Koirakaverit haukkuu yhtä naista mutta mielistelevät facebookissa
Olen jo vuoden verran ihmetellyt tätä asiaa. Minulla siis rotukoira ja tässä samassa rodussa on henkilö, joka ilmeisesti riitautunut vähän kaikkien kanssa. Itsekin kerran pari tavannut ja vaikuttaa aika mielenkiintoiselta jos näin voi sanoa. Minä en voi toimia muiden haukkumisten perusteella vaan jos en tunne henkilökemiaa jonkun kanssa niin en sitten ole tekemisissä ja teen sen suoraselkäisesti, näin on aina ollut eikä tämä harrastus tee poikkeusta. Mutta tunnenkin sitten olevani täysin yksin! Kun kokoonnumme johonkin niin eihän nämä ihmiset muuta tee kuin hauku tätä ihmistä mutta kun katson facesta niin nuoleskelevat sydänkommentteineen. Uskomatonta! Mun mies ei usko kun kerron.
Mistä tämä johtuu?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Koirilla on tapana haukkua.
Ja ap:n kertoma on normaalia naisten toimintaa.
Koiraihmiset ovat oma erityinen rotunsa. Aina tuntuu olevan jotain riitaa ja ei olla väleissä ja puhutaan paskaa ja haukutaan. Outoa muutenkin hurahtaa fanaattisesti johonkin koirahommaan.
Tyhjäpäiset ihmiset toimivat noin. Vedä sinä omaa linjaasi, se kuulostaa paremmalta.
Ihan normaalia koiraihmisten toimintaa. Siksi itse pysyttelen omissa kuvioissa enkä todellakaan jaksa esittää kenellekkään mitään. Pohjoisessa Suomessa ei mun nähdäkseni ole niin tulehtunutta menoa. Ainakaan niin että esitettäisiin että tykätään mutta selän takana puhutaan paskaa.
Ei tuo ainoastaan koiranomistajien tapa ole, noin toimitaan työpaikoilla, asuinalueilla ja harrastuksissa, joskus jopa sukulaisten kesken, normaali nykykäytäntö. Siksipä viihdynkin koirani kanssa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten tyypillistä toimintaa.
Miehet ihan yhtä pahoja!
Koirilla on tapana haukkua.