Opintolaina nostettavissa 1.1.2025 mutta mihin kellonaikaan?
Kommentit (16)
Onko noin rahat tiukilla, että pitäisi päästä heti 00.00 törsäämään opintolainaa? Baariinko?
Vierailija kirjoitti:
Vasta 2.1. Huomenna on pyhäpäivä.
Pitääkö korotuspyyntö tehdä kun vuosi nyt vaihtuu vaikka kela on jo myöntänyt?
Baariin pitäisi päästä ja rahat lopussa. Ehkä mennään vasta klo 00.01 jälkeen, kun rahat varmasti tilillä. Taksi alle ja menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Baariin pitäisi päästä ja rahat lopussa. Ehkä mennään vasta klo 00.01 jälkeen, kun rahat varmasti tilillä. Taksi alle ja menoksi.
Eikö se laina ole huomenna nostettavissa verkkopankissa? Vai miten noi menee nykyisin? Eli ei rahat tule tilille, vaan laina on nostettavissa. Ja sitten pitää erikseen tehdä nosto tilille ja voi päättää summan eli koko lainaa ei ole pakko nostaa.
Uudenvuodenpäivä ei ole pankkipäivä, joten raha taitaa tulla vasta torstaina. Olen muutaman kerran joutunut odottelemaan OP:n ja S-pankin tilille tupsahtelevia maksuja ja havainnut, että ne poikkeuksetta tulevat aikaisintaan aamuviideltä. Ehkä lainan kanssa on eri juttu.
Huomenna nostettavissa joo, mutta näkyykö tilillä saman päivän aikana vai vasta torstaina? S-pankilla lukee, että heti, mutta vaikuttaako pyhäpäivä? Ei käsittääkseni pitäis tämmösessä vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Uudenvuodenpäivä ei ole pankkipäivä, joten raha taitaa tulla vasta torstaina. Olen muutaman kerran joutunut odottelemaan OP:n ja S-pankin tilille tupsahtelevia maksuja ja havainnut, että ne poikkeuksetta tulevat aikaisintaan aamuviideltä. Ehkä lainan kanssa on eri juttu.
Millä sitten juhlitaan Uusi Vuosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä sitten juhlitaan Uusi Vuosi?
Pikavipeillä. Sinun tilanteessasi lienee jo tuttua.
Velka veli otettaessa, mutta veljenpoika maksettaessa.
Terveisin 15 k opintolainoja viimein maksettua saanut.
Käytin kaikki ryyppäämiseen ja typerään touhuun. Ei kannata. Todella perseestä maksaa niitä takaisin, varsinkin jos on pienipalkkaisessa duunissa.
Olisi hyvä, että tulisi vasta 2.1. ,niin ei rahat kulu juhlimiseen. Oikeastaan. 7.1. vielä parempi.
Aiempina vuosina näkynyt heti tilillä s-pankissa, kun on nostanut puolen yön jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Velka veli otettaessa, mutta veljenpoika maksettaessa.
Terveisin 15 k opintolainoja viimein maksettua saanut.
Käytin kaikki ryyppäämiseen ja typerään touhuun. Ei kannata. Todella perseestä maksaa niitä takaisin, varsinkin jos on pienipalkkaisessa duunissa.
Ei kannata opiskella pienipalkkaiseen ammattiin eikä etenkään ottaa siihen lainaa. Minulla oli lainaa saman verran ja sain sitä maksettua pois jo opiskeluajan lopussa.
t. DI
Samaa täällä pohdin. S-pankki.