei ole aikaa, ei halua alkaa ottamaan asiasta selvää ja suhtautumaan jokaiseen naiseen potentiaalisesti kivana yksilönä, sillä sen verran paljon ja laajalla skaalalla on tullut otettua shaibaa niskaan ihan tuntemattomilta prinsessoilta, ilman provosointia, ilman iskemisiä, pelkästään olemalla olemassa ja komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Sitten kun tämä vielä muistettaisiin niissä tuhannessa päivittäisessä miehet ovat sikoja -ketjussa. :)
Ton takia miehille ei kannata tehdä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
No, teidän feministien mielestä miehet on kollektiivisesti vastuussa milloin mistäkin, joten tämähän on ihan reilua.
Tämä on vähän surullista kun niitä haistatteluja saa sitten kohdata ne jotka lähestyvät kohteliaasti, niin miehet kuin naisetkin.
No suomalaiset nyt eivät osaa muutenkaan käyttäytyä, joten tuollainen töykeys ei yllätä.
Ei nuo miehet ole geneettisiä umpikujia, vaan juuri niitä, joiden kanssa naiset tulevat tekemään lapset...